4/24/2015

VAATEKAAPIN UUTUKAISIA

Huh heijaa, se olis taas perjantai!
 Tänään olis vuorossa sitä viime viikolla lupailemaani ostosesittelyä. Huomasin vanhoja postauksia selatessa, että oon viimeksi esitellyt ostoksia ihan alkuvuodesta, joten nyt olikin juuri sopiva aika ottaa pieni katsaus muutamiin kevätlöytöihin, joita oon kuluneiden viikkojen aikana tehnyt! 

newin5
Ruutupaita - Zara // Farkut - Bikbok

Mä oon joskus aika päiviä sitten testannut Bikbokin Never Denim- farkkuja, ja silloin ne eivät istuneet mun jalkaan ollenkaan. Taisin silloin kuitenkin testata väärää vyötärön korkeutta, nimittäin nyt kun päätin antaa niille toisen mahdollisuuden, niin mähän menin ja rakastuin niihin high waisteihin! Hinta tosin on mun makuun ehkä vähän kirpaiseva, kun vertaa mun toisiin lempparifarkkuihin jotka maksaa puolet vähemmän, mutta toivotaan että nää maksaa käyttöiällään ja mukavuudellaan itsensä takaisin! ;) Farkkujen kaveriksi lähti Zarasta ihanan pirtsakka ruutupaita. Mulla ei oo pitkään aikoihin löytynyt kaapista ruutupaitaa, mutta yhtäkkiä tuli sellainen fiilis, että sellainen on saatava! 

newin3
Kimono - Gina Tricot

Oi että, mitä ihania kevätuutuuksia Ginaan olikaan ilmestynyt! Siellä pyöriessäni tiensä ostoskassiin löysi elämäni ensimmäinen kimono ihanalla kuosilla varustettuna. Odotan jo että saan kesällä yhdistää ton shortsien kanssa :)

newin4
Nahkatakki - Zara // Laukku - KappAhl

Bujaah! Oon jo tovin salaa haaveillut uudesta nahkatakista, joten vitsit miten mä riemastuin kun löysin tuon ihanan yksilön Zarasta, eikä hintakaan ollut mikään paha. Aitoon nahkatakkiin en viitsi rahojani laittaa, joten tuo hyvälaatuisen oloinen tekonahka kelpasi varsin hyvin! ;D KappAhlista mun ei kovin usein tuu tehtyä ostoksia, mutta oikeanpuoleisen kuvan laukku löytyi -50% alennuksella varustettuna, joten hintaa jäi vaan 15 euroa! Oon etsinyt juuri ton kokoista laukkua, se ei oo liian iso eikä pieni vaan just sopiva. Ja vasta paljon myöhemmin tajusin, että toi laukku ja takkihan mätsäävät kuvioltaan yhteen aika kivasti :) 

newin2
Toppi - Bikbok

Varaslähtö kesään! Musta on tuntunut vähän siltä, että kesävaatteiden ostaminen on ehkä vielä liian aikaista. Tuli sitä kuitenkin yhdet halvat shortsit ostettua, samoin kuin tää ihana kesätoppi. 

newin1
Neule - JC

Siis mä en oo varmaan ikuisuuteen ostanut JC:stä yhtään mitään. Kiinnitin kuitenkin (ylläri) huomion -50%- alerekkiin, ja bongasin sieltä tän ihanuuden. Kuulostaa ehkä tyhmältä, että ostin neuleen tässä vaiheessa kevättä, mutta mun on aina niin kylmä kirjastossa että tarvii olla jotain lämmintä ja mukavaa päällepantavaa! ;D 

newin6
Paita - Gina Tricot // Toppi - Bikbok // Huivi - Bikbok

Mukavuuslinjalla jatketaan... mä oon varmaan joskus kertonutkin olevani todella, todella mukavuudenhaluinen. Hengailenkin niillä vaatekaapin rennoimmilla vaatteilla aina kun vaan mahdollista. Toisin sanoen öhmm lökärit ja löysä t-paita on ihan sitä mun vakiokalustoa aina kotona oleillessa.. Anyone else? Toinen jännä juttu on se, että tää mun "mukavuuslook" koostuu tosi usein harmaista vaatekappaleista. Ehkä se on kaikessa tylsyydessään on jotenkin sellainen maanläheinen väri, joka jo itsessään luo sellaisen rauhallisen ja rennon vaikutelman (Mitä analysointia...) No, joka tapauksessa - ylläolevat paita, rentsitoppi ja huivi nyt kuvaavat aikas hyvin tätä rentoilupuolta mun vaatekaapista.

