6/19/2013

Kuvapostaus osa 2

Täältä pesee nyt toinen osa niitä juttuja, joita ootte toivonu mun kuvailevan! Tän kuvapostauksen ensimmäisen puoliskon ilmestymisestä on vierähtänyt jo pieni ikuisuus, mutta parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan? ;)

 Lempimuki. Tykkään kovin meidän kaappiin vuosien varrella kertyneestä Muumi-kokoelmasta, joista on ihana varsinkin talvisin kylminä pakkaspäivinä hörppiä kaakaota.

Ipod... jonka käyttö on jäänyt melko vähäiselle viimeisen puolen vuoden aikana isomman Applen tultua kehiin.

Lempiväri. Tähän mun oli tosi vaikea keksiä mitään yhtä tiettyä, koska mulla ei oo oikeestaan koskaan ollut lempiväriä. Oon nyt kuitenkin erityisesti urheiluvaatteissa kiintynyt kaikkiin ihanan kirkkaisiin väreihin. Muissa vaatteissa se valkoinen on aina ollut kestosuosikki.

Lempioloasu kotona. Ihana jumpsuit jonka löysin Stadiumista parillakympillä. Ajattelin ostaessa ton lähinnä "rantavaatteeksi", mutta oonkin jäänyt ihan koukkuun! Se on niin superhelppo vaan vetästä päälle kotona löhöillessä ja on tullut käytettyä yökkärinäkin parit kerrat. Saa nähdä uskaltaudunko tän paljastuksen jälkeen enää liikkua julkisilla paikoilla toi päällä! ;-D

Perhe. Mitäpä tähän lisäämään. Perhe on pahin - mutta paras!

Kivoin liikuntamuoto - Mun mielestä parhaan liikuntamuodon pesiksestä tekee sen monipuolisuus ja ehdottomasti se, että se on joukkuelaji. Sen lisäks, että siinä kehitetään omaa tekniikkaa ja yksilöllisiä taitoja, tutustuu uusiin ihaniin ihmisiin ja joukkuesta tulee vähän niinku toinen perhe, kun kentällä näkee melkein joka päivä. Monipuolista pesiksestä tekee se, että just niiden lajitaitojen lisäks vaaditaan niin nopeutta, kestävyyttä, liikkuvuutta kuin voimaakin. Sen takia talvella harjotuksiin kuuluu lajitreenin ohella paljon muutakin, lenkkeilyä, kuntosalia, nopeustreeniä yms.

Poikaystävä. Kun yritin kaivaa jostain kansioiden kätköistä jotain julkaisukelpoista kuvaa Eliaksesta tähän kohtaan, eksyin kansioon "Elokuu 2009" ja löysin kuvia ihanista pikkupojista pelaamassa pesäpalloa. Oli mulla siinä naurussa pidättelemistä siinä vaiheessa kun tajusin että alettiin seurustelemaan kuukausi tän kuvan ottamisen jälkeen... :-D Jos mua vastaan kävelis nyt ton kokonen vesseli tyttö kainalossa, en varmaankaan ajattelis sitä ihan niin suurena ja vakavana juttuna kuin miltä se meistä sillon tuntui..

Makuuhuone. Mulle oma huone on meidän kodin lempipaikka! Kuvat on otettu joskus keväällä kun testasin puhelimen panoraamakuvaa,  älkää siis antako huonon laadun häiritä :-)

Lempiohjelma. Mä en olis todellakaan halunnut ottaa tähän kohtaan Salkkareita, koska tiiän että olemassa on miljoona kertaa parempiakin tv-sarjoja. Mun viime vuosi oli kuitenkin niin kiireinen, että ehdin avata telkkarin yhteensä varmaan noin kymmenisen kertaa sen aikana ja sen takia Salkkarit oli ainoo sarja, mitä säännöllisesti seurasin, sitäkin lähes poikkeuksetta Katsomon kautta. Oon vieläkin toukokuun jaksoissa menossa, kun jäin viimesillä kouluviikoilla vähän jälkeen.. Nyt kesällä aattelinkin alottaa ihan uuden tv-elämän ;-D

Lempiruoka. Kanasalaattia, jossa on siis kanan ja salaatin lisäksi ainakin ananasta, viinirypäleitä ja jotain juustoa, esim. leipä- tai halloumjuustoa. Muihin lemppariruokiin kuuluu tortillat, kivillä paistetut pihvit ja kesällä tietysti grilliruoka. Ja ihan perus kotiruuista ylitse muiden on äidin tekemä makaroonilaatikko.

Lempijuoma. Noi Novelle Plus- vichyt on ihan lemppareita! Voittaa limsat ja mehut mennen tullen. Lisäks oon ehdottomasti maito-fani.

Haa, siinä ne näköjään olikin, toivottavasti tykkäsitte! :) Pari toivetta jäi pois lähinnä käytännön syistä, harkkoihin en kameraa jaksa enkä kehtaa raahata ja kesälomalla en myöskään jaksa lähteä ottamaan kuvaa meidän koulusta. Hyi! 
Vaikka loma onkin, oon joka ilta ollut ihan töttöröö ja näin taitaa olla nytkin, joten lähden sen pidemmittä löpinöittä tervehtimään nukkumattia. Öitä ihanaiset 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti