12/21/2013

VUOSI 2013

En tiedä kuinka moneen blogiin näitä tälläisiä postauksia on tähän päivään mennessä ehtinyt jo ilmestymään, mutta nyt olis mun vuoro pläräyttää teille pieni kooste kuluneesta vuodesta! Aloin noita kollaaseja väkertelemään jo viikko jos toinenkin takaperin, ja tää oli itseasiassa ihan hauskaa hommaa. Kuva-albumeita selaillessa sen vasta oikeasti huomasi, kuinka paljon kivoja juttuja tähän vuoteen on mahtunut. Erityisesti teille ihan uusille lukijoille tää on varmasti kiva pläjäys kuluneen vuoden tapahtumista.
 Vuosi 2013 oli mun mielestä tosi onnistunut. Vaikkei arjessa ja elämässä tapahtunutkaan mitään maatamullistavampaa, on vuoteen mahtunut paljon paljon kivoja juttuja ja mikä tärkeintä, mä oon ollut onnellinen. En muista kovin montaa jaksoa, että olis useamman päivän putkeen ollut masentunut fiilis. Onhan vuoteen toki mahtunut niitä vähän rankempiakin jaksoja, erityisesti viime talvena, kun päivästä toiseen ravattiin harjoituksissa ja samalla piti yrittää hoitaa koulu, kaverit, poikaystävä etc. Toisaalta oon oppinut hallitsemaan ajankäyttöäni ja sovittelemaan aikataulut sellaseksi kokonaisuudeksi, että tunnen jaksavani päivästä toiseen. En oikeestaan tiedä mitään palkitsevampaa!
 Anyways, nyt päästän teidät vähän vilkaisemaan mun vuotta:  

tammihelmi
♥ Vuoden ensimmäisen päivän vietin lentokoneessa matkalla kotiin lomalta ♥ Meidän joukkue voitti kultaa Svoli-show'sta ♥ Juhlin serkkuni ripille pääsyä  Vietin ystävänpäivää Porissa parhaiden kavereiden kanssa  Olin katsomassa ja esiintymässä hyvän ystäväni Lauran vanhoissa  Olin viikon Vuokatissa laskettelemassa ystäväperheen kanssa ♥ Kävin keilaamassa kaveriporukalla 

maalishuhti6
 Halli SM-karsinnat  Vietin pääsiäistä Jyväskylässä sukulaisten ja poikaystävän kanssa  Olin laskettelemassa Riihivuoressa  Otin ensimmäistä kertaa ripsipidennykset  Olin Annin ja Aneten kanssa Helsingissä ja Justin Bieberin keikalla  Juhlin vappua kaveriporukalla

kesäkuu5
♥ Olin muutaman päivän Tampereella lastenvahtina, Särkänniemessä ja shoppailemassa  Vietin juhannusta mökillä sukulaisten ja poikaystävän kanssa  Oltiin myös kaveriporukalla mökkeilemässä Jalasjärvellä  Otin aurinkoa  Kävin ensimmäistä kertaa Kalajoella 

heinäkuu4
♥ Olin viikon Oulussa parhaan ystävän perheen kanssa lomailemassa ja pesisleiriä katsomassa  Ihana Helsinginreissu ensin poikaystävän ja sitten äidin ja siskon kanssa  Kävin pitkästä aikaa Suomenlinnassa  Shoppailin  Olin Hyvinkäällä katsomassa Itä-Länsiä  Päivä Yyterin hiekkarannalla 

elokuu3
♥ Oltiin loman loppumisen kunniaksi mökillä kavereiden kanssa  Back to school ..  Olin takapihan marjapensaiden suurkuluttaja ♥ Juhlin rakkaan Isabellan rippijuhlia  Kävin Tallinnassa 

syyskuu1
♥ Piristin päiviäni ja erityisesti koeviikkoa herkkuvälipaloilla  Pidettiin yllätysbileet Amandalle synttäreiden kunniaksi  Käytiin kuvailemassa tavallista enemmän   Söin takapihan omenoita, vaikka oon allerginen omenoille  Vietin suvun kanssa urheiluviikonloppua Vierumäellä

lokamarras2
♥ Vietettiin mun ja Amandan synttäreitä porukalla meidän mökillä  Rentouduin syyslomalla  Olin Helsingissä siskon ja äidin kanssa viettämässä laatuaikaa ja etsimässä vanhojentanssimekkoa  Lenkkeilin  Opin pelaamaan shakkia  Vietin mukavaa leffailtaa poikaystävällä  Fiilistelin kynttilöiden valossa

♥ Joulukuun tähänastiset "kohokohdat" on nähtävillä oikeestaan ihan muutamissa viimeisimmissä postauksissa, joten en alkanut tästä kuusta erikseen väsäämään kollaasia! 

Millaiset fiilikset teille lukijoille jäi teidän vuodesta 2013? :)

6 kommenttia:

  1. Moikka! :) löysin sun blogin tänään, ja voi että kun vaikuttaa mielenkiintoiselta! Jään mielelläni seurailemaan :)

    PS. Oot superkaunis! :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä ihana kuulla, tervetuloa seurailemaan! :)
      Ja voi kiitos<3

      Poista
  2. millä oot tehny nää kollaasit?

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Näyttää siltä, et sul on kiva vuosi takanapäin. :) Mäkin ehkä teen vastaavanlaisen postauksen omaan blogiini! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Hih, pitääpä käydä kurkkailemassa siellä suunnassa!

      Poista