4/25/2013

RIPSIPIDENNYKSET



Eli kuten otsikkokin jo vinkkaa, tämä tyttö otti eilen elämänsä ensimmäiset pidennykset, nimittäin ripsiin! :) 
En oo koskaan ollut mitenkään jyrkästi pidennyksiä vastaan, mutta aina oon ajatellut etten koskaan tulis ite sellasia ottamaan niin hiuksiin kuin ripsiinkään. Nyt kuitenkin kun oon käynyt lähiaikoina muutamaan otteeseen pianokeikalla, ja päätin käyttää ne pienet tienistit johonkin tiettyyn tarpeeseen, niin ajattelin että ansaitsen pienen hemmottelun ;-) Koko tää talvi on mennyt niin täydessä tohinassa että tuntuu etten olis oikein missään välissä ehtinyt tai jaksanut panostaa kunnolla ulkonäköön, ja yks aamu tympääntyneenä peiliin katsoessa päätin että miksipä en kokeilisi! 


Hui kun huonolaatunen kuva, älkää siitä välittäkö!
Lopputulos näytti siis tältä! Kuten huomaatte, mun omat ripset on säälittävän lyhyet. Oon aina ollut se porukan tynkäripsi ja saanut kateellisena katsella kavereiden luonnostaan superpitkiä ripsiä :-D Kävin ottamassa ripset paikallisella kosmetologilla, jonka totesikin hyvin:  "Kyllä näitä ripsiä paljon on, mutta niistä puuttuu vaan se mitta." Pituutta ei kuitenkaan tullut liikaa ensimmäisiksi ripsiksi, pääosin 11 mm, reunoissa pari 9-millistä ja keskellä muutama 13-millinen :) 


Olin lopputulokseen ihan tyytyväinen, koska mun mielestä noista tuli aika luonnolliset ja muutos ei ollut ainakaan liian suuri. Ja mikä parasta, ei tänä aamuna mennyt juurikaan aikaa peilin edessä! ;-)
Mitäs te tykkäätte? Löytyykö mun lukijoista ripsipidennyksiin koukuttuneita? Kokemuksia ja vinkkejä otetaan nimittäin vastaan enemmän kuin mielellään! :-D Oon ite sellanen säheltäjä, että saas nähdä miten saan nämä kestämään edes sen muutaman viikon hyvinä..

Huomenna pääsen myös pitkästä aikaa kampaajan tuoliin, enkä itse asiassa edes vielä tiedä mitä aion tehdä Meksikosta asti oon tasaiseen tahtiin vaalennellut näitä hieman vaan raidoittamalla, siis ilman mitään blondi-tavoitetta. Nyt tekis kuitenkin pitkästä aikaa mieli värjätä koko pää, joten palatakko takaisin tuttuun ja turvalliseen keskiruskeaan, joka mulla oli ennen joulua vai pitääkkö sävy vaaleampana näin kesää kohti mentäessä? Mielessä on käynyt tietysti kaikkea myös liukuvärjäyksestä siiliin. No vitsi vitsi. Hjälpa mig! 

Loppuviikon ohjelmassa on niin Helsingin reissua kuin turnaustakin, joten kuulette musta seuraavan kerran vasta maanantaina! Näkemisiin siihen asti :-) 

12 kommenttia:

  1. Oih miten ihanat <3 mä ostin tosiaa liimattavat ripsipidennykset ja vaikka ne ei oo yhtä ihanat ku käydä laitattamassa kunnolliset ni kyllä vaan eron huomaa (: on noi sulla kyllä ihanat ja niin tuuheet tuli (; nätti tyttö oot, siis tosi nätti!

    VastaaPoista
  2. Ihanat ripset! Missä otit nuo kankaanpäässä, ja paljonko maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hius- ja kauneusstudio Anna & Axel:issa otin :) Hintaa oli 100 e, mutta siihen sisälty myös eka huolto.

      Poista
  3. Mä rakastuin tähän blogiin oikeesti ihan! Oot aivan älyttömän kaunis ja kuvat on niin hyvän laatuisia että :)
    http://oonulin.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. missä on bieber -postaus <:

    VastaaPoista