2/29/2016

ALKUVUOSI SNAPCHATISSA

Huomenta! 
Eipäs ookkaan tullut vielä tän vuoden puolella jaettua teille ollenkaan snapchatkuulumisia tai kauheasti kuulumisia ylipäätäänkään, joten tämän postauksen myötä näätte vähän mitä kaikkea mun tammi- ja helmikuuhun on mahtunut. Mun perusarjen seuraaminenhan onnistuu parhaiten tuolla snapissa seuraamalla nimeä @sofijemina! :) 
snapchat01
1. Reissusta nyt on jo sen verran aikaa etten lähtenyt tähän enää kaikkia reissusnäppejä kokoamaan tätä yhtä kollaasia lukuunottamatta, mutta tosiaan koko tammikuun alkupuoliskohan tuli vietettyä maapallon toisella puolella. Tässä kuvassa odoteltiin hotellin aulassa bussikuljetusta, jonka oli määrä kuljettaa meidät keskelle sademetsää aktiviteettien pariin. 2. Pakko sanoa, että on kyllä ihan järjetön ikävä noita täydellisen rentouttavia hetkiä. Bikinit päällä rannalla aurinkoisen päivän paistattelua kylmä drinkki kädessä.. :D 3. Ja siis noi herkut.. Suklaalla täytetty lettu mulle nyt, pliis! 4. Viimeisenä iltana rentoutuneena ja kroppa kerättynä täyteen aurinkoenergiaa. 
snapchat02
5. Ilmekin kertoo kaiken siitä, mikä oli viimeisen rantsupäivän jälkeen innostus palata Suomeen :D Toi rusketuskin on enää hauras muisto vain..  6. Pitkän paluumatkan jälkeen oli ihana käpertyä oman siskon viereen höpöttelemään ja vaihtamaan kuulumisia. 7. Mun on jo ties kuinka kauan pitänyt käydä Porin Puuvillassa testaamassa Pannukakkutalo, ja vihdoinkin näiden vuosien jälkeen päästiin sinne asti tyttöjen kanssa! Huh, oli kyllä mahdottoman herkullista. 8. Reissun jälkeen oli lievästi sanottuna pieniä vaikeuksia palata takaisin arkirytmiin... 
snapchat03
9. Pääsin maistamaan ekaa kertaa blinejä, kun päätettiin valmistaa niitä kotona yhtenä viikonloppuna. 10. Eikä ollut muuten vika kerta, kerran ollaan jo tuon jälkeenkin käyty hiihtelemässä (lue: tyttöjen kanssa juoruilemassa). Siitä reissusta ei tosin sen enempää, vain yksi lukuisista ongelmista oli vahingossa mukaan napatut yli 20 cm liian lyhyet sauvat.. 11. Muutama viikko sitten lauantaiaamu alkoi vauhdikkaalla Sh'bam- tanssitunnilla kera parhaan ystävän! 12. Ihanat ystävät kokoontuneena yhteen 
snapchat04
13. These lazy mornings..  14. Hihii, meidän oma poppoo! En tiedä oonko täällä joskus maininnutkin, mutta meillä on aika hauska tilanne, kun Eliaksen kaksoisveli seurustelee mun parhaan ystävän Annin kanssa. Sukukokoontumiset ei siis oikein vois paljoa leppoisampia tilaisuuksia olla ;D 15. Synttärikekkereiden viettoon lähdössä. 16. Illan emäntä piti (vähän liiankin) hyvää huolta juomatarjoiluista.
snapchat05
17. Hauistreeniä ennen töihin lähtöä. 18. En oo kyllä varmaan eläessäni ollut niin poikki kuin tolla viikolla, kun tuntui että töissä tuli rempan takia oltua lähes kellon ympäri. 19. Oli muuten kiva piristys työpäivään, kun nappasin kahvitauolle mukaan lempparisuklaapatukan ;) 20. Mä kävin syksyllä harva se päivä nappaamassa Cittarista mukaani lounaan salaattibaarista. Nyt kävin piiiitkästä aikaa ja olin jo superinnoissani, mut eihän se kotona samalta maistunut kun ei ollut sitä tiettyä kastiketta, nyyh :( 
snapchat06
21. Muutama viikko sitten lauantai alkoi surullisissa merkeissä, kun laskimme parhaan ystäväni mummin haudan lepoon. Amandan mummi oli mulle etenkin lapsuudessa tärkeä henkilö, ja päällimmäisenä mieleen on jäänyt ihana muisto siitä, kuinka päivä toisensa jälkeen kipsuttelimme koulun jälkeen mummilaan ja katsoimme isossa parisängyssä monta tuntia muumeja aina lakritsijäätelöä syöden. 22. Mä oon joka kerta yhtä iloinen, kun aamulla sälekaihtimet avatessa tai illalla töistä lähtiessä maahan on satanut useampi sentti lisää lunta ja edessä avautuu ihana talvimaisema! 23. Mä rakastan yli kaiken meidän työpaikan munkkeja, joten mun oli pakko saada viedä tytöt yhtenä iltana peränurkkaan höpöttelemään munkkikahvien parissa. 24. Nää hetket tuntuu olevan nykyään aika harvassa, joten vapaapäivät tuntuu aina ihan superluksukselta! 
snapchat07
25. Pitkästä aikaa oli syy laittautua kunnolla, kun lähdettiin tyttöjen kanssa viikonlopun viettoon. 26. 2h+k oli varsin mukiinmenevä paikka niin ruuan kuin tunnelmankin osalta. 27.  Kamukuva   Nyt kun ollaan hajautuneena eri kaupunkeihin, niin yhteiset hetket tuntuu kultaakin kalliimmilta.  28. Käytiin katsomassa How to be single- leffa, joka oli kyllä mun mielestä ihan hauska! ;D
snapchat08
29. Illemmalla osa porukasta lähti kotia kohti, me puolestaan suuntasimme tamperelaistytsymme kämpille jatkamaan iltaa. 30. Pienen pizzavälikuolemaröhnötyshaluatkomiljonääriksi- hetken jälkeen piristyimme ja päätimme lähteä vielä keskustaan jatkamaan iltaa. 31. Illanviettopaikaksi valikoitui Fatlady, ja lavalla keikkumasta bongattiin mm. Cheek, Elastinen ja Diandra! 32. Uusien tuttavuuksien lisäksi bongattiin meidän omat velikullat.
snapchat09
33. Hahah, musta on tullut viime aikoina ihan järjetön vilukissa!! :D Tosin, ehkä se on ennemminkin ihan vaan pukeutumiskysymys.. 34. Iltapalaa! 35. Kanahampurilaisia ja bataattia, yammyy! 36. Palatsilla on tullut tänkin vuoden puolella ohjailtua muutama tunti.
snapchat10
37. Poikaystävän lukiessa pääsykokeisiin oon pari kertaa itsekin napannut kouraan jonkun kirjastosta lainaamistani oikeusaiheisista kirjoista ja yrittänyt sitä kautta pitää motivaatiota yllä. 38. Kävin ensimmäisen kerran vuosi sitten Inbody- kehonkoostumusmittauksessa, ja nyt kävin reilu viikko sitten uudemman kerran. Oli mielenkiintoista nähdä, onko kehitystä on tapahtunut ja mihin suuntaan kehonkoostumus on vuoden aikana muuttunut. 39. Ihana ilta vanhojentansseissa! 40. Välivuoden aikana on tullut kyllä käytettyä rentsivaatteita enemmän kuin laki sallii ja esimerkiksi farkkuja vähemmän kuin koskaan aikaisemmin.
snapchat11
41. Huh, viimeistä päivää viedään. Tossa vaiheessa oli kyllä niin voittajafiilis! 42. C9:n loppumista seuraavana aamuna koitti pitkään odotettu hetki, kun sain pitkästä aikaa aamupalaksi puuroa   43. Samana päivänä käytiin pitkästä aikaa kiinalaisessa lounaalla, mikä koitui kyllä vähän rajuksi aloitukseksi, sillä mun maha ei vielä oikein kestänyt ruokaa ja siihen nähden tuli syötyä ihan liikaa. Lähdettiin vieläpä tyttöjen kanssa lounashetken jälkeen 1,5 h kävelylenkille, mut mä muistutin varmaan enemmän vyöryvää lumipalloa kuin lenkkeilijää.. :D 44. Eliaksen tullessa joku ilta kotiin iltavuorosta olin mä laittanut meille iltapalan valmiiksi ja tietysti jakson Greyta play- nappia vaille pyörimään.
snapchat12
45. Oon ollut ihan onnessani siitä, miten ollaan viime viikkoina saatu monen tunnin verran lisää valoa tähän maailmaan! Aamulla herääminenkin on helpompaa, kun valonsäteet pyrkivät ikkunasta sisään. 46. Mä en aluksi syttynyt ollenkaan näille Nix Nax-proteiinipatukoille, mutta maitosuklaan makuista maistettuani siitä tuli mun uusi lemppari, jota on aina pakko hamstrata kaupasta mukaan. Tää tosin varmaan muistuttaa ravintoarvoiltaan ja maultaan enemmän suklaata kuin protskupatukkaa, mut eiköhän se siitä huolimatta oo edes himpun verran terveellisempi vaihtoehto ;) 47. Sunnuntaina kaunis tulppaanikimppu ja edessä häämöttävä parin päivän vapaa laittoi mut heti aamusta hymyilemään. 48. Myös aurinko on ollut yhtenä hymynaiheena viime päivinä. Kun se tupsahtaa pilven takaa, niin ainakin mulle tulee joka kerta sellainen fiilis että on pakko päästä pihalle reippailemaan! :)

Mä oon täällä vähän harmissani, kun koko muu perhe on paraikaa pakkauspuuhissa ja kohtapuoliin lähdössä ystäväperheen kanssa hiihtoloman viettoon Himokselle, ja mun viikkoa tähystellessä puolestaan on näkyvissä ainoastaan työvuoroa toisen perään. Aina ei mee onnenlahjat tasan, mutta enköhän mä täällä talonhaltijanakin edes jotain mukavaa puuhaa viikolleni keksi ;) Viettäkäähän tekin mukava viikko, ihanaiset!  

16 kommenttia:

  1. Tällaiset postaukset on tosi kivoja!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla!(: Näitä ja puhelinpostauksia on aina jotenkin erityisen hauska väkerrellä.

      Poista
  2. Mihin sun poikaystävä hakee opiskelemaan? Haetko itse taas oikeustieteelliseen? Milloin matskut tulee julki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauppikseen! Joo haen uudestaan :) Kirjojen nimet julkaistaan 5.4 ja myyntiin tulevat 6.4 :>

      Poista
  3. Vihdoin sain myös sun snapchatin niin pääsee sitäki kautta seuraamaan! Älä oo harmissas tuosta lomaviikosta nimittäin täällä taas seuraava tuleva hiihtolomaviikko meneekin kirjoituksiin lukiessa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, mäkin lisäsin sut heti takas! ;) No okei, toi lohdutti edes vähän ;D Muistan hyvin kun olin viime vuonna samassa tilanteessa :) Äkkiä se on ohi!

      Poista
  4. Ihania snapchat-kuvia! Oot todella kaunis! :) <3

    VastaaPoista
  5. Olipas paljon(!!) kivoja kuvia ja monipuolisia. :) Itekki on tullu noita Fastin patukoita testailtua, valkosuklaa Nax ois vielä maistamatta, mutta veikkaan että maapähkinä Nix pitää kärkipaikkaa senkin jälkeen mun tilastossa. :D Eihän noissa mitkään huippuravintoarvot miksikään protskupatukoiksi oo, mutta herkutteluun kylläkin paremmat verrattuna perus suklaapatukoihin. ;)
    Mukavaa maaliskuuta sulle! :)

    Karita

    ps. Tänään tuli soveltaen testailtua tota keskivartaloreeniäs ja hyvältähän se tuntui! Täytyy varmaan joskus vetää ihan koko setti. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti!:>
      Mä en oo muuten vielä maapähkinää maistanut, valkosuklaa oli ihan ok, mut ei mikään mun henk. koht. lemppari :)

