12/15/2012

VASTAUKSIA KYSYMYKSIIN OSA 1

Minä, luonne, mielipiteet yms.
 
Eli nyt siis vihdoin vastauksia noihin teidän esittämiin kysymyksiin, kiitos kaikille kysymyksistä! Ekassa osassa on nyt ihan mua omaa itteäni koskevia kysymyksiä ja toisessa osassa on sit mun elämän ulkosia tekijöitä koskevia juttuja :-)
 
Sun koko nimi?
Sofi Jemina

Onkos sulla lempinimiä?
Ei mulla oo oikein ikinä ollut. Kaikkia läppiä vaan :-D

Tykkäätkö sun nimestä, minkä etunimen haluisit jos saisit valita?
Tykkään joo. Pienenä mua ärsytti kun aina multa kysyttiin, että "niin Sofia vai?", mutta nykyään oon ihan tyytyväinen, että siellä perässä ei ole sitä A:ta :-) Jos en olis Sofi, niin haluaisin, että mulla olis joku muu sellanen harvinainen, kaunis ja aika pitkä nimi.

Pelkääks kuolemaa?
Pelkään vaan sitä et kuolen jotenki kivuliaasti.

Uskotko yliluonnollisiin asioihin? Entä horoskooppeihin?
Horoskooppeihin joo välillä :-D

Uskotko että ihmiset voi jakaa hyviin ja pahoihin?
En, koska kyllä mä uskon että jokaisessa ihmisessä on edes jotain hyvää. Ei sillo voi olla pelkästään paha.

Kadutko mitään?
Elämässäni? Onhan meillä kaikilla asioita, jotka olis voinut tehdä toisin, mutta ei nyt heti tuu mitään mieleen. Tai no oikeestaan tulee mulle muutama asia, mutta niitä en haluu kyllä julkasta...

 
Mitä mieltä olet homoista/lesboista?
Mulla ei oo ikinä ollut yhtään mitään kumpiakaan vastaan. 
 

Ootko tyytyväinen elämääsi?
Oon <3 

Onko koskaan tuntunu siltä, ettet jaksaisi enää?
Noo sillä pahimmalla hetkellä ne asiat tuntuu vähän suuremmilta, kun mitä ny jälkeen päin ajateltuna.

Ookko koskaan huomannu että olis ylpeys noussu vai onko olemus ollu aina sama? (sun elämä vaan vaikuttaa niin täydelliseltä!) 
Olemus on ollut aina täysin sama, eikä oo todellakaan mitään syytä miks nousis :-D Ja mun elämä on kaukana täydellisestä :-)

Ketä kadehdit ja miksi?
Yritän olla kadehtimatta, ku siitä tulee paha mieli :-D


Mitä arvostat ihmisessä?
Arvostan sellasia aitoja, vahvoja ja rohkeita ihmisiä, ketkä on sinut ittensä kans ja uskaltaa sanoo oman mielipiteensä. Tai semmosia ketkä on selviytyny jostain tosi kauheesta. Ja niitä jotka on himofiksuja! Ja sellasia ihmisiä, jotka osaa nähdä asiat muiden kannalta ja ajatella muutaki ku itteään. Sellasia jotka auttaa ja kuuntelee mielellään. Ihmisiä, jotka on aktiivisia eikä mitään sohvaperunoita ja saa pidettyä ittensä hyväs kunnos. Mut osaa kuitenki ottaa rennosti ja nauttia elämästää ;-)


Minkä asian muuttaisit elämässäs jos saisit?
Muutama tunti lisää jokaseen vuorokauteen, kiitos. Pari tuntia nukkumiseen ja pari tuntia vapaa-aikaan :-)


Tajuatko itse että olet joitakin ihmisiä kohtaan aika ylimielinen?
Jos tän kysymyksen tarkoitus oli saada mulle paha mieli, niin kyllä onnistuit. En koskaan vois olla ketään kohtaan tarkotuksella ylimielinen, vihaan ite ylimielisiä ihmisiä yli kaiken. Jos todella ajattelet musta noin, niin toivot että tuut puhumaan mulle asiasta, koska ei oo todellakaan ollut tarkoitus. 

Pidätkö itseäsi muita parempana ihmisenä?
En, miks pitäisin? Mikään elämässä, luonteessa, ulkonäössä, heikkouksissa tai vahvuuksissa ei tee ketään ihmistä huonommaks tai paremmaks kun muut.

Jos saisit palata ajassa taaksepäin, mihin palaisit?
En tiiä, musta on kivaa elää täs hetkes. Jos pitäis valita niin palaisin siihen aikaan, kun iskä vielä eli. Olis ihana nähdä pitkästä aikaa :(! Tai sit palaisin vuoden taaksepäin ja tekisin yhen jutun toisin..

Uskotko jumalaan?
Kyllä.

Onko sinulla hyvä itsetunto?
On ihan tarpeeks hyvä. 

Onko sulla ihmisten seurassa koskaan epävarmoja hetkiä? 
No joskus, mutta oon kyl mielestäni iän myötä tullu paljon rohkeemmaks uusienkin ihmisten kans toimiessa. 

Pelkäätkö kiusallisia hiljaisuuksia?

Ei ne kauheen kivoja oo, mutta ite oon ainaki yrittäny oppii elämään sellasissa tilanteissa. Joskus tulee kauhee olo, kun huomaa kuinka kiusautunu toinen on, vaikka ite ei oo yhtään :-D
Jos saisit toivoa yhden asian ja se toteutuisi, mikä se olisi? 
En mä osaa tälläsiin vastata! :-D No siis jos eteenpäin elämää miettii, niin toivon, että mulla olis valoisa tulevaisuus. Että tietäisin, mikä haluan olla ja pääsen opiskelemaan haluamaani paikkaan, että mulla olis katto pään päällä ja läheisiä ihmisiä ympärilläni.

Elämäni ihanin hetki tai muisto (joka ei saa liittyä Eliakseen)
Etelänmatkat. 


Mitä toivot joululahjaksi?
En toivo joululahjaks mitään, korkeintaan vähän matkarahaa sukulaisilta, koska Meksikon matka on mun tän vuoden joululahja :-)

Kuin monesti ruukaat käydä shoppailemassa?
Noo, vaihtelee. Ehkä kerran parissa kuukaudessa plus jotain satunnaisia pikkushoppailuja.

Saatko jotain kuukausirahaa? Paljonko?
No tällä hetkellä saan mun lapsilisän, jota vastaan teen tietysti kotitöitä ja jolla kustannan ite suurimman osan menoista. 

Mikä sun lempiväri on?
Tykkään melkein kaikista :-)

Onko sulla lemmikkiä?
Ei. Meillä oli Aman kans yhteinen kääpiöhamsteri ala-asteella (:-D), mutta se asu niillä, kun meillä ei voinu asua allergioiden takia.
Ootko rikas?
En XD Mulla on tälläkin hetkellä vaan pari kymppiä rahaa..

Lempiruoka?
Makaroonilaatikko tai jauhelihakastike ja spagetti, jos ne on äidin tekemiä:-)
Jos huomaisit olevas raskaana, mitä tekisit?
No hui en haluu ajatella! :-D 
 
Tykkäätkö lapsista?

Tykkään paljon!

Kuinka usein käytät alkoholia?
Tosiurheilijathan ei juo ;-)
Ootko itkeny koskaa julkisella paikalla?
No kyllä :-D


Mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle, kolme asiaa?
Varmaan ruokaa, aurinkorasvaa ja jonku seuralaisen!

Kenen kanssa lähtisit vuodeksi autiolle saarelle?
Hahah, varmaan Aman, varsinki jos se saari olis jossai päiväntasaajan lähellä, koska ollan molemmat sellasia rusketusfriikkejä ;-) En sitte tie kuinka kauan pärjättäis siellä kahdestaa ilman miespuolista suojelijaa :-D

Onko sun kaverit suosittuja?
Miten määrittelet suositun? 

Entä ootko ite suosittu?

^! Haha, en nyt yhtään sen suositumpi kuin kukaan muukaan. 

Oliko sinulla hyvä lapsuus?
Oli! 
Mikä on lempivärisi?
En oikein tiiä.

Voisitko tehdä joskus jotain pahaa jollekkin läheisellesi?
No kuka haluais pahaa läheiselleen?

Kenellä tuntemistasi ihmisistä on kaunein hymy?
Monella, en pysty sanoo yhtä!

Kuinka usein syöt karkkia?
1-2 kertaa viikossa, eli viikonloppusin, jolloin sitä meneeki sit aina koko viikon edestä :-D

Maito vai mehu?
Maito

Festarit vai kotibileet?
Paha sanoo kun en oo kauheesti festareilla vie käyny :-)

Tupakka vai alkoholi?
Hyi, ei ainakaan tupakka.

Kissa vai koira? 
Koira.

Sipsips vai broadway?
Broadway ;)
Mitä sm-liiga joukkuetta kannatat?
Ässät!

Tykkäätkö suklaasta?
Juuu, vois sanoo jopa nautinnoks jos sitä syö tarpeeks harvoin ;-D

Oletko suvaitsevainen?
Kyllä mä mielestäni pohjimmiltani oon tosi suvaitsevaine. 

Ookko pinnallinen ihminen?
Pohjimmiltani en oikeesti yhtää. 
 
Ootko kaksmielinen ihminen?
:-D 

Kohteletko kaikkia ihmisiä tasa-arvoisesti?
No kyllä kohtelen mielestäni.

3 asiaa mitä ootat täl hetkel eniten?
1. Huomisiltaa<3
2. Mexicoo!
3. .. sen jälkeen alkaaki sitte ens kesän odottelu XD
 

Biisi mistä tulee aina hyvämieli?
Haloo Helsinki - Huuda!
 
Peseks illoi aamui hampaat?
Juu.
 
Millane hammasharja ja -tahna sul on?(kuva!)
Ööh .. muistaakseni oranssi hammasharja ja pepsodentin hammastahna, sori en jaksa ottaa kuvaa XD
Mitä piirteitä sä vihaat ihmisissä?
Itsekkyys, epäluotettavuus, ylimielisyys, kaksnaamaisuus, katkeruus, pinnallisuus, kateus jne.
 
Jos meet cittarii ja saat 20e kulutettavaks nii mitä ostat?
Hahah, ostaisin varmaa ison Ben&Jerry:n, kun ne on niin kalliita (ja hyviä :p), ja sit ostaisin varmaa uuden eyelainerin.
 
Montako leipää syöt aamusi aamupalaks jos et syö leipää nii montako jogurttii? eivaa mitä syöt aamupalaks?
XD No just 1-2 leipää ja jugurtin ja kaakaota, tuoremehua tai maitoo.
 
Ku oot matkal kouluu vaiks kävelle nii mitä yleensä mietit?
"Mä en jaksa kävellä/polkea/ajaa" "Paljonkoha kello on?" "Oonkoha mä myöhäs?"

Onko sulla idolia, kuka ja miksi?
En oo ikinä sillee fanittanu ketää, mutta haluisin ehkä sanoo tähän että äiti, joka on aina pysyny vahvana vastoinkäymisistä huolimatta ja jaksanu joka päivä huolehtia ja yrittää kasvattaa meistä neljästä kunnon kansalaisia.


Mikä on mielestäsi paras asia tämänhetkisessä elämäntilanteessasi?
Ystävät, poikaystävä ja harrastukset.

Puhutko paljon pahaa ihmisistä?
En.
 
Mihin kiinnität ihmisessä ensiksi eniten huomiota?
No yleisesti niinku olemukseen. Ja ulkonäössä varmaan kasvoihin ja vaatteisiin.

Ootko vastannu ihan kaikkiin kysymyksiin rehellisesti?
Oon toki.
Mihin kysymykseen oli vaikein vastata?
No niihin missä on "ööööö" tai jotain muuta vastaavaa XD

  
Ulkonäkö yms.
 


Ookko aina ollut tyytyväinen vartaloos vai ookko tehny töitä sen eteen että oisit tyytyväinen? 
Viimesen reilun vuoden aikana oon tehnyt varmaa eniten töitä sen eteen ja muutenkin muuttanu mun elämäntapoja paljon enemmän urheilullisiks, kun mitä ne oli vielä muutama vuosi sitten. Ja en oo aina ollut tyytyväinen. Muistan ihan selvästi sen, kuinka käytin koko kutosluokan pelkkiä löysiä paitoja koulussa, jotta saisin mun liian ison pepun piiloon :-( Nyt se kyllä vaan naurattaa mua, ottaisin mielelläni sen vähän isomman pepan takas :-D 

Mikä adjektiivi kuvaa sun kroppaa parhaiten omasta mielestäs? ja voisitko vaan kiltisti myöntää että sun kroppa on ihan täydellinen?

Apua en mä osaa sanoa mitään adjektiivia .. :-D tälläne normi? Urheilijakroppa. Pöh.


Seuraatko muotia?
No enpä oikein. 
Miten saat pidettyä itsesi noin hyvässä kunnossa?
Miten niin "noin hyvässä kunnossa" :-D No urheilen päivittäin ja aika monipuolisesti, koska voimistelu ja pesäpallo on kuitenki niin erilaisia lajeja ja niissä kehittyy eri osa-alueet, joiden molempien koen olevan tosi tarpeellisia ainaki mun kropalle. Enkä todellakaa tingi ruuasta vaan syön säännöllisesti kaikki päivän ateriat. Herkkuja yritän syödä vaan viikonloppusin mutta seki sääntö ny joskus vähän lipsuu.. 

Tykkäätkö lakkailla kynsiä?
Tykkäisin, jos mulla ei olis näin kamalat kynnet :-D
Kuinka pitkä oot?
165,5 cm! Olin just pari viikkoo sitte terveystarkastuksessa.

Mistä kehonosastasi pidät eniten?
No ei oo mitään tiettyä mistä tykkäisin kaikista enite :-)

Mistä kehonosastasi pidät vähiten?

Siitä että mun kylkiluut ja ne niiden kohdalla olevat "kylkilihakset" on liia isot :-( Tai sitte pohkeista.

Mitä elias tykkää kropastasi?

Hahah, no kai se tykkää :-D

Mitä ajattelet kropastasi?
Siinä se on ja pysyy, joten kannattas varmaan oppia elämään sen kans ja olla tyytyväinen ja yrittää nähdä mielummin ne oman vartalon hyvät puolet huonojen sijaan :-)


Mikä sun lempi vaatekauppa on?
Noo ei oo yhtä tiettyä. Kaikki nää perus Zara, H&M jne..

Kuin kaua sul menee aamusi laittautuu?
Joku vartti :-)

 

6 kommenttia:

  1. vähä hyvät vastaukset! :) no mites on, lähetäänkö jo sinne autiolle saarelle ;)

    VastaaPoista
  2. Ei sitä ite varmaan huomaakkaan jos on ylimielinen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei todennäkösesti huomaakkaan! Onhan se kurjaa jos joku ajattelee musta sellasta mitä ite kaikista eniten inhoon ihmisessä, mut en mä nyt ala tätä asiaa enempää vatvomaan jos asiasta ei voida sanoo suoraan.

      Poista
  3. Oli pakko nyt tulla kommentoimaan! Vaikutat ihan hurjan kivalta tyypiltä! :)
    Tuntu tosi hassulta ku luki näitä sun tekstejä ku tuntu välillä et olis lukenu omasta elämästään :D ite oon saman ikänen lukiolainen, harrastan pesistä ja tanssia ymym. Mutta anyway, tosi kiva blogi sulla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäää kiitos, vähä kivaa! :-) Itekkin tulee välillä muiden blogeja lukiessa ihan hassu fiilis jos joku vaikuttaa tosi samantyyppiseltä ihmiseltä mitä ite on :-)

      Poista