12/21/2015

OSTOSPLÄJÄYS

Kolme yötä jouluun on, ääks! 
Huhhuh mitä hulinapäiviä on taas takana päin. Tänäänkin oon viilettänyt pää kolmantena jalkana paikasta toiseen, mut nyt alkaa vihdoin olla kaikki hoitamattomat jutut kondiksessa! Onneksi enää pari työpäivää edessä, ja sit pääsee vihdoin rauhoittumaan joulunviettoon. Sitä paitsi töissä ollessahan välttää sopivasti ne pahimmat joulukiireet täällä kotona! ;D

Mä oon näin joulun alla hieman epäsuorasti lahjonut itseäni hankkimalla muutamia tarpeellisia juttuja kaapin täydennykseksi. Aattelinkin nyt esitellä teille viimeaikaisia ostoksia, joita on tullut tehtyä niin Helsingistä kuin myös mukavien alennusten kera Black Fridayna sekä verkkokauppojen joulukalenteriluukuista. Eiköhän aloiteta! 

IMG_0051

Mä jo teiltä tiedustelinkin huulipunavinkkejä, vaikka melko varma olinkin päätyväni Macin yksilöön! Oon nimittäin jo muutaman kerran käynyt Macin pisteellä testattavana ja siitä huolimatta jättänyt huulipunan ostamatta, ja myöhemmin se on aina vähän kaivellut takaraivossa ;D Tällä kertaa lähti kuitenkin Stockmannilta mukaan setti jossa oli huulipuna sävyssä Faux sekä huultenrajauskynä, ainakin parin käyttökerran perusteella oon kyllä tykännyt!
IMG_0052_Fotor_Collage
Kosmetiikkajutuilla jatketaan! Nyt esittelyssä mun viime aikojen ehdoton lemppari, nimittäin uusi meikkivoide, jonka uumoilinkin teille esitteleväni. Kyseessä on siis mulle aivan uusi tuttavuus, Shiseidon Perfect Refining Foundation- meikkivoide. Siis uskomattoman helposti levittyvä ainakin primerin päällä käytettynä, ja lisäksi peittävä mutta kuitenkin erittäin kosteuttava. Mä ostin tän Sokoksen myyjän suosittelemana, tää vastaa hintaluokaltaan ja kooltaan mun edellisetä lempparia, Lancomen Teint Idole Ultra 24H:ta, mut tää ampaisi jopa sen ohitse ja plussaa muovisesta putelista! Harmi vaan, että tää on ilmeisesti poistumassa Sokoksen valikoimasta, joten taisin rakastua väärään aikaan...

Bangerheadilta sen sijaan tilasin paljon hehkutetun NYX:n meikinkiinnityssuihkeen, tätä en oo vielä kauheesti kerennyt testailla joten ei siitä sen enempää tässä vaiheessa! Bangerheadilta mukaan lähti myös The Real Techniquesin sivellinsetti, sillä multa löytyi niitä ennestään ainoastaan yksi ja mun mielestä nää on ehdottomasti parhaita siveltimiä!

IMG_0055

Arvatkaapa vaan olinko kikseissä, kun yhtenä Bangerheadin joulukalenteriluukkuna komeili -30% Kérastasen tuotteista. En pystynyt hillitsemään itseäni, vaan lankesin alennusten orjaksi ja tilasin mun ehdottomat lemppari hiustenhoitotuotteet itselleni pieneksi etukäteisjoululahjaksi. Mukaan lähti siis shampoo, hiusnaamio ja ehkä maailman paras hiusöljy. Nää on mun mielestä aiiiivan superhyvät, ja oonkin aatellut käyttää näitä edellisten shampoiden ohella vain kerran pari viikossa aina jos on jotain erityisempää, niin nää kestää pidempään kun en kuitenkaan taas raaski näitä pitkään aikaan ostaa ;D

IMG_0052_Fotor_Collage1
Pieni täydennys farkkuvarastoon, nimittäin ihan perus Gina Tricotin Mollyt vaaleassa sävyssä! En voinut olla ottamatta noita mukaani, sillä oon aikaisemmin nähnyt tuon ihanan vaaleimman sävyn ainoastaan Alex- mallista, mut kyseinen malli ei sovi mulle ollenkaan. Näiden kanssa kävi tosin pieni moka, sillä hotellihuoneeseen päästyämme ja farkut jalkaan vedettyäni huomasin pepun kohdalla rei'än, joka ei siis ollut mun tekosia. Onneksi seuraavana päivänä kerkesin vielä vaihtaa toiseen pariin, mut note to self: Sovita farkkuja aina ennen kuin ostat! 

