8/19/2014

ÅBO

åb05 åbo1 åbo3 åbo åbo4
Me suunniteltiin koko kesä tyttöjen kanssa, että toteutetaan jossain vaiheessa jonkinlainen tyttöjenreissu. Kaikilla meni kuitenkin työt niin mukavasti ristiin, ettei keretty lähteä päivää kauemmaksi minnekään. Nyt koulujen alettua löytyi vihdoin pienten säätöjen kautta sopiva viikonloppu, ja päätimme lähteä sen viettoon johonkin vähän isompaan kaupunkiin. Mä olin perjantai-illan ja lauantaiaamun töissä, mutta heti mun vuoron päätyttyä startattiin auto ja suunnattiin kohti Turkua! Me vietettiinkin siellä aivan ihanat kaksi päivää ja tajuttiin taas kerran, kuinka hirmu tärkeitä tälläiset irtiotot parhaiden ystävien kanssa ovat keskellä ankeaa arkea. 
Yövyimme ystäväni siskon kämpillä ja heti kamat sinne heitettyämme lähdimme kävellen kaupungille metsästämään ruokapaikkaa ennen leffailtaa. Tankattuamme kävimme katsomassa Sex tapen, jota voin kyllä suositella kaikille komediahirmuille! ;D Sunnuntaina ohjelmassa oli - mitäs muutakaan kuin - shoppailua. Päivä kului siis vallan mukavissa merkeissä ja muutamia kivoja löytöjä tuli tehtyä tulevaa kouluvuotta varten. 
Ulos katsoessa näyttää vahvasti siltä, että kesävaatteet saa heittää nyt lopullisesti kaapin perälle ja antaa sen sijaan tilaa syksyvaatteille. Uusista jutuista taidan tuttuun tapaan napsaista kuvat tänne blogin puolelle heti kun vaan kerkeän :) Mulla on tapana lykätä uudet ostokset aina erilliseen postaukseen, kun mun blogissa tuppaa niin harvoin näkymään asukuvia etten saisi varmaan puoliakaan uutuuksista kuvattua ennen kuin olen käyttänyt niitä kyllästymispisteeseen asti. Tuolla reissussa yritinkin kerrankin vähän panostaa ja napata kuvat molempien päivien asuista, niin simppeleitä kuin ne olivatkin. Tykkäisittekö te nähdä täällä enemmän asukuvia vai minkätyyppisiä juttuja luette mun blogista mieluiten? :) 

Mun mielestä on muuten ihanaa, kun vihdoinkin ollaan siinä iässä että kaikilla kavereilla alkaa olla autokortti taskussa ja voi suunnata tien päälle koska vaan huvittaa! Reissujen suunnittelukin on paljon helpompaa kun ei tule sitä ainaista ongelmaa kyydeistä. Ja hei, jopa meikäläinen oli tänään elämänsä ensimmäistä kertaa auton ratissa ekan ajotunnin merkeissä.. Noh, ehkä tää tästä vielä! ;D Enää kaksi kuukautta niin tämäkin tyttö on vihdoin täysi-ikäinen! 

Mä lähden nyt epätoivoisesti yrittämään saada tota läksykasaa vielä joskus pienemmäksi... Palaillaan pian! 

3 kommenttia:

  1. Joo lisää asukuvia! :) Teit joskus talven (?) aikana viikon asut -postauksen, ois huippua jos toteuttaisit sellaisen uudestaan.

    VastaaPoista
  2. Lisää asukuvia ja urheilu postauksia ja jotain kokkailujasikin voisit laitta tänne? :-)

    VastaaPoista