12/16/2012

VASTAUKSIA KYSYMYKSIIN OSA 2

Perhe, asuinpaikka yms.

Missä päin Suomee asut?(:
No en oo mun asuinpaikkaa täällä blogissa kauheesti erikseen mainostanutkaan, kun aika pienestä kaupungista kyse. Monesti se on täällä epäsuorasti kuitenkin tullut esiin, eli Länsi-Suomessa Kankaanpäässä asun :-)

Onko mukavaa asua Kankaanpäässä?
No kyllä mä täällä viihdyn ainakin vielä. Ainoo että kauheen vähän vaatekauppoja, ja ärsyttää se kun kaikki tietää (tai luulee tietävänsä) toistensa asiat :-D
Miksi Kankaanpää?
Kysy äidiltä! 

Millanen perhe sulla on , kertoisiks niistä jotain?:)
Meijän perheeseen kuuluu minä, äiti, mun 13- ja 11- vuotiaat pikkuveljet ja 8- vuotias pikkusisko. Elämää ja ääntä meidän talossa siis riittää.. :-D En oikein tiiä mitä kertoisin meidän perheestä, muttaa no äitin kans ollaan tosi läheisiä, kuten myös sisarusten vaikka aika usein jotain pientä känää tuleekin, veljet on tollasia urheilijapoikia ja sisko kunnon tärpästikkeli :-)

Montako sisarusta sulla on?
^ Kolme



Harrastukset ja vapaa-aika

Kauanko olet soittanut pianoa ja voimistellut ja pelannut pesäpalloa?
Pianoa oon soittanut kymmenen vuotta, mutta nykyään oon siis enää vapaassa säestyksessä. Pesäpalloa oon pelannu nyt vissiin seittemän kautta.

Kauanko oot voimistellu?
Voimistelen nyt viidettä vuotta. Voi apua, miten siitä on jo niin kauan :-D

Ootko tulossa ens kesänä Sun Lahteen?
En oo tulossa :-( 


Tykkääks sun valmentajista voimistelussa?
Jep! Molemmat on itekki aika nuoria eli aika samanhenkisiä, ja tosi rentoja ja ihania tyyppejä, mut saa kuitenki harkois kurin ;-)

Millane joukkue teillä on pesäpallossa nykyää?
Tällä hetkellä meil on n. 20 hengen harkkarinki, joka pienenee/hajoaa pikkuhiljaa erikseen naisten edustusjoukkueeks ja b-tyttöjoukkueeks.


Kuinka usein käyt kotibileissä?
No, silloin harvoin kun joku hyvä kaveri sattuu jostain syystä sellaset järjestämään :-D 
 
Mitä teet kavereiden kans vapaa-ajalla?
No suurimpaa osaa kavereista nään joka päivä harkoissa, eli voisin sanoa vaikka että hikoillaan. Muuten me yleensä vaan ollaan pienemmällä tai isommalla porukalla jonkun luona, syödään, jutellaan, makoillaan sängyssä, kuunnellaan musiikkia, katotaan telkkaria, datataan tai nukutaan. Parasta. 

Ystävät, poikaystävä, rakkaus jne ..
 Kuka on sun paras ystävä?
Amanda <3 Ollaan oltu parhaita ystäviä vauvasta asti, ja uskon että ollaan sitä hautaan saakka. Mikään ei vois tehdä mua yhtä onnelliseks kun se, että mulla on koko mun elämän ollut yks ja sama henkilö, joka on aina kulkenu mun rinnalla ja pitäny mua kädestä, tukenut ja auttanut, kuunnellut ja ollut vaan mulle ihan ku oma sisko. Ollaan kasvettu yhteen, eikä kumpikaan vois elää ilman toista. Amandan lisäks mulla on muutama tositosi läheinen ystävä, jota en ikinä halua menettää!


Ooks ikinä pettäny eliasta?
No en tosiaa, enkä ikinä vois pettää.
Missä menee sun mielestä pettämisen "raja" ?
Sitä on aika vaikee vetää, mutta ehkä kaikki sellanen henkinen tai fyysinen toiminta jonkun muun kans, josta ei haluais seurustelukumppanin kuulevan. Kyllä ajattelemallakin voi pettää. Karkeesti sanottuna nyt varmaan joku pussaaminen tai sellanen koskettelu :-D

Kauanko ootte ollu Eliaksen kans yhdessä?
Ensimmäisen kerran me alettiin seurustelemaan yli kolme vuotta sitten. Pienen mietintämyssykauden jälkeen ollaan oltu nyt periaatteessa kaks vuotta yhdessä, tosin ihan virallisesti alettiin seurustelemaan vasta puolen vuoden vakavan säädön jälkeen :-)
Oletko seurustellut muiden kuin Eliaksen kanssa?
En.
Ketkä on sun neljä parasta ystävää?
Enpäs osaa sanoa :-)
Uskotko että oot eliaksen kanssa niin kauan että meette joskus naimisii? Montako lasta haluat tulevaisuudes?
:-D Jaa a. Lapsia haluaisin ehkä 2-3, sen näkee sitte.
Ooks neitsyt?
En, vaan vaaka :-)


Mikä on kaunein asia, joka sulle on sanottu?
Ystäviltä ja poikaystävältä oon kuullu niin paljon kauniita sanoja ja asioita, etten niitä kaikkia olis edes välttämättä ansainnu, enkä osaa valita yhtä. Voin kuitenki myöntää, että vielä monen vuoden jälkeenki meinaa aina tulla tippa linssiin kun se lause "Mä rakastan sua niin paljon" tulee päin naamaa oikeessa paikassa oikeeseen aikaan <3

Kuka oli sun eka ihastus? 
Mun eka ihastus oli eskari-ikäisenä Toni-niminen poika, johon olin ihastunut vielä vähän väliä koko ala-asteen ajan. Ollaan vieläkin samalla pesislinjalla :-D (Peppi, jos luet tätä niin älä järkyty tosta :-D) Muistan vieläki ku eilisen päivän, kun kerran rohkenin istua Tonin viereiseen keinuun eskarin pihalla, ja kysyä että "Miten menee?" Vastaus oli tyly: "Turpa kiinni." 

Ja uskotko et meil jokaisella on "se oikea" ?
No ei välttämättä. Tai ehkä on, mutta kaikki vaan välttämättä voi sitä löytää.

Kuka on kaunein kaverisi?
Kaikki ne on :-)


Koska susta useimmite tuntuu että sun ystävät on rasittavia?
No harvoin! :-D Sillon kun ne valittaa mulle jostain, mikä ei mun mielestä pidä paikkaansa, mutta mikä varmaan loppujen lopuks kuitenki pitää :-D

Onko elias mustasukkainen susta? Entä sä siitä?
No ei kumpikaan mielestäni oikein edes anneta syytä olla. Onhan semmonen pieni mustasukkaisuus joskus ihan söpöä, jos se ei mee yli.. :-D Tietää ainakin että toinen välittää.

Pystytkö jakamaan poikaystävän ja ystäviesi ajan mielestäsi tasaisesti?

En aina.

Mitä elias ajattelee sun ystävistä? Entä sun ystävät eliaksesta?
No uskoisin ja tiedänki että molemmat suurimmaks osaks pelkkää hyvää :-) Totta kai ne välillä ärsyyntyy toisiinsa :-D


Miten sun ystävät ja poikaystävä tulee toimeen keskenään?
Ihan hyvin, kun kuitenkin joka päivä tulee oltua tekemisissä toistensa kanssa.

Ootko mieluummin ystävien vai poikaystävän seurassa?
Ihan suoraan sanottuna: tyhmä kysymys johon en vastaa, tai voin mä vastata että molempien yhtä paljon. 

 
Jos saisit valita ulkomaan matkalle kenet vain, ottaisitko ystävän vai poikaystävän?
No kovin molemmat on suunnitelmissa sit kun tullaan täysikäsiks, tyttöjen biletys/auringonottoreissu tai sit lemmenloma poikaystävän kans :-D Mistäköhän rahat revitään? 
 
Yritätkö koskaan parittaa ketään kavereitasi toisille?
Hahah, joskus ;-D 
 
Onko monilla ystävilläsi poikaystäviä?
Eipä oikeestaan kenelläkään :-)
 
Onko sulla sua nuorempia kavereita tai sellasia joiden kanssa voisit viettää aikaa ?:) 97,96,98,99 ?:)

On nuorempia kavereita varsinkin harrastusten kautta, voikkajoukkueessa puolet on vuoden tai pari nuorempia ja viime kauden pesisjoukkueessa samoin, ja muutamista on tullu mulle tosi rakkaita :-)<3



Missä menee kaverin ja ystävän raja?
Sääntö nro 1: Ystävän kanssa pystyy olemaan vaikka kuinka pitkään hiljaa, ilman että se on kummankaan mielestä kiusallista :-D Ystävälle pystyy kertoo kaikki suuremmatki murheet, joita välttämättä ei tulis kaverille kerrottua. Tosiystävän tunnistaa kyllä..

Monenko ihmisen kanssa olet suudellut?
Kolmen.

Kuinka kauan oot seurustellu?
Kasiluokasta asti.
 
Mitä rakastat Eliaksessa eniten?
Vaikee sanoo mitä rakastan eniten. Rakastan ihan hirveesti Eliaksen luonnetta ja sitä kuinka ihana poikaystävä se osaa olla. Ja rakastan ku se nauraa :-D
 

Mihin taas menee eniten hermo hänes?
Siihen ku se kiusaa mua ja vedän liia helposti herneen nenää :-( 


Jos sinun pitäisi päättää olisitko kesän poikaystävän kanssa vai kavereittesi, niin kumman ottaisit? Pakko sanoa jompi kumpi.
No puuttuis kumpi vaan, niin ei kesä tuntuis kesältä :-) Eli sori, mutta ottaisin molemmat <3



Koulu, opiskelu, tulevaisuuden unelmat

Tieks viel yhtään mitä aiot kirjottaa?
Tuntuu, että olin lukioon mennessä tietoisempi siitä kuin mitä nyt parin jakson jälkeen.. En ny uskalla vielä sanoo mitään koska uskon että mun mielipide muuttuu vielä moneen kertaan :-D 

Unelma-ammatti?
Noo, lääkäriä ja asianajajaa on joskus tullut mietittynä "unelma-ammattina", mutta oikeesti mulla ei oo hajuakaan mikä haluan olla. Kaikista hienointa ois tehdä ammattina jotain sellasta mitä eniten rakastan, eli esimerkiks jotain musiikkiin tai urheiluun liittyvää, mutta se nyt olis aika kova työ toteuttaa :-D 


Mihin ammattiin haluut isona?



Minkälainen on sun unelmien mies?
Mun vieressä tuhisee mun tän hetken unelmien mies<3


Osaatko piirtää?
En todellakaan :-D Viime jakson pakolliset kuvistunnit oli tuskaa. Sain kuitenki kasin! :-D

Mikä oli keskiarvosi?
No nyt lukion ekassa joulutodistuksessa tulee vissiin 9,3.

Mitä kieliä osaat?
Suomea, ruotsia ja englantia :-D
Kuinka hyvin osaat ruotsia, asteikolla 1-10?:D
No neljättä vuotta vasta opiskelen ruotsia, joten aika kaukana oon oikeesti hyvästä ruotsin kielen taidosta, mutta päättötodistuksessa mulla oli ruotsista 10 :-) Mut jos mut nyt viikoks lähetettäis Ruotsiin yksin puhumaan pelkkää ruotsia, niin vois kyllä varmaan vielä tulla vähän ongelmia.
 

Matkustelu

Tykkäätkö matkustella?
Matkustelu on yks parhaista asioista mitä tiedän ja oon ikinä kokenu! Eli joo, tykkään :-)


Paras matkasi?
Apua, no en kyllä pysty sanomaan yhtä parasta! Noi tuoreimmat matkat, jotka noissa lomakuvapostauksissakin on esiintyny, nii on varmaa parhaiten mielessä ja niitä tällä hetkellä ikimuistoisimmilta tuntuneita matkoja. Eli voisin sanoo että Italian voimistelumatka, viime vuoden syysloma Egyptissä, joulu Kuubassa ja pesisripari Espanjassa.

Kolme parasta maata, jossa olet käynyt?
No ehkä sellaset ns. eksoottisimmat on ollu Kuuba, Thaimaa ja Malesia :-)



Bloggaus ja kamera

Mitä blogi sinulle merkitsee?
No kyllä se nykyään aika paljon, päivittäin blogi osa mun elämää tavalla tai toisella :-)


Mikä on paras blogi mitä luet?
Luen niin monia hyviä, etten osaa valita yhtä parasta!


Millä kameralla kuvaat?
Ostin viime viikolla Canonin EOS 1100D:n, eli nyt yritän kuvailla pääsääntösesti vaan sillä! Sit mulla on ollu nää pari viime vuotta käytössä toi Canonin EOS 350D, joka on sekä sisäisesti että ulkoisesti vähän rikki, eli uus kamera oliki jo ollu aika kauan harkinnassa. Lisäks mulla on Canonin Powershot sx230 HS, jolla tosin en ookkaa hetkeen kuvannu, joten en tiiä kuuluisko sitä ees mainita tässä. Niin ja iphonella nyt tulee nykyään kuvailtua aika paljon.

Mistä sait idean blogin aloittamiseen?
Itseasias en oikein edes muista :o Oon vaan aina ollut kiinnostunu kaikkien kotisivujen tms. ylläpidosta, ja mulla oli ala-asteella varmaan 10 eri kotisivua. Maksoin myös 40 euroa domainista... :-D Mutta nii, kai mä vaan aloin lueskelemaan muiden blogeja, ja sit jossain vaihees aloin aattelemaa et kokeilisko sitä itekki! Ekalla kerralla mun innostus loppu heti, mutta nyt sitä on kestäny maaliskuusta asti kun loin uuden blogin. 

Mikä bloggaamisessa on parasta? 
Tää on ihana "harrastus" :-) Blogissa voin ilmaista itteeni ja ajatuksiani ja julkaista kuvia, koska tykkään tosi paljon valokuvaamisesta vaikka en siinä mikää hyvä ookkaa. Niin, ja totta kai lukijat! Vaikka usein sanotaan että "pidän blogia vaan omaks ilokseni", niin mun blogi tuskin olis pystyssä ilman teitä ihania lukijoita :-) <3

9 kommenttia:

  1. Keitä oot yrittäny parittaa? :)

    VastaaPoista
  2. Kui vanha sun äitis on?

    VastaaPoista
  3. <3 voi sofi ! En tunne sua kunnolla,mutta vaikutat toosi mukavalta,älä välitä anoista jotka haluaa vain pahoittaa mielen..olet kesäisin pesisleireille ainakin ollut aina avoin uusia ihmisiä kohtaan :-)
    Rakastan tuota miten puhut eliaksesta,näkee kuinka paljon sä oikeasti välität hänest.
    Oot upea tyttö !! kaikkea hyvää sun läheisille ja sulle :-)

    ps. mäki arvostan äitejä (ja toki muita ihmisiä) jotka on selvinnyt rankoista ajoista ja jaksanut huolehtia muista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos ihan kauheesti ihanasta kommentista!:)<3

      Poista
  4. haha voiei, toni on näköjää ollu aina oikee herrasmies :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD tai sit se ei vaan yksinkertasesti syttyny mulle ;-( :-D

      Poista
    2. XDD hiuka nauroin kans tolle toni jutulle :--D !!

      Poista