newin7
Farkut - Gina Tricot // Paita - Gina Tricot 

No ne toiset lempparifarkut, eli Ginan Mollyt. Ei noi nyt mitkään superhuiput tai kestävät oo, mutta hyvän hintalaatusuhteensa vuoksi tota mallia on tullut aina silloin tällöin farkkupulassa ostettua. Yleensä en osta samankuvioisia vaatteita, mutta tykästyin niin paljon tohon jo kimonossa näkyneeseen kuvioon, että mun oli pakko ostaa myös samankuosinen t-paita! :D 

newin
Urheilurintsikat - Nike // Trikoot - Soc 

Testasin noita urheilurintsikoita ehkä puoli vuotta sitten, mutta jätin ne kuitenkin silloin kauppaan. Ne ovat kuitenkin siitä asti aina silloin tällöin kummitelleet mun mielessä, joten olihan ne pakko kotiuttaa kun mä ne nyt keväällä vihdoin Stadiumista bongasin. Ja joo, eihän noita oikeasti voi kutsua urheilurintsikoiksi, sillä noi on tueltaan aika olemattomat eivätkä siksi sovellu ainakaan mun kohdalla mihinkään juoksuun tms, mutta sellasessa rauhallisemmassa ja pomputtomassa treenissä tosi jees. Noita treenipöksyjä taas oon kuolannut siitä asti kun näin ne Venla Savikujan blogissa ;D Ihan supermukavat jalassa! 

newin8
Treenipaita Asics // Trikoot - Soc // Treenitoppi, -paita ja -huppari - H&M 

Vasemmanpuoleisen kuvan ihanuudet vilahtikin jo puhelinkuvassa, mutta toi Asics:n pitkähihainen oli taas yksi näistä hyvistä -50%- löydöistä, ja noi pirtsakat pinkit trikoot ovat olleet ihan lempparit salikaverit parin viime viikon ajan! Oikeanpuolimmaiset treenipaidat ovat kaikki H&M:lta. Yleensä ostan urheiluvaatteet urheiluliikkeistä, enkä oo esimerkiksi vielä testannut Ginan, Cubuksen tms. muotiliikkeiden urheiluvalikoimia, mutta H&M:lta on tullut kotiutettua jo useampi hintalaatusuhteeltaan hyvä treenivaate.

Siinä ne! Mua jotenkin aina huvittaa se, miten kausiluontoista tää mun eri kauppojen suosinta on. Tällä hetkellä ne suosituimmat ovat selkeästi Gina ja Bikbok ;D
 Nyt onkin meikäläisen lompakon nyörit jonkin aikaa kiinni, päätin nimittäin ihan tietoisesti pitää pientä shoppailulakkoa tulevien viikkojen ajan ihan kevän juhliin asti. Juhlista mulla muuten tulikin mieleen, että mites teillä muilla edistyy yo- tai valmistujaismekkojen hankintaprosessi? Mulla meinas nimittäin pieni paniikki iskeä kun sitä oikeaa ei meinannut tulla vastaan ei sitten millään, mutta pari päivää sitten onnistuin löytämään täältä Helsingistä yhdestä mekkokaupasta juuri mulle sopivan mekon! :> 
Ja hei, nyt loppuun tietty se perinteinen kysymys: Löysittekö te lemppareita tai jotain mitä voisitte kotiuttaa omaan vaatekaappiin? Mä voisin valita montakin lempparia, mutta ylitse muiden oli tällä kertaa varmaan toi Zaran takki, ihan vaan sen takia koska sitä nyt tulee tälläisen tavallisen tallaajan (lue: en valitettavasti omista mitään miljoonaa eri kevättakkia...) käytettyä melkein joka päivä. 

Kivat viikonloput kaikille! :> 

14 kommenttia:

  1. Kaikki ostokset on niin ihania että voisin ottaa itelle! :D Tuo laukku oli kyllä hyvä löytö, sopii niin hyvin tuon nahkatakin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana ;D Jep, niin hauska sattuma kun huomasin vasta paljon jälkeenpäin että ne sopii noin hyvin yhteen! :)

      Poista
  2. Shoppauskuume iski! Tosi kivoja vaatteita oot löytäny :)) Itse rakastuin tohon Ginatricotin kimonoon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten vaan kauppoja kiertelemään ja shoppauskuumetta lieventämään! ;) Mäkin tykästyin siihen, varsinkin kun en ennen oo kimonoa omistanut :>

      Poista
  3. Kivoja ostoksia oot tehny! Omiksi lemppareiksi nousivat asicsin reenipaita ja ginan t-paita. :)

    Yo-juhlatamineiden kanssa mulla on sellanen tilanne, että mekko löytyy (tilattiin netistä joskus helmi-maaliskuun vaihteessa vissiin jo), mutta kengät ja lakki pitäs vielä hommata. :D Ei kyllä kenkien etsintä hirveesti innostais, kun en ole oikein korkkarityyppiä. :'D

    Sun blogiin on kyllä tosi kiva aina kommentoida, kun vastaat tosi miellyttävästi kaikille takaisin ja tietää aina saavansa vastauksen. :) Jatka samaa rataa!

    Hyvät viikonloput myös sulle!:)

    Karita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :> Eikä, ihana kun kiinnitit huomion just tohon asicsin paitaan, tykkään siitä nimittäin itekkin älyttömästi! :)
      Ja oi sähän oot ollu ajoissa mekon kanssa! Mulla on ihan sama juttu, että lakit ja kengät uupuu vielä, mutta onneks niistä ei oo niin suurta painetta kuin mekosta. Mä sinänsä tykkään kyllä korkkareista, mutten oo kyllä mikään taitava kävelemään niillä..;D

      Ja voi kuule, nää kommentithan on ihan tän homman suola ja parasta koko blogin pitämisessä! En vois kuvitellakkan jättäväni kommentoijille vastaamatta, sillä arvostan ihan suunnattomasti jokaista tänne kommentoivaa :> Musta on ihanaa kun esimerkiksi sä ja moni muukin mun lukijoista ootte kommentoineet tänne useaan otteeseen, tavallan tuntuu siltä kuin "tuntisi" tai ainakin tietäisi teistä asioita jo pelkkien kommenttien välityksellä :)

      Ihanaa kevään jatkoa, Karita!:)

      Poista
  4. Mistä mäkin oon saanu päähäni ajatuksen ruutupaidasta? :-D Kivaa yksilöö ei oo vielä tullu vastaan, mutta tuntuu että kesällä shortsien ja topin kanssa sellanen ois hyvä! Ja rakastuin kans tohon nahkatakkiin.. Mä voisin hamstrata itelleni kaikki mustat nahkatakit mitä on tullu vuosien aikana vastaan, mutta yllättäen mun lompakko on eri mieltä.. :-D Ja tosi kivoilta näyttää noi kaikki muutkin vaatteet! Mulla on myös shoppailulakko tällä hetkellä, koska lähden viikon päästä sunnuntaina Tukholmaan, joten säästyy rahat sinne! :-)
    Paljon tsemppiä pääsykokeisiin ja lukemiseen! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mäkin oon jo monta vuotta pärjännyt ilman ruutupaitaa, mutta nyt yhtäkkiä?! :D Vitsi en ees tullut ajatelleeksi tota toppi-shortsiyhdistelmää, mutta jooo ah - kesää odotellessa siis! :) Mä oon nähnyt kivoja ruutupaitoja ton Zaran lisäksi esim. Bikbokissa ja JC:ssä, jos sulla on vielä metsästykset käynnissä! Ja jep niinhän se aina vähän tuppaa menemään, että lompakko on pikkuisen eri mieltä...;D

      Oi, vitsi miten mäkin haluaisin pitkästä aikaa tukholmaan, oikein ihanaa reissua sulle! :) Ja kiitti vielä pääsykoetsempeistä ❤

      Poista
  5. Jälleen kerran ihania vaatteita ja odotettu postaus :') ! Sun blogi on ihan ehdottomasti mun top3 listan kärkisijoilla, sillä tykkään niiiiiiin monesta jutusta täällä! Ensinnäkin just tää, että vastaat niin ihanasti kaikkiin viesteihin ja vaikka joskus jättäisit vastaamatta [mitä en tosin oo vielä huomannut] niin tietää sun kuitenkin aina lukeneen ne kommentit. Toisena postausten sopiva ilmestymisväli, sitten upeat ja tarkat kuvat, sujuva ja hymyilemään saava teksti ja muutenkin se loputon positiivisuus joka täältä sun blogista pulppuaa! Hihkaisen aina innoissani kun huomaan uuden listauksen tulleen ja aijon ehdottomasti jatkaa sun blogin lukijana niin kauan ku jaksat postailla :3 Keväiset terveiset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua miten ihania lukijoita mulla on! Kiitos ihan älyttömästi, tää oli kyllä yks parhaimmista kommenteista koko mun blogin historiassa :) Oot ihana <3

      Poista