9/24/2012

The Script ft Will.i.am - Hall of Fame

Oon viettäny pientä hiljaiseloa täällä blogin puolella viimepäivät, anteeks siitä. Mä en tiiä mikä syysväsymys muhun iski yhtäkkiä, sillä koko viime viikon olin jotenki ihan väsyny, ahdistunu ja alakulonen vaikka ei ees oikeestaan oo ollu mitään kunnollista syytä. Sen takia ei oo kauheesti huvittanu kirjotella, eikä oikein oo ollu aihettakaan. Nyt mä kai oon havahtunu vihdoin siihen, että arki on alkanu, että tätä samaa on luvassa seuraavat kaheksan kuukautta.. koulua ja harrastuksia. Syksyki tuli ihan yhtäkkiä. Ei silti, kyllä mä omalla tavallaan syksystä tykkään vaikka se onki välil nii sateista ja ankeeta aikaa. Rakastan niitä pimeitä syysiltoja, ku voi vaan sytyttää huoneen täyteen kynttilöitä ja käpertyä peiton alle ruuan ja lukemisen tai vaikka jonku rakkaan kanssa :-) Ja synttäreihinki on enää alle kuukausi! Tänään itkin koko kuukauden edestä ja tuntu että sain vihdoi purettua kaike ja nyt tuntuu oon vihdoi palannu takas tälle planeetalle tuolta jostain idioottien maailmasta.. ehkä tää tästä! :-D Seuraavat kolme viikkoo ei varmastikkaan tuu olemaa mitää herkkua, mutta sen jälkeen juhlitaan ja sit jo melkein alkaaki syysloma. 

Kokosin pari kollaasia nopeesti vaan loppuviikolta. Viikonloppuna käytiin Nurmijärvellä serkkujen synttäreil, oli ihana nähä taas sukua! Matkalla poikettiin Ideaparkis ja pari ostosta esittelen myöhemmi. Nyt yöt ihanat<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti