9/12/2012

Kotona lagaamista..

 
Tulin sunnuntai-iltana kipeeks, joten tää viikko on tosiaan kulunu vaan kotona löhöillessä. Kolmas päivä neljän seinän sisällä ja nyt alkaa jo pikkuhiljaa tympimää .. Noi ylläolevat kuvat oon napannu näinä parina päivänä, mun uuden rakkauden eli ton ekan kuvan kellon sain sunnuntaina Eliakselta, kiitoskiitoskiitos<3 oon omistanu rannekellon viimeks joskus ala-asteen ekoilla luokilla, tyyliin jonku muumikellon..:-D 
Sain vihdoin aikaseks kattoo Nälkäpelin joka mun piti sillon joskus alunperin mennä kattomaan elokuviin mutta se vähä jäi. Tykkäsin! Ja tosiaan ruokaa oon vetäny ku sika viimeset kolme päivää, eikö ruokahalun pitäis kipeenä vähentyä? Ei mulla vaan.. Ja eilen tein ehkä ihanimman löydön!! Tongin meidän autotallia, ja löysin sieltä ihan sattumalta mun vanhat converset. En tajuu mitä mun jalalle on tapahtunu koska oon käyttäny noita viimeks joskus seiskalla ja luopunu niistä sen takia, että ne oli mukamas mulle pienet. No hyvin meni jalkaan ja noi on vielä iha hyvässä kunnossaki!

Niiinku vielä ei olis tarpeeks turhaa asiaa tullu höpistyä, niin mitäs ootte mieltä blogin uudesta ulkomuodosta? :-) Sain vihdoin aikaseks väkertää uuden bannerin ja muutenki pikkasen muokkailla tätä ulkoasua.

12 kommenttia: