2/04/2013

Elonmerkkejä





Huh, hengissä ollaan! Viime viikko on ollut touhua täynnä ja siks täälläkin on ollu harmillisen hiljasta. Taas on yks koeviikko takana ja se menikin yllättävän hyvin siihen nähden, että joka ikinen koe oli peräkkäisenä päivinä ja lukemiset jäi aina viimeseen iltaan.. Muuten viikko meni vaan treenatessa viikonloppua varten, ja mamikin sai vähän lisättyä mun treeni-intoa sponssaamalla mulle pari tarpeellista juttua, jotka kuvissa näkyy. Materiaaliurheilija-minä iski .. :-D
Viikonloppukin oli täyttä touhotusta, perjantaina treenien jälkeen sentään ehdin pitkästä aikaa kunnolla yökyläilemään tytsyjen kans <3 Lauantaina ilta vierähti Lapualla hallitreeneissä ja sunnuntai SM-halli karsintaturnauksessa. Oli ihana päästä pelaamaan pitkästä aikaa ja tuolla pelien tiimellyksessä alko jo oikein oottaa kesää. Taas toisaalta toivoo että nää pari kuukautta menis hitaasti, koska treenattavaa ja kehityttävää löytyy vielä paljon. Mä alan nyt päivittelemään itteäni ajan tasalle Salkkareissa, baitsu!

4 kommenttia:

  1. mistä sä oot ostanu sun housut, joila urheilet? pitäis löytää uudet ja paremmat ku viimeks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä niitä saa ihan urheiluliikkeistä kuten intersportista:)

      Poista
  2. ^ Juu eli tosiaan ihan ympäriämpäri Suomea kierrellessä on tullut varastoitua trikoita just ihan perus urheilukaupoista, Stadium, Inter Sport jne.. Mun varasto koostuu pääosin Niken juoksuhousuista, eli ainakin sitä merkkiä voin suositella :-)

    VastaaPoista