9/26/2013

RANDOMS



 Conssitytöt pesistä katsomassa    Oman pihan omppuja

  "Rakas ja rakkaampi" by Elias :-D

 Sisko ja syksysäät

 Hymyily-yritys   Hyppytunnilla romanttinen lounashetki ja ihan parasta pastaa!

Näiden viime aikoina napsittujen ja julkaisematta jääneiden kuvien puitteissa halusin tulla moikkailemaan teitä ja kertomaan vaan pikaiset kuulumiset. Mitään sen erikoisempaa mun päiviin ei oo tällä viikolla sisältynyt, oon kovasti yrittänyt saada rästissä olevia asioita hoidettua mutta tuntuu että en pääse koskaan listassani loppuun asti. Muutenkin päivät ja viikot on kuluneet hurjaa vauhtia, kohtahan on jo syysloma ja mun synttärit! Sitä ennen edessä olis kuitenkin vielä sukulaisviikonloppua Vierumäellä, ensimmäinen  koeviikko yök, sekä seuran että joukkueen päättäjäisiä, Porissa Moonan luona vierailua, 50-vuotisjuhlissa esiintymistä sun muita kissanristiäisiä.
Tällä erää en ajatellut teille enempää höpistä, sillä kuvateksteistä tuli oikeestaan selville kaikki tällä kertaa
olennainen (.. niin no, olennainen ja olennainen)! Viime yönä mulla jäi unetkin
 jostain syystä kauheen vähäisiksi ja oon koko päivän kulkenu silmät puoliristissä, joten mun olis varmaan syytä käpertyä ton yhden kärsimättömän viereen  pienille päikkäreille ennen ku joudun lähtemään harkkoihin, adioos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti