12/05/2014

PIENTÄ PIRISTYSTÄ TIETOKONEESEEN

Siitä asti kun kesällä ostin uuden tietokoneen, oon ollut ihan ylisuojelevainen sitä kohtaan ja pelännyt jokaista pientäkin naarmua. No, kolhuttomana ja naarmuttomana se on vielä toistaiseksi pysynytkin, mutta sain nyt onnekseni yhteistyön merkeissä mahdollisuuden valita Caseapp- nimiseltä sivustolta kuoren itselleni suojaamaan tietokonettani ja tuomaan pientä vaihtelua sen ulkonäköön!

aiir1 aiiir2

Caseapp on siis sivusto, jossa pystyy itse suunnittelemaan juuri haluamansa tyylisen kuoren joko puhelimeen tai tietokoneeseen. Mäkin olisin siis toki voinut valita esimerkiksi puhelinkuoret, mutta tällä kertaa koin tarpeellisemmaksi saada koneen suojattua! Kuvanhan saa valita myös itse omista kuvatiedostoistaan, mutta mä valitsin sivustolta valmiina löytyvistä tarrakuorista Valkoinen marmori- nimisen mallin. Olin aluksi hieman hämilläni, sillä jotenkin odotin nimen ja kuvan perusteella vähän vähemmän harmaata, mutta nyt koneessa tuo näyttää mun mielestä tosi kivalta ja oon tyytyväinen valintaani! 

Jos siis on vielä joululahjat hakusessa, niin käykääpä ihmeessä tutustumassa kyseiseen sivustoon ja äsken nopeasti selailtuani myös instagramista @caseapp löytyi mun mielestä aivan upean näköisiä kuoria! Tai teettäkää vaikka kaverille lahjaksi kuori jossa on kuva teistä! :)

10 kommenttia:

  1. Ihan törkeen kiva toi suoja! Paljon tommonen makso :)? Ku oon suunnitellut teettäväni omat kuoret puhelimeeni, mutta en löytänyt mistään hintaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli mun muistaakseni 29 euroa!:)

      Poista
  2. Mistä oot ton sun esim. edellisessä postauksessa näkyvän napakorun ostanu ja paljonko maksoi? Se on ihanan "timanttinen ja kirkas, sekä peittää hyvin navan ympäristön! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se maksoi muistaakseni joku vähän päälle parikymppiä ja oon ostanut sen sellaisesta pienestä paikallisesta koruliikkeestä, jos täältä oot niin Kankaanpään Kultakulma :)

      Poista
  3. Hei paljon toi kone maksoi kun ostit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun muistaakseni se tais olla pienellä alennuksella jotain 900 e pintaan :)

      Poista
  4. Tää ei kyllä nyt liity yhtään tähän, mutta jos saa kysyy nii kui usei herkuttelet normisti ja millä? Ite söin just ihan liikaa kaikenmaailma herkkuja ja nyt iski morkkis ku katoin noit sun upeita kuvia sun timmistä kropasta, kyllä kelpais! Miten saat pidettyy itsekurin herkkujen suhteen? Tuleeko sun ikinä "mätettyy" herkkuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, heti alkuun mun on kyllä pakko myöntää, että vaikka mulla onkin suht terveelliset elämäntavat liikunnan ja ravinnon suhteen, niin herkut ovat kyllä aina olleet mulle se suurin pahe! :D Mä oon kuitenkin viimeisen muutaman vuoden ajan pystynyt aika hyvin noudattamaan sitä periaatetta, että herkuttelen ainoastaan viikonloppuisin. Poikkeuksena ovat tosin olleet koeviikot, lomat ja muuten vaan ahdistavat ja stressaavat kaudet (joita on viime aikoina tuntunut olevan liikaa ;D) Ainakin omalla kohdallani tämä tyyli on toiminut hyvin, eli viikot elän terveellisesti mutta viikonloppuna on saanut hyvällä omalla tunnolla vähän herkutellakin, eikä se oo ainakaan mulla kropassa näkynyt :) Ja herkuttelen kyllä oikeastaan ihan kaikella mahdollisella: karkeilla, sipseillä, jätskillä, suklaalla, hyvällä ruualla yms. Jos sulla tulee usein kauhea herkkuhimo, niin kannattaa miettiä että voisko se johtua nälästä! Mulla ainakin usein vaikka kaupassa karkkiosaston ohi kävellessä alkaa tehdä hirveesti mieli herkkuja, vaikka todellisuudessa oliskin vaan nälkä. Kantsii myös välillä yrittää kokeilla saada herkkunälkä pois vaikka jollain terveellisemmällä vaihtoehdolla, hedelmillä yms :)

      Poista
  5. Tämä ei kyllä liity yhtään tähän aiheeseen, mutta olen filistellyt tulevaa thaimaan matkaani katselemalla sun vanhoja thaimaa-postauksia ja täytyy kyllä todeta, että olet uskomattoman kaunis :) Mitä suojakerrointa mahdoit tuolla reissulla käyttää kun näytit niin ihanan ruskettuneelta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! :) Ah voi että, antaisin melkein mitä vaan jos mullakin olis nyt tiedossa matka Thaimaaseen.. Se lämpö ja kaikki, oot onnekas kun sinne pian pääset! Mä käytin alkulomasta ihan 30-50 suojakerrointa, mutta rusketun aika nopeasti enkä pala helposti, joten kun olin saanut hyvän pohjan niin toisella viikolla tiristelin jo vähän sellaisilla pienempikerroksisilla öljyillä! :)

      Poista