12/06/2013

Itsenäisyyspäivän viettoa

ipv3 ipv2 ipv1 ipv4

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
Mun itsenäisyyspäivä on ollut tällä kertaa vähän muista vuosista poikkeava, sillä en oo viettänyt sitä perinteisesti perheen kanssa kotona löhöillen ja hyvää ruokaa tehden. Muu perhe lähti nimittäin sukuloimaan viikonlopuksi, mutta mä "jouduin" jäämään kotivahdiksi voimistelukisojen ja -näytöksen takia. No, mä oon sitten fiilistellyt täällä itsekseni syöden Suomi-suklaata ja sytyttäen tietysti kaksi kynttilää ikkunalle. Äsken kävin pianokeikalla, ja nyt ilta jatkuu glöginjuomisen ja Linnan juhlien katselun merkeissä.
Pari alinta kuvaa ovat eiliseltä, kun meillä oli koulussa itsenäisyyspäiväjuhla. Oltiin melkeinpä koko päivä keittiöhommissa tyttöjen kanssa, mutta ehdittiin kuitenkin napata parit kuvat meistä mekkoineen kaikkineen! Päädyin tosiaan sen sinisen uutukaisen sijaan varmaan, pidempään mustaan mekkoon, mutta olin ihan tyytyväinen asuvalintaan! Kuvissa näätte muuten myös mun uudet hiukset, jotka värjättiin pari päivää sitten Henriikan ja Amandan kanssa ihan kotiväreillä. Lopputulos oli ehkä vähän tummempi mitä toivoin, mutta toisaalta kivaa vaihtelua :)

Huomenna meillä on tosiaan aikainen herätys kisoihin, joista lisää sitten myöhemmin. Kivat illanjatkot kaikille :)

2 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja voi vitsi oot nätti :-) tykkään tosi paljon blogistas!

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista