2/28/2015

VIIME PÄIVILTÄ

IMG_1081

 Noin miljoonien nenäliinojen, lukuisten Finrexin- kupposten, kurkkupastillien yliannostuksen, useaan otteeseen menetettyjen hermojen ja levottomien yöunien jälkeen mua tällä viikolla riepotellut flunssatauti alkaa olla vihdoin selätetty, huh! Suorastaan raivostuttavaa, miten tälläinen tauti päättääkin aina iskeä juuri silloin kun sitä vähiten toivoo. Lukemisesta ei oo meinannut tulla mitään ja salillekin olis kova ikävä. Onnekseni mulla on sentään vasta huomenna tän viikon ainoa työvuoro, etten niiden kanssa joutunut venkslailemaan.

IMG_1083

♥ Alkuviikosta tuli syötyä superherkullista lohi-katkarapu-feta-sipuli-viinirypälesalaattia, kun käytiin Porissa viemässä mun puhelin huoltoon ja kiertelemässä vähän kauppoja. Joo, tosiaan mun juuri jouluna ostetun puhelimen näyttö pamahti sirpaleiksi tippuessaan vessan lattialle.. luojan kiitos olin ottanut siihen tuoteturvan, muussa tapauksessa olisin varmaan jo itkenyt itseni kuiviin.

IMG_1084

♥ Tässä kuvassa mä toimin paraikaa mun nuoremman veljen makutumarina. Meillä oli pitkästä aikaa oikein laatuaikaa kahdestaan sillä aikaa kun äiti oli hoitelemassa omia asioitaan. Yllätyin, miten kivaa veljen kanssa oli shoppailla, kun se sai jopa ajan kulumaan kaupoilla ja oli oikeasti kiinnostunut itsekin sovittelemaan vaatteita ja löysi jotain mieleistä. Nimimerkillä eräs joka on tottunut poikaystävän (lue: tuskissaan perässä raahautuvaa koiraa muistuttavan olennon) kanssa shoppailuun.. Kaikella rakkaudella 

IMG_1085

♥ Shoppailujen jälkeen istahdettiin Coffee Houseen ja mä maistoin vaahtokarkkikaakaota. Eipä muuten kauaa kestänyt hörppäistä tota kupillista nassuun, oli sen verran hyvää! Tossa vaiheessa mun olo alkoi pahentua, olis ollut varmaan järkevämpää jättää toi shoppailupäivä välistä, niin ei olis tarvinnut kärsiä koko loppuviikkoa.

IMG_1087

♥ Parhaat löydöt tuli tehtyä tällä kertaa Gina Tricotista, josta bongasin kuvassa näkyvät jutut: tummansinisen kaulahuivin, rennon collegepaidan ja paksua neulosta olevan vaalean neuletakin.

IMG_1086

♥ Ginasta nappasin mukaan myös pari asustetta, nimittäin tuon pallokaulakorun ja uudet arskat. Kevätaurinkoa odotellessa!

IMG_1080

♥ Me ollaan vietetty vanhemman veljen kanssa viikonloppua kotona kahdestaan muun perheen ollessa reissussa. Tänään päätinkin värkätä eilisillan tortillojen täytteiden rippeistä ja muista jääkaapin jämistä herkullisen kana-halloum-salaatin lounaaksi. Oon jo pitkään ollut henkeen ja vereen halloumin (ja no, oikeastaan melkeinpä kaikkien juustojen) fani  Äsken innostuin myös kokeilemaan AnnikaO:n blogissa hiljattain näkynyttä tonnikalapiirakkaa, ja ah - sekin oli kyllä just niin hyvä (ja helppo!) kuin miksi sitä siellä hehkutettiinkin! ;D

18 kommenttia:

  1. heii missä kävitte syömässä noin herkullisen näköset salaatit? :>

    VastaaPoista
  2. Munki mielestä toi salaatti on tosi herkullisen näköstä. Joten sama kysymys kuin edellisell! :D

    VastaaPoista
  3. Noi salaatit on aina ihan älyttömän hyviä! Itsekin on tullut käytyä noilla salaateilla muutamana kertana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! Mä oon käynyt vaan pari kertaa mutta molempina oon tykännyt kovasti :>

      Poista
  4. Ooo miten ihania kuvia, siis vitsit yksiä parhaita mitä oon nähnyt :o♥ toi salaatti näyttää iihanalta ! Millä ohjelmalla sä muokkaat sun kuvat ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooii kiitos! :> ♥ Ihanaa se olikin! ;) Ja heh, mä muokkaan kuvat tällä hetkellä ihan vaan puhelimella Afterlight- nimisellä sovelluksella :D

      Poista
  5. hei minne oot hakemassa lukion jälkeen?:)

    VastaaPoista
  6. Kirjoitatko pitkän matikan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En! Kävin kyllä kaikki pitkän matikan kurssit, mutta päädyin sitten kuitenkin lopulta kirjoittamaan sen lyhyenä :)

      Poista
    2. ahdistaa ku laitoin pitkän matikan pakolliseks... :/ pelkään etten pääse viel keväällä läpi

      Poista
    3. Oi.. Nyt vaan yrität saada perusrutiinit ja laskimen käytön hanskaan niin kyllä se läpi menee! :) Ja jos ei mee niin syksyllä sitten viimeistään. Pää pystyyn vaan ja hirmuisesti tsemppiä! <3

      Poista
  7. Oi vitsit miten ihana blogi sulla, löysin äsken kun googlailin thaimaapostauksia ja sun blogi pomppas sieltä :-) Pakko alkaa seurailemaan!

    http://aboutmylife-peppi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vau, kiitos paljon <3 Tervetuloa seurailemaan! :)

      Poista