8/20/2014

ETSITKÖ VANHOJENTANSSIMEKKOA...?


Mä tanssin vanhani viime helmikuussa ja aijon nyt myydä rakkaan mekkoni eteenpäin. Mekko on ostettu Zazabellan myymälästä Espoosta, väri on vaaleanpunainen ja koko 32 eli XS-S. Mekossa on nyöritys joten kireyttä pystyy kuitenkin aika hyvin muuttamaan suuntaan sun toiseen. Pituutta multa löytyy noin 166 senttiä ja mun tanssikorkkarit olivat melko matalat, jolloin mekko oli ehkä about sentin liian pitkä. Pystyin sillä kuitenkin vallan hyvin tanssimaan, mutta ihan "täydellisen" pituinen se olisi sellaisenaan siis ehkä pari senttiä mua pidemmälle matalahkoilla korkkareilla, tai mun pituiselle hitusen korkeammilla korkkareilla. Parhaiten oikea pituus selviää tietysti kokeilemalla, jonka jälkeen voi miettiä kengät sen mukaan tai käydä lyhennyttämässä mekkoa hieman. Mekkoa voi käydä sovittamassa tai viedä kotiin sovitettavaksi, tai jos asut kauempana niin mekko voidaan postittaa ja sen voi totta kai palauttaa mikäli se ei olekaan sopiva.

vanhat1 vanhat2
Hintapyyntö mekosta on 250 euroa (+ postikulut) ja hintaan kuuluu halutessasi myös vannehame. Mekko on todella hyvässä kunnossa ja ollut päälläni tosiaan vain sen yhden ainoan kerran, joten se on oikeastaan verrattavissa ihan uuteen.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sofi.lehtinen1@hotmail.com tai laita viestiä vaikka facebookissa! Mekko lähtee ensimmäiselle yhteydenottajalle, joten toimithan nopeasti. Toivottavasti mekko löytäisi uuden, onnellisen omistajan ;) 

En tiedä kuinka paljon mun blogista löytyy lukijoita jotka ovat aikeissa tanssia vanhat helmikuussa, mutta suosittelen tansseja kyllä jokaiselle! Aivan ihana päivä ja kokemus. Voisin hieman lähempänä tehdä vielä jonkinlaisen postauksen vanhoihini liittyen, sillä itse ainakin luin ennen omia tanssejani pilvin pivein muiden vanhojentanssipostauksia ja sain niistä rutkasti vinkkejä esim. kampauksiin sun muihin liittyen. Miltäs kuulostaisi..? :)

12 kommenttia:

  1. Toi on kyllä niin täydellinen! Jos en olisi tanssinut viime vuonna, ostaisin mekon heti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sunkin mekko oli kyllä mun mielestä aivan ihana! :>

      Poista
  2. Toi sun mekko oli niin kovin ihana! Melkeinpä alko katsomossa kaduttaan kun ite jätin tanssit kesken :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :) Ja mitä apua nyt vasta tajusin ettet sä ollu vanhoissa!

      Poista
  3. wau toi on vaan niin upea mekko! Oon ens vuonna tanssimassa vanhat, joten harmi kun itse olen jo ostanut tässä parisen viikkoa sitten mekkoni :| toisaalta toi mekko olisi saattanut olla mulle liian lyhyt! Varmasti löytyy vielä joku onnellinen ostaja :) ja hei mua todellakin kiinnostais postaus vanhoista!! -Iisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta sullahan on tosi hyvä tilanne jos oot saanu jo mekon hommattua! :) Toivotaan että tärppää ;) Ja joo enköhän mä jonkinlaisen postauksen saa aikaiseksi jossain vaiheessa!

      Poista
  4. Jos mä tanssisin nyt vanhat ni ostaisin heti ♥__♥

    VastaaPoista
  5. hei wau, missäpäin tää mekko sijaitsee ja onko vielä myynnissä? (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kankaanpäässä! Mekko on menossa sovitukseen, mutta jossei se olekaan sopiva niin ilmoittelen täällä vielä :)

      Poista
  6. onko mekko mennyt? :)

    VastaaPoista