4/13/2015

KULUNEEN KUUKAUDEN PUHELINRÄPSYJÄ

Huomenta ja pirteää maanantaita ihanat! :) 
Mä en lainkaan tajunnut julkaista maaliskuun puhelinräpsyjä, joten täältä tulis nyt vähän reilun kuukauden ajalta pientä katsausta mun arkeen. Puhelimella on tullut napsittua kuvia aika ahkerasti, se kun nyt luonnollisesti kulkee mukana joka paikassa, toisin kuin tuo mun mötikkäkamera. Otin tähän mukaan aika tälläisiä arkisiakin kuvia, jotta näkisitte vähän, miltä mun elämä täällä Helsingissä näyttää. Kertokaa siis ihmeessä, että meneekö kuvamatsku jo vähän liiankin arkipäiväiseksi vai onko tälläisiäkin silloin tällöin ihan kiva katsella..? :) 
col 1. Naistenpäivänä herättyämme keititössä odotti yllätys, kun äiti oli valmistanut ihanan aamiaisen  2. Hahaa, tuntuu siltä kuin yo-kirjoituksista olisi ikuisuus, vaikka niistä on vasta muutama viikko! ;D 3. Muutama viikko sitten kävin ostamassa mulle ja poikaystävälle liput ensi viikonlopulle Fitness Classiciin! Vaikken mä mikään fitnesshihhuli ookkaan, niin mun on jostain syystä jo pari vuotta tehnyt mieli päästä ainakin kerran tsekkaamaan kyseiset kisat ;D 4. Kirjoitusten keskellä mieltä piristi ensimmäiset kevätkelit ja uudet popot! Noi Niket on muuten juurtuneet mun jalkaan ja aika syvälle, sillä mun tulee nykyään päivittäin käveltyä useita kilometrejä, ja noilla on vaan niin hyvä talsia pitkin Helsingin katuja.
col1
5. Tyttöjen kanssa laatuaikaa ihanasta säästä nauttien ja leffaillen. Vitsit miten mulla onkaan ikävä noita ihanuuksia, vaikka me somen välityksellä ollaankin yhteyksissä vähintään joka tunti.. ;D 6. Nopea piipahdus Puuvillassa, tosin vaan apteekissa ja hakemassa leffaeväitä. 7. Vanha räpsy puhelimen uumenista! 8. Perheen kesken Amarillossa herkuttelemassa. Nyt on muuten meikäläisen Chicken Pocket- kiintiö hetkellisesti täynnä, kun se on tullut popsittua niin moneen otteeseen kyseisessä ravintolassa..:D 
col2 9&10. Hetkeksi heipat kotikaupungin tutuille näkymille ja omalle rakkaalle huoneelle, ja nokka kohti uusia maisemia! 11. Lähdin Helsinkiin jo pari päivää suunniteltua aikaisemmin, kun pääsin mukaan siihen Prodigyn kampanjaan, josta kirjoittelin täällä! 12. Muodonmuutospäivän jälkeinen #sovariselfie. 
col313. Väsynyt mutta onnellinen! 14. Aamupalaa & Cosmon selailua = paras tapa aloittaa uusi päivä ♥ 15. Kanasalaattia lounaaksi 16. Pientä potkua treenaamiseen salikortin myötä! 
  col417&18.  .. ja voi että, miten mä rakastankaan tota salia! On kyllä ihan huippu puitteet treenaamiseen.  19. Kauppojakin on tullut kierreltyä sen verran, että meikäläisellä alkoi muutama päivä sitten kunnon shoppailulakko... Kiinnostaisko teitä muuten jonkinnäköinen ostospostaus? :) 20. Uudet pirtsakat treenipöksyt in actioncol521. No tää kollaasi tiivistääkin sitten hyvin sen, miltä mun arki todellisuudessa näyttää.. Eli siis kirjastoelämää! 22. Tähän asti mun vakkaripaikaksi ovat muodostuneet nuo mukavat nojatuolit iiiiison ikkunan edessä. Katsotaan, kauanko mun selkä kestää ton matalan pöydän ääressä kykkimistä ;D 23. Kuten pari postausta taaksepäin mainitsinkin, meikäläinen on täällä ollessaan vihdoin eksynyt kahvinjuonnin ihmeelliseen maailmaan, vaikken ennen oo koskaan kokenut mitään tarvetta alkaa sitä lipittämään. Nyt siitä on kuitenkin valitettavasti muodostunut jokapäiväinen rutiini, koska ilman sitä ei kyllä tulis lukupäivistä yhtään mitään.. 24. 19 päivää takana, 42 edessä! 
col625. Pari viikkoa sitten sain kullan kylään viikonlopuksi! 26&27&28. Viikonloppuun kuului kaivattua yhdessäoloa, hyvää ruokaa, kahvittelua ja leffailua!  
col729. Pääsiäiseksi mä puolestaan matkasin kotihoodseille. 30. Päätettiin lähteä vähän ex tempore lauantai-illan viettoon kaveriporukan voimin. 31. Olikin kyllä pitkästä aikaa tosi kiva ilta, kun meidän porukalta oli jäänyt ylppäriurakan loppumisen juhlistamisetkin välistä. Parempi siis myöhään kuin ei milloinkaan! ;D 32. Tortillakestit on aina yhtä parhautta. Kyllä anoppi hoitaa! col833. Ei muuten jäänyt tuo poikaystävän kanssa tehty parin viikon takainen Vapiano- käynti yhteen kertaan, se on nimittäin ihan mun kirjaston vieressä, joten oon pari kertaa laiskana ruuanlaittopäivänä suunnannut lukemisten jälkeen sinne vakkaripastalle ;D Alkaakin muuten Crema di pollo tulla jo vähän korvista ulos, joten pliis jos vaan millään viitsitte, niin suositelkaa ihmeessä teijän lemppari Vapiano-pastaa! *kieliemoji* 34. Mä muuten kävin siellä bloggaajien mainostamalla Kaapelin kirppiksellä, ja mun kohdalla päti kyllä tuttu sanonta: "P*ska reissu mutta tulipahan tehtyä." Lähdin sinne nimittäin lähinnä bloggaajien pöytien kuvat silmissäni, mutta kun pääsin paikalle puolisen tuntia kirppiksen auettua ja ulkona kylmässä jonotettuani, niin kaikkien pöydät ammottivat jo tyhjyyttään. Toisen suru, toisen onni! ;D Tässä tapauksessa siis myyjien ja mun lompakon onni.. 35. Lähetin mun sukulaisille Ylläksen lumisiin maisemiin kuvan kaameasta parin viikon takaisesta loskasäästä. 36. Onneksi nyt on jo ihan eri ääni kellossa! Olin ihan fiiliksissä toissapäivänä, kun juoksentelin pelkällä pitkähihaisella pitkin satamaa auringon lämmittäessä. 

26 kommenttia:

  1. upeita kuvia ♡ nämä postaukset ovat ihan mun lemppareita! :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii kiitos, kivaa että tykkäät näistä! :>

      Poista
  2. Ihana postaus ja tee ihmeessä semmonen ostospostaus!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo pitää yrittää saada sellainen aikaiseksi! :>

      Poista
  3. Ehdottomasti ostospostausta kehiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, pitääkin siis kaivaa vaatteet kuvattavaksi pikimmiten :) Tosi kiva tehdä joku tietty postaus, kun tietää että sellainen olis lukijoidenkin mielestä kiva!

      Poista
  4. Ostospostaus kiinnostaa ja kiva nähdä tälläisiä arkisempiakin kuvia välillä :) Ehdottomasti tälläisiä postauksia jatkossakin, tykkään :)

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus ja vielä ihanempia kuvia! :-) Ja ah noi pinkit treenitrikoot!

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihana :) Ja jep mäkin oon kyllä tykästynyt niihin, ne on ihanan pirteet! *sydänsilmäemoji*

      Poista
  6. Siis Vapianon ruoka on niin parasta crema di pollon lisäksi mun suosikkeja on ihan perus bolognese ja pollo piccante! Varmaan taas tulee käytyä torstaina siellä herkuttelemassa XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!;D Ja hei kiitti suosituksista, pitää käydä testailemassa :p

      Poista
  7. pomodoro e mozzarella vapianossa on parhautta!! <3 ja kiva postaus oli tää, ei ollu liian arkipäivästä vaan päinvastoin just ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh kuulostaa hyvältä, kun nimessä on mozzarella!! Pakko siis käydä testaamassa sekin ;) Ja kiva kuulla että tykkäsit tästä postauksesta :>

      Poista
  8. Kyllä menee ihan arkisetki kuvat ja ne just on parhautta, eipä sitä yleensä tuu kameralla kuvattua jotain ihan perusjuttuja.. :-) Ostospostaus ois mielenkiintosta nähdä myös :p kysyn tuosta psykasta vähän.. :-D Oliko sun mielestä se koe vaikea? :-D Ja kuinka paljon luit siihen? :-) Oon vähän kahen vaiheilla, että kirjottaakko vai eikö kirjottaa.. Sinänsä psyka kiinnostaa kyllä oikeasti, mutta pelottaa, kuinka vaikea se ois..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, että kamera tulee yleensä kaivettua esiin lähinnä niissä tilanteissa, kun kuvaamiseen on joku tietty aihe! Pitäis varmaan pitää se lähempänä käden ulottuvilla, niin sais silläkin ihan niitä perusräpsyjä.. :> Psykologiaan luin ihan suht ahkerasti (mitä nyt muiden aineiden rinnalla ehdin) sillä tavoitteet olivat aika korkealla kun jokaisesta lukion kurssista oli kymppi päättötodistuksessa. Koe oli mun mielestä aika soveltava, mä taas oon enemmän teoreettinen. Olisin siis ehkä odottanut yhtä arvosanaa parempaa kuin minä alustavat lähti, mutta jos vaan yhtään psykologia kiinnostaa niin mitä oon edellisen vuosien kokeita katsonut, niin ainakin osa on ollut kuitenkin ihan kivoja! Tartu siis vaan rohkeasti haasteeseen :>

      Poista
  9. Tosi kiva postaus! :) Tällaisia arkisempia postauksia, joissa on puhelimella otettuja kuvia, on musta kiva lukea blogeista aina silloin tällöin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Tosi kiva saada tälläistä palautetta, nimittäin näitä on mun mielestä älyttömän kiva myös ehdä, kun näkee mitä kuukausi onkaan pitänyt sisällään :)

      Poista
  10. Oi oi mitä kuvia ja miten ihana postaus jälleen kerran ♥ sä se saat arkiset asiatkin kirjotettua ja ennen kaikkea kuvattua mielenkiintoisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana Emilia! :) Super iso kiitos ♥

      Poista
  11. Oiiih, ihanaa ku teit tälläsen postauksen, jossa on niin paljo kuvia ja hyvässä suhteessa tekstiä :') Vaikutat niin hirmu kivalta ja tuun aina hyvälle tuulelle, kun huomaan sun uuden postauksen hihii! Ehdottomasti ostospostausta kehiin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti! :D Voi vitsit miten hyvä fiilis mulle tuli tästä, kiitos <3 Ja kiva jos ostospostaus kiinnostaa! ;)

      Poista
  12. kuinka usein herkuttelet, millasilla määrillä?
    mitä syöt suurinpiirtein päivän aikana?
    kuinka paljon treenaat, miten?
    sulla on niin upee kroppa ja oot muutenkin ihan tajuttoman kaunis... mäkin haluun olla tommonen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin, kiitos paljon kauniista sanoista! ♥ Kuka siellä ootkin, niin oot kuule ihan varmasti täydellinen juuri tuollaisena :)

      Mä tein pari kuukautta sitten vastauspostauksen, jonka alkuosassa vastasin urheiluaiheisiin, juurikin esimerkiksi noihin sun esittämiin kysymyksiin, ja ajattelin että saat paljon laajemman ja paremman vastauksen, kun käyt kurkkaamassa sen postauksen täältä: http://sofi-stop-for-a-minute.blogspot.fi/2015/02/answers-part-2.html ! :)

      Poista
  13. Mistä saat rahaa, kun tuntuu, että sulla on mahdollisuus ostella kaikenlaista ja syödä ulkona ja käydä leffassa ym.? Niin ja nyt se tuleva nykin matkakin? :) ootko vaan säästänyt paljon kun kävit töissä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin koko viime kesän töissä, ja sen jälkeen tosiaan koko kuluneen vuoden ajan koulun ohella :) New Yorkin matka on osittain mun yo-lahja, ja sen lisäksi oon viime syksystä asti laittanut joka kuukausi palkasta tietyn summan rahaa säästöön matkatililleni :)

      Poista