2/20/2014

PARADISE

Mulla oli alunperin suunnitelmissa väkertää teille matkasta vielä yksi ihan kunnollinen kollaasipostaus sepostuksineen kaikkineen (okei, voiko puhelinkuvapostausta ikinä ees sanoa "kunnolliseksi"..), mutta kun latasin kuvat puhelimesta koneelle, huomasin että suurimmassa osassa laatu on ihan kökkö.. Puhelin oli kuitenkin matkalla aika suuressa roolissa valokuvaamisessa pienen kokonsa ja kätevyytensä takia ja sillä tuli ikuistettua muutamat ihanat maisemat, jotka halusin täällä vielä julkaista. Toimikoot nämä nyt niin sanottuina matkakuumeen herättelijöinä...

thailand1
thailand2

Ainakin mua alkaa masentaa kun katselee ensin noita kuvia ja sen jälkeen katsoo ulos ikkunasta, jossa ei ole pienintäkään merkkiä edes parhaillaan vallitsevasta vuodenajasta. Hiihtolomalla kuuluis hiihtää, lasketella ja luistella, mutta vähän heikostihan se onnistuu ilman lumen häivääkään. Mielummin mä ainakin ottaisin kunnon talven, kun katselisin päivästä toiseen tota synkkää räntäsadesäätä...
Mun loma on kulunut tosi rennoissa tunnelmissa enkä oo tehnyt oikeestaan mitään sen kummempaa. Oon viettänyt mukavat pari päivää muissa maisemissa poikaystävän, hänen veljensä ja yhden parhaan ystäväni seurassa löhöillen, hyvin nukkuen, leffaillen, Nuga-koiran kanssa allergiareaktionkin uhalla peuhaten ja ulkoillen ja mummulan ruuista nauttien. Muutenkin ollaan vietetty lomaa pitkälti vaan poikaystävän kanssa tylsistyen ja toisiamme viihdyttäen. Oon pitänyt pyjamapäiviä, herkutellut liikaa, katsellut sarjoja Netflixistä, räplännyt puhelinta kunnes se tuntuu niin tylsältä että tekisi mieli heittää seinään, ollut koko loman föönäuslakossa, seuraillut olympialaisia ja tympääntynyt muutaman kerran kun ne tuntuvat eräällä toisellakin nimeltämainitsemattomalla henkilöllä olevan ajoittain prioriteettilistan kärjessä (haha ;D), käynyt spinningissä ja pumpissa, järkeillyt tulevan kevään ja kesän työkuvioita ja ikävöinyt Levillä ja Teneriffalla lomailevia ystäviäni. Mites teillä? :)

Mä jatkan nyt mun tietokoneen tyhjennysprojektia, tavoitteena olis tyhjentää tää kaikesta turhasta roinasta ja siirtää kaikki tärkeät jutut, kuten kuvat ulkoiselle kovalevylle. Pääsen nimittäin vihdoin tästä romusta eroon ja saan äidin vanhan, mutta mun nykyistä paljon paremman ja uudemman koneen käyttööni. Ihanaa. 

Ja ainiin, tervetuloa uudet lukijat! ♥ On mukavaa kun teitä on muutaman viimepäivän aikana tullut monen monta lisää niin bloggerin kuin bloglovininkin kautta :)

2 kommenttia:

  1. mihin oot aatellu töihin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kevään osalta on yks kuvio vähän auki, mutta siis kesätöitä mä lähinnä oon nimenomaan vaan järkeillyt että mihin sitä oikein hakisi. Nyt oon hakenut kaupungille ja kauppoihin mutta mahdollisuudet päästä niihin on melko pienet joten pitäis vielä yrittää keksiä jotain.. :)

      Poista