9/09/2012

Best time of my life


Viikonloppu ohi ja takana pesiskauden päättäjäiset aivan ihanassa seurassa! Niistä myöhemmin ;-) 
Ylläolevat kuvat kaivelin lähikuukausien kansioista ja aattelin julkasta muutaman täällä meidän epävirallisen kolmevuotispäivän kunniaks :-)
 Oon ihan kauheen huono pukemaan aihealuetta rakkaus sanoiks ja etenki täällä blogissa on aina tuntunu jotenki vähä hankalalta puhua siitä vaikka se on kuitenki yks mun elämän tärkeimmistä asioista.
 En oo kauheesti mun ja Eliaksen historiasta tai yhteisestä ajasta mitään täällä puhunutkaan, mutta 09.09.09 eli tasan kolme vuotta sitten alettiin ekan kerran seurustelemaan, joten aattelin nyt edes ihan parilla sanalla valaista! :-D Tosta on kauheen kauan joten selkeitä muistikuvia mulla ei ihan kauheesti oo, mutta päästiin siis yläasteella samalle luokalle, eikä edes sitä ennen kunnolla tunnettu toisiamme. Meidän suhde alkoi ihanalla "no alaks sä mun kaa" - puhelulla ja oltiin yhdes seiskan kevääseen asti, kunnes tää meidän alkuaikojen "teinisuhde" päätty eroon jota kesti sen kesän. Kasiluokan syksyllä meidän välillä alko lämpeemään uudestaan ja tätä "no ollaan me ny käytännös yhes"- säätöä kesti vappuun '11 asti ja siitä asti ollaan ihan virallisesti seurusteltu :-)

Kokonaisuudessa etenki nyt nää viimeset kaks vuotta on ollu mun elämän ylivoimasesti parasta aikaa. Elias, luet tätä kuitenki, oot tehny näistä vuosista elämisen arvosia enkä tuu varmaan ikinä unohtamaan tätä aikaa ja niitä hetkiä mitä oon sun kans kokenu, en vaihtais yhtäkään. Rakastan sua enemmän ku mitään ♥

9 kommenttia: