12/15/2014

BONUSTA JOULUOSTOKSISTA?

Moips! 
Joulu lähestyy jo kovaa vauhtia, ja siitä syystä ajattelinkin tulla jakamaan teille vielä yhden viime hetken vinkin joululahjashoppailuihin liittyen! Suurin osa teistä on jo ehkä saattanutkin jossain vaiheessa mun tai muiden blogeja selaillessa törmätä palveluun nimeltä Ostohyvitys.fi. Mä itse tosiaan tutustuin palveluun ensimmäistä kertaa reilu vuosi sitten, kun tein sinne omat tunnukset!

  No mikä tämän kyseisen sivuston idea sitten on? 
Uskoisin sieltä ruudun toiselta puolelta löytyvän monia, jotka tykkäävät nettikauppojen selailusta ja niiden kautta ostosten tekemisestä. Mä itse kuulun myös tähän ryhmään, ja meille kaikille nettishoppailun ystäville Ostohyvitys.fi onkin mitä mainioin keksintö!

Miltä kuulostais, jos voisit myöhemmin saada tilaamistasi ostoksista rahaa takaisin tilillesi? No, tätä palvelua käyttämällä se onnistuu! Liittymällä Ostohyvitys.fi-palveluun voit nimittäin todella saada ns. hyvitystä eli siis rahaa takaisin tekemistäsi verkko-ostoksistasi. Sen kautta saat bonusta suurimmasta osasta suomalaisista verkkokaupoista, esimerkiksi Nelly.comBoozt.comSokosZalandoja Asos kuuluvat niihin. Lisäksi myös vaikkapa varatessa Hotels.com:in tai Ebookers:in kautta saat ostohyvitystä loppusummasta! Kaikki loputkin kaupoista löydät klikkaamalla sivuston "Verkkokaupat"-osiota. 

Mä itse oon joissain asioissa vähän laiska, joten kuvittelin tän aluksi olevan kovinkin työlästä. Päinvastoin, saadaksesi ostohyvitystä sinun ei tarvitse kuin rekisteröityä ilmaiseen palveluun käyttäjäksi ja siirtyä kyseisen sivuston kautta haluamaasi verkkokauppaan, jonka jälkeen voit jatkaa shoppailua täysin normaalisti. 
ostohyyvitys
Tässä siis vielä ohjeet Ostohyvitys.fi-palvelun kautta shoppailuun teille, joille palvelu on vielä entuudestaan tuntematon! 
1. Sinun pitää liittyä kyseiselle sivustolle TÄSTÄ.
2. Kun olet kirjautunut sisään, valitse kauppa jossa haluat tehdä ostoksia.
3. Jokaisen kaupan sivulla on oma palkki, jossa lukee "siirry kauppiaan sivulle". On tärkeää siirtyä juuri sen palkin kautta haluamallesi nettisivulle, sillä muuten ostohyvitystä ei kerry!
4. Sitten vaan teet ostokset ja maksat samalla tavalla kuin normaalistikin tilausta tehdessä. Tilauksen tehtyä saat sähköpostiisi tiedon miten paljon rahaa kertyi, eli paljonko sait ostohyvitystä. 

Mä itse shoppailin Zalandolla, ja ostoksia kertyi 161,90 eurolla, joten mulle kertyi ostohyvitystä 6,55 euron edestä. 

Näin joulun aikaan Ostohyvityksellä on meneillään joulukampanja 21.12.2014 asti, jonka aikana palvelu tarjoaa korotettuja bonuksia valikoiduista muodin verkkokaupoista! Korotettuja bonuksia saa seuraavista kaupoista: 
Boozt: 10% (norm. 8%)
Bubbleroom: 6,50% (norm. 4%)
Fashionstore: 9% (norm. 7%)
Nelly: 6% (norm. 4%)
Zalando: 5% (norm. 4%)
Ellos: 7,50% (norm. 4%)
Yves Rocher: 11% bonus (norm. 10&)

Eikä siinä vielä kaikki! Jos nimittäin liitytte Ostohyvitykseen mun blogin kautta klikkaamalla TÄSTÄ tai muista postauksen linkeistä, saatte ensimmäisen ostoksen yhteydessä 10 euron lahjakortin S-ryhmälle! 

Kivoja shoppailuhetkiä! ;)

* yhteistyössä Ostohyvityksen kanssa                                         

3 kommenttia:

  1. Pitääkö macbookeihin olla jotain viruksentorjuntaa? :-D uutena Airin omistajana olen ihan pihalla! Kiitos tuhannesti jos vastaat :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, täällä toinen joka on pihalla ;D Oon kuitenkin saanut sellaisen käsityksen, ettei Macbookiin tarvisi viruksentorjuntaa erikseen hankkia? :o Korjatkaa ihmeessä joku jos oon väärässä!

      Poista
    2. Ei siihen tarvitse!

      Poista