10/22/2012

iPhone 5


Mun vieressä pöydällä komeilee upouusi iPhone 5! Siirryin vihdoin tälle vuosikymmenelle ja sain hankittua kunnon puhelimen :-D Käytiin ostamassa toi jo pari viikkoa sitten, mutta sain sen siis vasta eilen synttärilahjana, vaikkakin ite maksoin yli puolet. Voi sitä ketutuksen määrää aamulla, kun tajusin, ettei Soneran asiakaspalvelu ole sunnuntaisin auki ja sim-kortti olis pitäny vaihtaa. Kyllähän mä sitä itse epäilinki jo aikasemmin, ja kävin oikein alkuviikosta Expertillä kysymässä, että otanko uuden sim-kortin jo lauantaina käyttöön, mutta sieltä sanottiin että sunnuntaina vaan puhelua kehiin niin ne vaihtaa sen.. No, tänään oon onneks saanu tutustua tähän mun uuteen rakkauteen muutenkin kun ulkomuotoa ihastellen, pitää vaan toivoa etten heti onnistu tiputtamaan tai jotain muuta vastaavaa sähläämään :-D Ihanaa saada pitkästä aikaa jotain kivaa uutta, mitä on oikeesti odottanu ja minkä eteen on tehny töitä!
Täällä tulee luultavasti näkyilemään tästä edespäin myös iPhonella otettuja kuvia, mutta se nyt tarkottaa oikeestaan vaan sitä, että kuvia tulee toivottavasti enemmän, koska tota nyt tulee ehkä vähän enemmän kannetua mukana kun kameraa.
Ainiin, jos jotakuta kiinnostaa niin tein Instagrammin, jossa mua voi seurailla nimellä sofijemina :-)

6 kommenttia:

  1. Paljonko makso ku itekkin oon tollasen aatellu ostaa?

    VastaaPoista
  2. Otin Soneralta kytkynä, joten 16 gt makso tasan 600 e :-)

    VastaaPoista
  3. mikset postaa useemmin vaikka lupasit, nytki sulla on ollut koko loma aikaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon pahoillani, mutta mulla ei nyt pariin päivään oo ollut oikein mitään mistä postailla. Nyt loppuviikolla on taas luvassa enemmän elämää :-)

      Poista
  4. sori tää on ehkä noloin/tyhmin kysymys koskaan, mutta oliko iphonen käyttö vaikeaa nokian jälkeen? XD tiedätkö mitä tarkotan ? kuin nopeesti osasit käyttää sitä ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä blogissa ei tyhmiä kysymyksiä ookkaan!:) Ei ollut kovin vaikeeta, mun mielestä iphone on tosi helppo ja selkeä käyttää. Ainoo mikä tuotti aluks pieniä ogelmia oli kirjoittaminen, mutta siihenki tottu kyllä nopeesti ;D

      Poista