9/19/2013

Huulirasvafriikki

Mukavaa torstai-iltaa kaikille!
Oikeesti kyllä kirjoitin tän postauksen jo eilen illalla, mutta sain yhteyden vasta nyt. Ärr…  No mutta, sitten itse asiaan. Mä oon aina pitänyt kauneudenhoitoa ja ylipäätään hygienian ylläpitoa tosi tärkeenä juttuna ja tykkäisin myös kirjotella tänne bloginkin puolelle vähän enemmän sellasista aiheista. Aattelinkin nyt alottaa tälläsen kolmiosaisen beauty-pläjäyksen, joisa kerron vähän mun hiusten- ja ihonhoidosta etc. Miltäs kuulostaa? 
”Kolmiosaisen?” Eikös tossa ollut kaksi?  Kuten otsikko ehkä jo vinkkasi, tässä ekassa osiossa paneudun niinkin pikkuruiseen asiaan kuin huulet. Kuulostaa huvittavalta. No, lyhyesti ja ytimekkäästi - mä oon  koukussa huulirasvoihin. En voi lähteä yhtään mihinkään ilman että mulla on huulirasva mukana tai ainakin huulissa valmiina huulirasvaa, -punaa tai -kiiltoa. Mulla on huulet etenkin talvisin tosi rohtuvaa sorttia ja siitä tää mun tapa varmaan onkin lähtöisin. Nykyään en kestä sitä jossei niissä ole minkään näköistä tököttiä, vaikkei ne olis edes rohtuneet, vaan ainoostaan luonnollisesti kuivat. Löytyykö täältä ketään joka voisi samaistua? Mun ystäviä tää on nimittäin tuntunut välillä huvittavan :D


Mä sain tässä pari viikkoa takaperin Labellolta testattavaksi pari uuden Labello Stars- kampanjan huulirasvaa. En olis voinut olla riemastuneempi, osuivat kyllä ihan oikeaan tyyppiin ottaessaan muhun yhteyttä  ;D  Oon viime kuukausina käyttänyt enemmän Blistexin huulirasvoja, mutta näitä nyt parin viikon ajan testattuani oon kyllä todennut että ei Labellon huulirasvat ookkaan yhtään sen huonompia – ehkä mä olin vaan ”kyllästynyt” niihin jossain vaiheessa niin pahasti että luulin vaihtaneeni parempaan. Toinen näistä, eli sininen,  on ihan se perusrasva joka menee säällä kuin säällä. Ite tykästyin enemmän tohon vaaleanpunaiseen  Vitamin shake- voiteeseen. Se tuoksuu ihanan freshille ja jättää huuliin kosteutuksen lisäksi myös kivan pienen kiillon. 


Niimpä, mikä on sinun suosikkisi? ;) Vaikka onkin kyse niin pienestä ja mitättömästä asiasta kuin huulirasva, olis silti hauska kuulla teidän lemppareita!
Ainiin muuten, kampanjaan liittyen on tällä hetkellä käynnissä hauska Labello Stars- kilpailu, jossa ideana on ottaa mahdollisimman luova kuva kuukauden huulivoiteesta. Voittajille on tiedossa ihan huippuja palkintoja aina Berliinin matkasta kylpylä- ja shoppailulahjakortteihin! Kisaan voitte osallistua TÄSTÄ.

Postaus on toteutettu yhteistyössä Labellon kanssa.

6 kommenttia:

  1. Täällä toinen huulirasvafriikki! Mulla ei oo mitään suosikkia, mulla on niitä niin paljon ja käytän kaikkia ihan sekaisin ;D

    Nomi

    VastaaPoista
  2. Acon vanillan makuinen, saa apteekeista! Auttaa oikeesti & hyvä maku :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa, onks se se vaaleensininen...?:p

      Poista
  3. toivottavasti blogistas ei tuu samalaista yhteistyöp*askaa kuin melkei kaikista muista, ketkä oikeen havittelee niitä vaatteita ja muuta.. tää on kuitenkin sen verran kiva blogi

    VastaaPoista