      Ou jee, hyvä jos treeni tuntu hyvältä! Oon muuten ite tehnyt viime aikoina niin kun ollut aika vähän kortilla, et oon pätkinyt sen keskivartalotreenin muutamaan osaan ja tehnyt aina yhden osan muiden treenien lopuksi :>

      Ihanaa maaliskuuta sulle myös, ihanainen <3

      Poista
  6. Tiiätkö, oon seurannut sua jo monta vuotta blogin kautta ja vihdoin jaksan näpyttää mun ajatukset kommentin! :-D Sun blogi on mun yksi lemppareista tällä hetkellä, sillä susta huokuu niin tasapainoinen, fiksu ja positiivinen olemus. On tosi inspiroivaa ja tsemppaavaa lukea sun aurinkoisia postauksia, kun niistä tulee itekin niin hyvälle mielelle. Jaksat aina vastata lukijoiden kommentteihin, postata kiireistä huolimatta ja pitää järkevästä ilmapiiristä kiinni myös netissä. Ootan aina innoissaan, että postaat, sillä jos jostain saa energiaa arkeen, niin tästä. Susta huokuu niin kypsä ja aikuismainen ote elämään, joten mä pidän peukut pystyssä, jotta sä pääset syksyllä aloittamaan unelmiesi opiskelupaikan! Kaikkea hyvää sulle ja ihanaa kevättä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiätkö, hyvä päivä oli taattu kun aamulla luin ensimmäisenä herättyäni tän kommentin hymyssä suin. Ihan mieletöntä kuulla että sulle on blogin välityksellä muodostunut noin positiivinen kuva musta ja ylipäätään se että saat täältä inspistä ja hyvää mieltä!<3 Nyt kun oon sun blogia lueskellut, voisin sanoa susta ihan samaa, mielettömän fiksun ja ihanan kuvan oot ainakin mulle antanut itsestäsi ja jäin välittömästi koukkuun sun blogiin teksteineen kaikkineen :)

      Voi kiitos!! Tsemppiä myös sulle pääsykoeurakkaan ja aurinkoista kevättä, let's keep in touch! :) <3

      Poista
  7. Voitko kertoa mistä yhteistöistä oot saanut "palkan" rahana esimerkiksi ja mistä tuotteina? Oon alotteleva bloggaaja ja mietin kovasti tämmösii kysymyksiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähestulkoon kaikkialta tuotteina :> Jos saan antaa vinkin, niin aloittelevana bloggaajana en vielä ehkä miettisi turhan paljoa yhteistyökuvioita tms, vaan yrittäisin saada blogin alkuun ihan muilla keinoin! :) Toki on luonnollista näitäkin juttuja miettiä, mutta jos blogimotivaatio perustuu alusta alkaen yhteistyöjuttujen varaan (en tietenkään väitä että näin välttämättä olisi), niin se ei välttämättä kanna kovin pitkälle :>

      Tsemppiä blogillesi! (:

      Poista
  8. Heippa! Sulla on todella inspiroiva blogi, kirjoitustyyliäsi on kiva lukea ja täältä saa hyvän mielen aina kun tänne tulee :) Kuvissa huomio kiinnittyi sun upeeseen ja luonnolliseen meikkiin, mitä meikkituotteita käytät? :)
    Jatka samaan malliin, toivon sulle paljon menestystä blogisi kanssa, tästä on vaikka mihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, kiitos ihanasta kommentista ja positiivisesta palautteesta! :)

      Arkimeikissä käytän pohjustusvoiteen päällä Shiseidon meikkivoide, Maybellinen puuteri, L'orealin aurinkopuuteri ja poskipuna, Anastasia Beverly Hillsin Contour Kit sekä Dipbrow Pomade- kulmaväri, yleensä joko L'orealin tai Macin huulipuna ja silmissä ripsipidennysten lisäksi yleensä vaan vähän luomiväriä :)

      Ihana olet, kivaa kevättä sulle! <3

      Poista