8/05/2014

IHANAT KESÄHÄÄT

häät4 häät12 häät10 häät1 häät6 häät11 häät7 häät3 häät2
Sain viime viikonloppuna olla todistamassa parhaan ystäväni Amandan isoveljen naimisiinmenoa, ja päivä oli kyllä liioittelematta ihanin ja hauskin pitkään aikaan! En oo viime talvella vietettyjä poikaystävän pikkuserkun häitä lukuunottamatta ollut häissä varmaan kymmeneen vuoteen, joten olin todella mielissäni kun saimme kunnian esiintyä kirkossa vihkitilaisuudessa Amandan ja hänen (ylläolevissa kuvissakin vilahdelleiden) siskojensa kanssa ja lähteä sen jälkeen viettämään hääjuhlaa läheiselle tilalle. Paikka oli ihana ja viihtyisä, hääpari kaunis, sää upea ja itse hääjuhla hauska ja rento. Iltaan kuului maittavaa ruokaa, seurustelua, esiintymisnumeroiden seuraamista, kippurassa nauramista ja tanssimista aamun pikkutunteihin loistavan bändin tahdissa. Vaikka mulla ei kauheasti ole vertailukohteita niin olen varma että nämä häät olivat juuri sellaiset kun häiden kuuluu mun mielestä ollakin! ;)

7 kommenttia:

  1. parhaat häät missä oon ollut:)

    VastaaPoista
  2. hei, mistähän mahtaa olla ostettu tuo ystäväsi ihana kirjava kukkamekko? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kuulemma ostettu Porista Ratsula-nimisestä liikkeestä :)

      Poista
  3. minkä takii et näytä kaikkia kommentteja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten mitä? Mä julkaisen mun blogissa aina kaikki kommentit mitä saan, ainoat kommentit joita en julkaisisi olisivat sellaisia jotka jollain tavalla liittyisivät/loukkaisivat ystäviäni tai läheisiäni.

      Poista
  4. Voitko tehdä postausta sinusta ja Eliaksesta? :) Olette tosi suloinen pari :)

    VastaaPoista