9/01/2013

Mustaa & harmaata


Taidan nukahdan koneen ääreen. Niinku just nyt. No, silläkin uhalla että röhnötän tässä kohta pää kiinni näppäimistössä, päätin että nyt olis sopiva aika esitellä nää Tampereelta tehdyt muutamat ostokset. Huivikuvissa näkyy myös mun torstain asua, mutta postauksen pääpaino nojautukoot nyt siis näihin ostoksiin. Olin itseasiassa ihan tyytyväineen jokaiseen noista, mua vaan huvitti se että kohta mä varmaan sulaudun itekin ihan täysin syksyn väreihin, syksyhän on tunnetusti "pimeä ja harmaa" ja niin olivat mun ostoksetkin: ainoastaan mustan ja harmaan värisiä. No, huivi on ainakin superihana ja muhkea ja toi väri on helppo yhdistää melkeinpä mihin vaan vaatteeseen synkkänä syyspäivänä kun ei jaksa sen kummemmin miettiä mitä pukee päällensä. Sain myös vihdoin hankittua ikioman nutturadonitsin, joka sekin varmasti tulee käyttöön näinä entodellakaanjaksapanostaamihinkään- päivinä. Lempparit oli kuitenkin noi kahdet urheilutrikoot! Nyt treenikauden alkaessa trikoot tulee vetäistyä jalkaan lähes päivittäin, joten onhan se nyt kiva että on edes vähän valinnanvaraa ;-)
Eipä mulla muuta tällä erää, viikonloppu on ollut vaihteeksi täynnä ohjelmaa mutta mihinkään tarkempiin kuulumisiin en taida jaksa enää paneutua, joten palataan niihin taas myöhemmin!

6 kommenttia:

  1. oiiii onpa kivat juokuspökät!! :)

    VastaaPoista
  2. Ooi miten ihania ostoksia ja kaunis Sofi <3 tuo huivi on yli ihana ja näyttää just niin lämpöseltä viileisiin syysilmoihin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos<3 ja jep se on kyllä just sellanen! :p

      Poista
  3. Hei toi nutturavalkki kannattaa pyöritellä hiuksiin latvasta juureen päin, niin ne latvat jää mukavasti sinne nutturan sisälle ja se pysyykin paremmin paikoillaan! :) Kivoja treenihousuja oot löytänyt!

    VastaaPoista