8/01/2013

Pikkuinen kurkkaus huoneeseeni

Päätin jo tässä muutamia päiviä sitten aloittaa huoneessani kunnon siivousoperaation. Puunasin koko läävän lattiasta kattoon, vaihdoin järjestystä ja muutenkin päivitin tätä hieman parilla sisustusjutuilla. Nyt siis pientä katsausta näihiin pieniin uutuuksiin! Mun koko huone taisikin vilahtaa kuvapostauksessa, mutta kuva oli oikeastaan jo jouluna otettu, joten kommenttiboksiin vaan tietoa jos kuva huoneesta nykyisessä muodossaan kiinnostaa :)

 Heti alkuun mun lemppari, korupuu! Korulaatikoita siivotessani äkkäsin, että olis kiva saada jonkunlainen teline jossa kaikki korut olis kätevästi näkösällä. Pari päivää myöhemmin löysin tän ihanuuden Porin Sokokselta hintaan 20,95e. Nyt tää löytyy mun työpöydältä ja siitä on enemmän kuin helppo napata menoon sopiva koru mukaan.

Päätin synkän sadepäivän kunniaksi kaivaa jo kynttilät esiin ja fiilistellä niiden valossa. Tuskinpa siinä enää kauaa menee, että illat alkaa olla pimeitä ja niitä tarvitaan! :)

Kaksi isoa valokuvakehystä ovatkin olleet mun huoneessa jo ennestään, ja nyt sain vihdoin ja viimein valikoitua ja teetettyä niihin uudet kuvat. Mustan kehyksen kuvat olivat kaksi vuotta vanhoja, kun taas valkoinen nökötti tyhjänä seinällä ihan hävettävän kauan...  ja hei ystäväiseni, ette kai vaan virnistä siellä paraikaa mun laiskuudelle? ;D
Taiteilin kaappien syövereistä löytämistäni jutuista tollasen kynttilä-asetelman tv-pöydälle, ja pöydällä näkyvät kehykset ostin Ikeasta lahjakortilla. Tajusin muuten yhtäkkiä, että ostinhan mä Ikeasta myös uuden lampun työpöydälle, mutta se jäi nyt kuvaamatta.

Meikäläinen lähtee nyt muutamaksi tunniksi töihin ja sen jälkeen kaveriporukan kanssa mökille nauttimaan loman viimeisistä hetkistä! Niissä merkeissä palataan siis myöhemmin :)

4 kommenttia:

  1. noi on tosi hienoja tauluja mis on sun kavereistas kaikkia hienoja kuvia:-) voisin kokeilla samanlaista, mistä siis ostit noi taulut?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mustaki ne tuo kivaa piristystä huoneeseen :) Valkoisen alkuperästä mulla ei oo tietoa, mutta mustan ostin ainakin ihan vaan perus valokuvausliikkeestä!

      Poista