4/18/2013

KUVAPOSTAUS OSA 1

Blogin päivittely on jäänyt vähän vähemmälle puhtaasti ajanpuutteen takia, mutta tsädääm! Innostuin tänään väsäämään ekan osan toiveena olleesta kuvapostauksesta, tässä on nyt näitä konkreettisimpia toiveita jotka oli helppo tuosta vain kuvata. 

Ihonhoitotuotteet. Oon käyttänyt viimeaikoina ihan vaan Clearasilin puhdistusainetta ja kasvovettä, ja kasvorasvana ihan perusvoidetta. Iho on tosin ollut lähiaikoina melko huonossa kunnossa, joten en sitten tiedä noista...

Meikit. Otin tähän nyt vaan ne, joita käytän päivittäin/silloin tällöin, eli: meikkivoide, puuteri,  kulmakynä, luomiväri, ripsari ja eyeliner. Usein myös huulikiiltoa, niin ja huulirasva, se on aina mukana! :D Mulla on melkein aina huulet rohtunu, joten kanniskelen noita Blistexejä joka paikkaan ja ilman niitä on ihan orpo olo.

Hammasharja ja -tahna. Hih :p

Suoristusrauta. GHD:n suoristusrauta on ehkä yks mun elämän parhaista ostoksista. Tilasin sen 7-luokalla netistä ja se on kestänyt mulla tähän päivään asti moitteettomasti, tosin lähiaikoina on alkanut näkymään hieman merkkejä vanhuudesta. Ja ilman tota Paul Mitchellin seerumia olis kyllä mun pehko pulassa! Suosittelen lämpimästi :) 

Kynsilakat. Pöh, mulla on niin rumat kynnet etten kovin usein innostu niitä lakkailemaan, mutta joku toivoi kokoelmaa joten siinäpä niitä. 

Lempilehti.

Koululaukku ja sen sisältö. Koululaukkua oon vaihdellut vähän väliä, mutta lähiaikoina eniten mukana on kulkenut vaan musta peruslaukku en tiedä mistä. Koululaukusta löytyy tietysti koulukirjat ja kalenteri, jonka lisäks oikeastaan vaan kaikkea pikkusälää: puhelin, harja, huulirasva ja -kiilto, avaimet, koruja ... Ja aamuisin kun on kiire niin kaikki pikkutavarat avaimesta lähtien ovat kummallisesti tiessään :D

 Lompakko. Lompakkona oon parin viime vuoden ajan käyttänyt  äidiltä joululahjaksi saatua Guessin vaaleanpunaista rakkautta.

 Lempiasusteet. Oon ollu viimeaikoina vähän huono käyttämään koruja, tavoitteena onkin metsästää kevään aikana uusia koruja kesäksi! Yleensä aamuisin käteen tarttuu joko Nomination tai Espritin kello.

Toista osaa tuloo sitten myöhemmin! Mitäs tykkäsitte? :-)

6 kommenttia:

  1. tää oli ihana postaus !! :)

    VastaaPoista
  2. tosi kiva postaus:)!

    VastaaPoista
  3. ostin joskus pari kuukautta clearasilin tuotteita ja ihmettelin kun eivät tehonneet, kunnes kuulin tädiltäni (joka on ammattilainen), että clearasilin tuotteet on liian voimakkaita iholle ja melkeimpä aiheuttaa vaan lisää epäpuhtauksia.
    tulipas pitkä kommentti, mutta ajattelin näin vaan kertoa ;)
    + oot tositosi kaunis !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos paljon kommentista! itseasiassa en oo nyt pariin viikkoon käyttänyt noita clearasilin tuotteita ollenkaan, ja vasta tän kommentin myötä tajusin että mun iho on oikeesti ollut hieman paremmassa kunnossa :)

      Poista