11/26/2013

Höpöttelyä

Hyvät tiistaihuomenet kaikille!
 Ajattelin tulla pitkästä aikaa ihan vaan höpöttelemään ja kertomaan teille vähän viime päivien fiiliksiä ja kuulumisia muutaman kameran satunnaisräpsäisyn kera. Odotettavissa ei ole siis tällä kertaa mitään maata mullistavampaa, mutta jos mun löpinät yhtään kiinnostaa niin antaa mennä vaan ;)

piic6
Mulle kuuluu ihan hyvää. Tuntuu vaan että nää pari viime viikkoa on ollut ihan älyttömän kiireisiä, suurimmaksi osaksi varmaan koeviikosta johtuen. Kolme koetta takana, kolme edessä. Tänään meillä on vapaapäivä kokeista ja oltais saatu nukkuakin myöhään kun koulu alkaa vasta 10.30, mutta oltiin illalla Eliaksen kanssa niin rättiväsyneitä, että nukahdettiin alta aikayksikön. Nyt onkin olo kuin pirteällä peipposella pitkien ja sikeiden yöunien jälkeen :)

piic1
Tälläsinä kiireisempinä aikoina mulla on usein tapana tehdä erilaisia muistilistoja puhelimeen; mitä asioita pitää päivän/viikon aikana saada tehtyä. Se auttaa kummasti, sillä tuntuu kuin pieni kivenmurunen vierähtäisi pois sydämeltä aina kun saa pyyhkiä yhden asian pois listalta. En malta odottaa, että tää viikko on ohi. Vaikka edessä häämöttävä joulunalus tuleekin tapansa mukaan olemaan täynnä kaikenlaista, oon ihan superinnoissani tulevista viikoista, sillä luvassa on kaikkea pientä kivaa heti ensi viikonlopusta lähtien!
Nukun nykyään harva se päivä myös päiväunia. Ne saattavat olla vaikka vain kymmenen minsan torkut, mutta tuntuu että heti olis enemmän virtaa, kun on sallinut itselleen pikkuruisen lepohetken. En oikeestaan ees tajua miksi mua päivisin väsyttää, sillä mulla on ihan mahdottoman hyvät unenlahjat, herään tuskin koskaan yön aikana yhtään mihinkään. Ehkä mun sängyssä on jotain maagista ;)

piic5
Koeviikon lisäksi mun muutamaan viime päivään on kuulunut oikeestaan vaan treenailua, leffailtaa (joka tosin muuttuikin XFactor-illaksi..) ja heh, piparientekoa, joka päihitti aika nopeasti matikan kokeisiin lukemisen ;D Harmi vaan että mulla tuli masu kahdesta piparista niin kipeäksi että loput meni parempiin suihin.. :(  Oli muuten joulun ensimmäiset piparit! Samalla kuunneltiin ja lauleskeltiin joululauluja äidin, siskon ja veljen kanssa ja tuli ihan joulufiilis :) Ainiin, ja vielä yks asia mistä oon nauttinut ihan suunnattomasti: lumi. Ihanaa, kun sitä vihdoinkin on! Vaikka lämpömittari näyttääkin nykyään lähes poikkeuksetta miinusta, pakkaset ei oo kuitenkaan vielä niin kovia, etteikö pieni kirpsakka talvisää tekis oikeestaan ihan hyvää.

piic2
Nyt ton yhden ilmeet alkaa olla niin hellyyttävän surkeita, että en raaski enää jatkaa mun jaaritteluja yhtään tän pidempää ;D Ja pitäähän mun kiiruhtaa kouluun!
Mukavaa päivää ja loppuviikkoa kaikille, mä palailen heti kun saan nuo loput kokeet alta pois :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti