4/19/2015

YESTERDAY

IMG_3725 IMG_3729 IMG_3724 IMG_3726 IMG_3732 IMG_3730 IMG_3731 IMG_3727 IMG_3733

Yllä muutamat kuvat, jotka nappasin eilisen päivän aikana. Testissä oli muuten ekaa kertaa fisheye- objektiivi, jonka mä ostin muutama viikko sitten käytettynä yhdeltä bloggaajalta. Kivaa vaihtelua tavallisiin kuviin! 
Mä en pääsiäisen jälkeen oo pitänyt lukemisesta vapaapäiviä, joten oon tänä viikonloppuna perjantain-iltaisen välikokeen jälkeen ottanut vähän rennommin siltä osalta. Poikaystävä on täällä mun luona, ja eilen vietettiin superkiva päivä ympäri Helsinkiä käppäillen. Päivään kuului herkullisen brunssin nauttimista, mun ylppärimekon metsästystä, Fitness Classic- kilpailun seurailua Kulttuuritalolla, leffailua ja ihanaa ruokaa Salutorgetissa. Tänään ollaankin sitten otettu eilisenkin edestä ihan kunnolla rennosti tekemättä yhtään mitään sen kummempaa. Nukkumista, löhöilyä ja voimien keräämistä loppukevättä varten. Enää 36 päivää pääsykokeeseen! 
Näyttää muuten aika koomiselta noi ruokakuvat tuolla lihaskimppukuvien välissä ;D Fitness-kisat olivat ihan kiva kokemus käydä kerran tsekkaamassa, lähdettiin katsomaan lähinnä junioreiden SM-sarjaa kun siellä oli muutama tuttukin kisaamassa, ja tuli siinä samalla vähän muitakin sarjoja seurailtua. Lava oli täynnä toinen toistaan timmimpiä ja upeampia miehiä ja naisia, mutta eipä silti sen kummemmin päässyt fitness-kärpänen puremaan. Samalla kokis-tortilla-jätski-linjalla ollaan jatkettu kuin eilenkin.. ;D Ehkä se motivaatio tästä nousee mitä keväämmäksi mennään! 

Eipä mulla tänään sen kummempaa, postausideoita mulla kyllä riittäisi muttei vaan oo oikein ollut aikaa tarttua kameraan ja tuumasta toimeen. Yritän kuitenkin ensi viikolla saada ainakin sen ostospostauksen ulos! Mukavat sunnuntai-illan jatkot kaikille :> 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti