2/10/2013

Viikonloppuhölinää ja ostoksia

Böö! En edes muista koska viikonloppu olis viimeks tuntunut näin pitkältä. Yleensä ne menee ihan hujauksessa, mutta kerrankin oon ehtiny oikeesti tekemään jotain. Kuten edellisessa postauksessa jo vinkkasinkin, niin perjantain vietin Amandan ja Henriikan kanssa Tampereella. Lähdettiin yhdeltä suoraan koulusta bussilla ja vietettiin kiireisestä aikataulusta ja yhdestä toisesta perjantaina sattuneesta ikävästä jutusta huolimatta tosi kiva päivä shoppailun merkeissä. Muutamat ostokset tulikin tehtyä, joista tarpeellisimmiksi osoittautui nyt ehkä farkut plus alusvaatteet, joista mulla on ollut kauhee pula!  (don't worry, niistä ei oo kuvia :-D)


Farkkupaita ONLY 29,95e

Farkut CARLINGS 49,95e ~ Perus t-paita H&M 4,95 e ~ Pitkähihanen MODA 21,95 e

Toppi H&M 14,95 e

Nää paidat ostin jo edellisenä päivänä MODASTA poikien joskus antamalla lahjakortilla, jotan en vielä ollut ehtinyt käyttää! Mutta jos luette tätä niin tällästä tarttu ;-) 


Loppuviikonlopun oon ottanu vaan rennosti, lukuunottamatta sitä että siivosin perjantai-yönä ja lauantai-aamuna yhteensä valehtelematta ainaki seittemän tuntia! Normisiivouksen lisäks järjestin kaikki hyllyt ja laatikot ja myllersin ja järkkäsin vaatekaapin ihan uuteen uskoon ja puolet vaatteista saikin luvan lähteä sieltä kokonaan ulos. Nyt tarvis vaan keksiä että miten ihmeessä pääsen niistä kaikista eroon. 
Lauantai-iltana käytiin ahkerina tyttöjen kans salilla ja lenkillä jonka jälkee Elias tuli yöks, enkä sitte tiedä että kummasta tai ylipäätään mistä johtuu se, että aamuherätyksestä tähän hetkeen asti mun päätä on särkeny ja on ollu tosi kipee ja kuumeinen olo. Mikä siinä on että oon nykyään koko ajan kipeenä? Olin melkeen koko päivän vuoteen omana ja treenitkin jäi välistä, illalla sentään jaksoin nousta sängystä ja kävin vuokraamassa Step upin! Rakastan kaikkia tanssileffoja yli kaiken, ja ne saa mun treenimotivaation aina hetkellisesti nousemaan kattoon (..tai sit se on se pullottava maha leffaherkkujen syömisen jälkeen :-D)
 Lopetan nyt tän väsyneen löpinän ja hyppään tonne vällyjen väliin ennen ku mun jutuista menee viimesetkin järjen rippeet, kauniita unia kaikille!


8 kommenttia:

  1. en tajua tätä dr.denim villitystä, miun mielestä yliarvostettuja:Dd

    VastaaPoista
  2. Oon sun kans osittain iha samaa mieltä, sillä mulla itelläki on menny niistä jo maku koska ne löystyy ihan sairaan nopeesti ja on mun mielestä liian kalliit niiden kestoaikaan nähden :-D Mutta kun kerran oon jääny "koukkuun", niin oon tullu laiskaks farkkujen ettimisessä ja tuntuu helpolta vaan marssia Carlingsii ja napata sopiva väri :-D

    VastaaPoista
  3. mä voin tul kattoo ne sun vaatteet läpi ennenkö heität ne pois!!! :-DD haha eivaa ihana postaus jällleeen :-)

    VastaaPoista
  4. Kivoja ostoksia oot löytäny varsinki toi farkkupaita! :) oks toi hennesin toppi ihan hihaton? näyttää ainakin tosi kivalta :)

    http://niina-tuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, nyt kun sais noi vielä käyttöön kun on tullu sairasteltua pari päivää :-)Ja juu on se hihaton, näkyy vähän huonosti tosta kuvasta :-)

      Poista
  5. Et sä sit mun kas syömäs käyny? :(

    VastaaPoista