Nellyn sivuilla klikkasin Black Fridayna ostoskoriin New Lookilta elämäni ensimmäiset nahkapöksyt! Ne näkyy farkkujen taustalla, mutten saanut otettua niistä kovin selkeetä kuvaa ;D Mukaan lähti edullisesti myös nilkkurit, joista tykkään ihan älyttömästi! Mä oon vasta nyt tajunnut, kuinka paljon käytännöllisemmät on tekonahkaiset nilkkurit, kun taas tekomokkaiset joita oon aiemmin omistanut kaksin kerroin.. Noi pysyy niin paljon paremmin puhtaina! 

IMG_0057
Kengät - DefShop (saatu)

Mä sain yhteistyön merkeissä valita DefShopilta mieleiseni tuotteen, ja mukaan lähtivät nämä ihanuudet: Niken Air Max Theat nimittäin! Väri nyt ei välttämättä oo kaikista käytännöllisin tähän vuoden aikaan, mut eipähän ainakaan tarvii keväällä potea kenkäkriisiä! ;) Kengät löytää halutessaan täältä. Kyseisestä verkkokaupasta jäi mulle oikein poisitiivinen kuva, palvelu oli joustavaa ja kengät löysivät kotiovelle muutamassa päivässä. Voin siis suositella! 

IMG_0052_Fotor_Collage3
Parit urheilurintsikat tuli napattua mukaan Helsingin reissulta. Stadiumista Socin perusliivit kivan raikkaana sinisenä, ja Intersportissa haahuillessani mun oli ihan pakko napata mukaani nää mustat Niken urheiluliivejä, sillä olin nää aiemmin meinannut tilata Sportamoresta niiden kivan, vähän normaalista poikkeavan mallin vuoksi! 

Sit yks ehkä viime aikojen oikeesti tarpeellisimmista ostoksista: Fjällräven Kånken- reppu! Tääkin kiinnitti mun huomion yllätys yllätys alennuskupongin roikkuessa hintalapusta, ja voi että - oon niin tyytyväinen tähän heräteostokseen. Mun tän hetkinen elämä nimittäin kulkee pitkälti työpaikka-sali-poikaystävän koti-akselia, ja oon siis oikeesti raahannut kaikkia tällä akselilla mukana tarvittavia kamppeita varmaan kymmenen vuotta vanhassa jumppapussissa.. Eli joo, tää reppu on ollut kyllä päivittäisessä käytössä sen ostettuani! ;D 

IMG_0059

Musta tuli ensimmäiset Triangl- bikinit ostettuani totaalinen fani, ja olihan sitä tulevalle reissulle hommattava kunnon uikkarit! Väri, malli ja kaikki on just eikä melkein 

IMG_0052_Fotor_Collage2Tulevien joulupyhien outfit näkyy tässä: Cubuksen velourasu! Ei vaan, kyllä me oikeesti jouluaattona pukeudutaan siististi, mut muuten tää tulee varmaan olemaan seuraavan viikon ajan mun käytetyin asu ;D Tääkin lähti muuten mukaan kympin halvemmalla kun tavallisesti, sillä tässä sattui olemaan ostopäivänä jonkinlainen settitarjous! Senpä takia nappasin mukaan vielä noi superpehmeät sukat

Muutama täydennys myös paitojen osalta, Zalandolta raidallinen Topshopin nyöripaita ja Bikbokista korkeakauluksinen neule. Mun mielestä noi pooloneuleet on vaan niin se tän talven juttu, me likey! 
IMG_0052_Fotor_Collage4
Pooloneuleilla jatketaan, päätin panostaa kerrankin laatuun ja hankin hieman tavallista hintavamman neuleen. Tääkin lähti mukaan Nellyltä Black Fridayna -20% ja kyseessä Cheap Mondayn neule. Oon jostain syystä ihan rakastunut tähän, sairaan mukava ja rento eikä yhtään kutisevaa kangasta! Myös Gantin kauluspaidasta oon ehtinyt haaveilla jo pitkän toivin, ja tää lähti neuleen kaverina mukaan. 


Mä en taida pystyä tällä kertaa valitsemaan omia lemppareita, sillä olin tosi tyytyväinen jokaiseen ostokseen! Mut hmm.. ehkä noi kosmetiikkajutut kuitenkin.. Tai bikinit, tai harmaa neule, tai nilkkurit.. Äääää! Kertokaa te, mistä te tykkäsitte eniten? :) 

8 kommenttia:

  1. Noi Molly-farkut on niin parhaat! Maailman mukavimmat *sydänsilmäemoji*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! :> Eikä oo onneksi hinnalla pilatut.

      Poista
  2. Ihania ostoksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että nää miellytti myös sun silmää! (:

      Poista
  3. Vau, tosi kivoja ostoksia oot tehny! Mun shoppailuhimo senkun yltyy. :D Mutta kun oon oikeestaan koko kesän ja syksynki menny aikalailla mitään (varsinki vaatteita) ostelematta, niin ehkä mä maltan ja kestän vielä nää muutamat päivät odotella varsinaisten ale-myyntien alkamista. :p

    Ja toi reppu on kyllä kätevä! Paljon helpompi kuin joku peruslaukku esim. pyörällä paikasta toiseen liikkuessa. Mäkin sain samaisen repun, mut violetin värisenä lukion alottaessani, ja ei oo menny miksikään! Laadukasta tavaraa siis. :)

    Omiksi lemppareiksi nousivat varmastikin nuo poolokauluksiset (joihin oon iteki vähä näin viiveellä vasta tykästyny - vois sellasta yrittää omaanki kaappiin siis metsästää) neuleet sekä tuo nyöripaita!

    Itellä on hieman tuo ajatusmaailma kyl muuttunu tän kuluneen vuoden parin aikana vaatteitten suhteen. Enemmän tulee panostettua laatuun kuin määrään. (Vaikka tietty ihan perus vaatekaupoista tulee myös toki käytyä ja ostettua - ei sentään vaan merkkikamaa. :D) Mut sitte ku meinaa vähä kalliimpaa ostaa, niin tulee ehkä paremmin mietittyä, että onko kyseinen vaate (tai joku muu tavara) nyt oikeasti sellanen, että sitä tulee käytettyä, ja omaan tyyliin sopiva.

    Heh, tulipas taas seposteltua vähä sitä sun tätä.. :'D Mutta ei muuta, ku oikein mukavaa joulun odotusta! :)

    Karita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :> Hahah no joo mulla kanssa jäänyt näitä ja Tukholman ostoksia lukuunottamatta syksyn shoppailut aika minimiin, kun ei oo käynyt koulussa päivittäin niin ei oo tullut sellaista niin suurta arkivaatetarvetta! ;D Jeps, kyllä sä kestät ja lähdet sit heti pyhien jälkeen alennusmyyntejä koluamaan! ;)

      Nimenomaan! Mä itse nimittäin pyöräilen lähes joka paikkaan, enkä edes tajua minkä takia en oo aiemmin tajunnut hankkia reppua. Hyvä jos on ollut laadukas, tulee meinaan olemaan ahkerassa käytössä mulla :D

      Poolokaulukset = <3
      Ja hei itse asiassa mä ajattelen tällä hetkellä ihan tismalleen samalla tavalla kuin sä. Jokaista ostosta harkitsee nykyään paremmin kuin aikaisemmin ja mielummin panostaa vähän laadukkaampaan tavaraan, joka kestää pitkään ja on oikeesti mieluisa!

      Hehee, just kiva sepostus, sun kommentit on nimittäin aina mun päivän piristyksiä! Ihana oot <3 Mukavat joulunodotukset sinne myös, enää kaksi yötä!! :)

      Poista
  4. Ihastuin noihin nilkkureihin, kääks !
    Oon ite pitkään jo harkinnu noitten bikinien hommaamista, mutta mietin et mahtoiko koko vastata sitä mikä muissakin on ok vai oliko niissä kovasti heittoa?:)

    http://sofia-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi nilkkurit oli mustakin jotenkin tosi kivan malliset ja muutenkin tosi hyvän tuntuiset jalassa!
      Siis joo mun mielestä noi vastaa aikalailla hyvin normikokoja!:) Tietty sen voin antaa vinkiksi että kannattaa ottaa suht nafti koko, sillä ainakin mulla vähän löystyi ne edelliset käytön myötä :>

      Poista