10/31/2012

Uusia juttuja talven varalle

Moips! Alla nyt kuvatuksia viime perjantain ostoksista, joista osa näkyikin jo mun päällä viime postauksessa. Lomalla vaatekaappia siivotessa aloin panikoida mun kauheeta vaatepulaa, ja onneks nyt sain pari tarpeellista juttua kaapin täytteeksi. Nyt saan taas luvan pärjätä vähän aikaa :-)

Neule Carlings 34,90e
Neule Promod 32,95e
Pitkähihainen Promod 9,95e
Urheilutoppi SOC 19,90e 9,90e
Dr. Denimit Carlings 45e
Oon oikeestaan jo vuoden päivät kaipaillu uutta hajuvettä, ja mun vartalovoidekin pääs just loppumaan, joten Eliaksen ihanat Mallorcan tuliaiset tuli todellaki tarpeeseen. Kiitos rakas :-) <3 Sain myös Amalta ihanan Kuolleenmeren mutanaamion tuliaiseks, mutta unohdin sen niille, joten siitä ei nyt oo kuvaa :-(

Eli Fruit Fusion Body cream ja Beyoncen Heat rush- hajuvesi, ihanan tuoksusia!

Nellyltä tuli tänään viime viikolla tilattu paketti, josta löytyi...


Uudet bikinit! <3 Nellyssä on tuo Midseason sale, joten päätin tarttua tilaisuuteen ja ostaa jo hyvissä ajoin itelleni uudet bikinit, nimittäin joulun aikoihin koittaa kesästä asti odotettu kahden viikon matka Mexicoon :-) Alkuperäinen hinta oli 39,95, mutta sain ne kympin alennuksella! Kokokin oli kerralla oikea, ja mun mielestä noi on ihanan raikkaan väriset! :-)

Siinäpä ne olikin kaikki. Tänään meinasin saada hermoromahduksen koulun takia, mutta eiköhän tää tästä vähitellen taas helpota, kun päästään lähemmäs viikonloppua.. Onneks huomenna menee edes yks tunti oppilaskunnan (johon myöskin kuulun luokan puheenjohtajana .. :-D) järjestämään Halloween-juhlaan! Muuten seuraavalle parille päivälle onkin luvassa vaan seuran päättäjäistilaisuutta, reenausta, inventointia ja sellastaaa..
 Huomenna kympinaamu, eli saan nukkua tunnin pidempään, mutta enköhän mä tästä kuitenkin hipsi peiton alle :-) Kauniita unia!

6 kommenttia: