12/27/2013

MY ROOM - video

Moips! Mä tein jo pari viikkoa sitten hyvissä ajoin ennen joulupyhiä huoneessani kunnon joulusiivouksen, ja kun kerran oli ihan putipuhdasta, päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja lähteä työstämään pientä huonepostausta. Sitä oli eräs lukijoistanikin toivonut, mutta perinteisen kuvapostauksen sijaan päätin kuvata pitkästä aikaa videon!



Mä muutin mun nykyiseen huoneeseen yläkerrasta pari vuotta sitten. Vaikka oonkin jo hetken halunnut vähän sisustaa huonettani uusiksi enkä koskaan oo ollut tähän mitenkään ihan sataprosenttisen tyytyväinen, viihdyn täällä kuitenkin paremmin kuin hyvin ja tykkään monista jutuista täällä! Jos pitäis jotain plussia ja miinuksia kertoa, isoin plussa on ehdottomasti se että täällä mulla on juuri sopivasti tilaa ja myös ihanaa omaa rauhaa ja yksityisyyttä. Meillä ei oo alakerrassa muita huoneita kuin mun huone ja pari varastoa. Tää on mun ehdoton lempipaikka meidän talossa. Huonoina puolina tulee heti mieleen valon puute. Mulla on ainoastaan pienet ikkunat huoneen yläosassa, koska tää on melkein kokonaan maan alla. Kunnon valaistus mulla kyllä on, mutta kyllähän sitä luonnonvaloa välillä kaipaa.

Mitäs te piditte mun huoneesta tai videon toteutuksesta ylipäätään?
Oon jo hetken yrittänyt kerätä rohkeutta ihan sellaisen pelkän höpöttelyvideon tekemiseen, mutta vielä en oo täysin onnistunut. Jos kuitenkin tykkäisitte nähdä videoita hieman useammin kuin tämänhetkiseen tahtiin nähden (=kerran puolessa vuodessa), kertokaa toki millaista matskua olisi kiva nähdä =)

6 kommenttia:

  1. Tykkäsin sekä videosta että sun huoneesta :) sellainen ihanan kotoisa just, sopis munkin tyyliin hyvin! Haluisin vielä kysyä, että millä muokkaat sun videot? :)

    VastaaPoista
  2. oi näyttää tosi kotosalta ja kivalta sun huone! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva video! Sun huoneesi näyttää ihanan viihtyisältä. :)

    VastaaPoista