10/25/2012

Addicted to my phone


Lomapäivät on noudattanu vieläki sitä samaa linjaa, eli kotona lagaamista, syömistä, nukkumista, leffoja, treenausta ja ystäviä! Eilen mulla oli pitkästä aikaa tosi huono päivä, mutta tänään sen sijaan oon ollu iloisella tuulella aamusta asti, koska tapahtu jotain, mitä oon odottanut viimeset kolme kuukautta! Ei siitä sen enempää :-DD Väsersin nyt pari kollaasia tänään otetuista kuvista, koska oon viihtyny vähän liiankin rennoissa ja meikittömissä tunnelmissa viime päivinä, enkä oo oikein jaksanu kuvailla muuten. Oon ihan addiktoitunu tähän puhelimeen, kuten kuvista varmaan huomaa.. 
Nyt vietetään taas vaihteeks myöhäsiä synttäreitä, tällä kertaa Lauran kanssa. Ohjelmassa siis vielä syömistä, leffan katsomista ja tyttöjen juttuja ;-) 
Viettäkää tekin kiva ilta, ja nauttikaa viimesistä lomapäivistä ne keillä lomaa on vielä jäljellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti