11/29/2013

Muutama uutukainen Nellyltä

Mulla on tällä hetkellä ihan hullun hyvä ja rentoutunut olo. Tiesin jo eilen, että tänään tulee olemaan hyvä päivä, ja niin tulikin. Siitä hetkestä, kun astuin puoli yhdentoista aikaan aamulla ulos viimeiestä kokeesta, mä oon ollut pitkästä aikaa oikein kunnolla helpottunut. Vihdoinkin saa taas keskittyä hetken täysillä ihan kaikkeen muuhun mukavaan kuin siihen iänikuiseen ja hermoja raastavaan koulunkäyntiin. Mulla kun tuppaa se oikea opiskelu jäämään aina niin lähelle sitä koeviikkoa, että tuntuu kuin niinä viikkoina ei paljon muuta ehtisi tehdäkään. Oon kuitenkin luonteeltani sellanen ihminen, joka haluaa hoitaa hommat kunnialla loppuun asti ja tehdä parhaansa. 
Meillä loppui koulupäivä tosiaan jo kokeen jälkeen, joten vietettiin päivää vaan poikaystävän luona rentoillen, hyvin syöden ja eilistä Idolssia katsellen. Jossain vaiheessa päivää kipitin kotiin ja lähdettiin äidin kanssa viemään kirppikselle vaatteita (kpääläiset käykää heti välittömästi tsekkaamassa pöytä nro 106 ;D). Sen jälkeen käytiin tyttöjen kanssa salilla, ja sieltä kiiruhdin vielä kaupan kautta kotiin siivoamaan koko huoneen lattiasta kattoon. Loppuillan oon viettänyt kaivattua laatuaikaa ihan vaan itseni kanssa! Okei, kuulostipas tyhmältä - enhän mä viimeaikoina muuta oo tehnytkään kun istunut kirja kourassa omassa huoneessa.. Mutta no, joka tapauksessa - sitä nyt ei oikein laatuajaksi voi kutsua. Oon varmaan sanonut tän blogissa ennenkin, mutta en tiedä mitään rentouttavampaa kuin ensin pitkään saunominen kasvo- ja hiusnaamioiden kera, sen jälkeen mukaviin vaatteisiin ja peittoon kääriytyminen, ja sitten koko illan kestävä röhnöttäminen joko tv:n edessä tai sitten koneella musiikkia kuunnellen - ainiin tietty kynttilävalaistusta unohtamatta!
Niissä tunnelmissa aijon siis jatkaa mun iltaa tänään :)

Mutta hei! Oli mulla ihan oikeeta asiaakin. Oli vaan pakko päästä ensin purkamaan vähän tän päivän fiiliksiä ;D Tilasin nimittäin Nellyltä kaksi mekkoa ja pari muutakin juttua tässä vähän aikaa sitten, ja sain jopa aikaiseksi ottaa teille kuvat niistä kun ne muutama päivä sitten kilahtivat postilaatikkoon.

piiic piiic1
Juhlamekko 49,95 e

Ensinnäkin pahoittelut siitä, että mekko on vähän  ryppyinen ;D Mutta siis, tässä se mun ns. "pääostos". Mulla on ollut jo hetken aikaa ihan karseen huono mekkotilanne, joten päätin tilata tuollaisen tummemman sävyisen mekon ihan yleisesti talven juhlia varten. Ihastuin tohon heti nettisivuja selaillessa ja tykkään tosta ihan päälläkin kaikinpuolin, mutta miksi - oi miksi Nellyn mekkojen on pakko olla niin kauhean lyhyitä?! :( Mä otin koon S, ja ei oo kyllä ainakaan pituudella pilattu, vaikka kuvassa näkynyt malli oli mua sivujen tietojen mukaan yli viisi senttiä pidempi ja käytti kokoa XS. Suunnittelin aluks kuvaavani tän teille vasta itsenäisyyspäivänä, mutta en oo nyt tosiaan oo varma vielä voinko mekkoa sinne laittaa..

piiiic3
piiiiic4 Juhlamekko 49,95 e 9,95 e

En ees muista koska mulla olis viimeks ollut valkoinen mekko, ja nyt kun löysin tän halvalla alennukesta niin päätin tilata sen ton ylemmän mekon kaverina. Jos nyt ihan täysin rehellisiksi heittäydytään, niin toi oli vähän sellanen "ostin ku halvalla sain"- päähänpisto ;D Toi ihan yläosa on ehkä vähäsen jännä tai noh, ei-niin-tehty mun vartalonmuodoille, mutta muuten ihan jees. Varmasti pääsee jossain vaiheessa käyttöön!

piiiiiic5
Bikinien yläosa 29,95e  11,95e ~ Bikinien alaosa 17,95e ~ Aurinkoöljy 10,50e

Viimeisenä vaan ei lainkaan vähäisimpänä - päinvastoin - bikinit ja aurinkoöljy reilun parin viikon päästä koittavaa reissua varten! Molempiin tykästyin kovin, toi biksujen alaosa on varsinkin luonnossa iiihanan raikkaan värinen ..:) I'm ready for the beach! 

Eipäs niitä sitten muita ollutkaan, mitäs tyksitte? :)

14 kommenttia:

  1. Ihania mekkoja! :)

    http://cheatclean.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oon huomannu saman, että nellyn mekot on ihan liian lyhyitä mun reisille :s oon vielä niin hassun mallinen, että mittataulukon mukaan oon L-S-M :D Eli ottaako ylhäältä sopivan ja alhaalta löysän vai alhaalta jämptin ja ylhäältä pursuavan.. Olis ihanaa tilailla niitä mekkoja, mutta en enää uskalla :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa ärsyttävä tilanne!:/ Ja joo se noissa nettitilauksissa vähän on, kun ei kokotaulukoista huolimatta voi koskaan tietää tarkalleen mitä saa..

      Poista
  3. käytät aika matalaa suojakerrointa jos oot ulkomaille menossa? vai käytäkkö ton lisäksi jotain korkeempaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no siis tottakai käytän niin korkeeta etten pala:) Halusin vaan vielä kaveriksi tollasen matalakerroksisemman kun niitä ei meiltä kotoa löytynyt.

      Poista
  4. Moikka! Otin neuvostas vaarin ja kävin tsekkaas kirppikseltä sun pöytäs... mukaan sitte lähtiki ihana löysä harmaa pitkäkauluksinen paita lämmittämään näitä talvisia iltoja :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moips! Onpa mukava kuulla, että löysit jotain kassalle asti kiikutettavaksi ;D Tästä kaupasta hyödyimme siis sekä sinä että minä, eikö? ;)

      Poista
  5. Oii rakastuin tohon mustaan mekkoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Hihi, niin mäkin! Ja tarkoitit kai siniseen ;) Sen muuten oikeesti sekottaa helposti mustaan, varsinkin jos puhelimella katsoo yhtään pienemmällä näytönkirkkaudella!

      Poista