2/06/2016

TAMMIKUUN PUHELINKUULUMISET

Huomenta - täällä ollaan vihdoin! :)
Huh huh, se olis viimeinkin viikon ainoa vapaapäivä! Eipä oo sitäkään varmaan koskaan tullut odotettua näin kipeästi, sillä mulla on parhaillaan menossa poikkeuksellisesti pari tuntia vajaan 60 tunnin työviikko. Olokin on kyllä sen mukainen, eikä viikkoon oo valehtelematta mahtunut töiden lisäksi oikeestaan mitään muuta kuin kotona pyörähtämistä syömässä ja nukkumassa. Sen takia blogissakin on ollut tavallista hiljaisempi viikko, mutta eiköhän tehdä siihen nyt muutos. Tänään vuorossa olis tammikuun osalta kameran rullaan kertyneet puhelinkuvat, olkaapa hyvät!
january01
1. Ensimmäinen aamu Jamaikalla. Vedettiin heti aamusta urheilukamppeet niskaan ja lähdettiin tutkimaan ympäristöä. 2&3. Ensimmäiset päivät perillä kuluivat lähinnä aikaerosta toipuen ja otettiin ihan vaan rennosti, maattiin aurinkotuolissa ja nautittiin rantaelämästä toinen toistaan herkullisempia drinkkejä nautiskellen. 4. Ensimmäiset aktiviteetit saivat lomafiiliksen kunnolla päälle. Tässä kuvassa Martha Brae joki kauneimmillaan. Tosta retkestä kerroinkin paremmin täällä.
january03
5. Tuolla vietetyn pariviikkoisen käytetyin asu oli tietysti bikinit! ;) Olin tilannut ne Trianglilta, kyseisen merkin biksut on vaan mun mielestä ihan älykivan näköisiä! Ainoa huono puoli noissa tosin on se, että suolaiseen hintaansa nähden noi menee mun mielestä yllättävän nopeasti huonoon kuntoon.. 6&7.Vielä yhdet kivat kuvat jokiretkeltä sekä vesiputoukselta, vaikka näitä ootte varmaan saaneet nähdä jo kyllästymiseen asti! ;) 8. Oh my, miten mä rakastuin meidän hotellin lettupisteeseen. Mun letun sisälle tuli nutellaa ja banaania.. *kieliemoji*
january02
9. Tässä näkyy meikäläisen lemppariaamiainen: täytetty munakas, smoothie ja lautasellinen maukkaita hedelmiä. 10&11. Näkymiä rantaravintolasta - ei ollenkaan paha! 12. Yhtenä pilvisempänä iltapäivänä vetäisin lempparimaksin päälle ja lähdettiin tutkailemaan hiukan lähiympäristön tarjontaa.
january07
13. Pariin otteeseen käytiin aasialaisessa ravintolassa, jossa poikaystävä nautti kuulemma ylivoimaisesti loman parhaat ruoka-annoksensa! Ei sillä, munkin mielestä toi oli tosi jees paikka. 14&15. Loman lempparinäköalat tuli bongattua ehdottomasti Ocho Riosissa niin tuolihissistä kuin korkealta kukkulaltakin käsin. 16. Hauskalla köysiradalla varustus kunnossa! ;D Seistiin odotellessamme tuollaisten puisten lautojen päällä korkealla viidakon yllä.
january08
17. Seven Miles Beach! 18. Iltaisin oli kiva rähjäisten rantapäivien jälkeen käydä pitkässä suihkussa ja laittautua kaikessa rauhassa illallista varten. 20. Tää tais olla reissun ainoa mun mielestä onnistunut selfie ;D 21. Yksi parhaista illoista: Rick's Cafe ja upea auringonlasku. Näistä tarinoin teille vielä myöhemmin lisää omassa postauksessaan!
january09
22. Pakotin Eliaksen napsimaan mun kanssa edes muutamia kuvia muistoksi tuolta, tässä yksi viimeiseltä illalta ♥ 23. Suomeen palatessamme meitä odottivat miinusasteet sekä raikas talvimaisema. Paluumatka kotiin oli aika karsea, Eliaksella oli nimittäin kiire töihin ja meillä tuli auton kanssa vähän teknisiä ongelmia ;D 24. Mainitsinkin jo edellisessä postauksessa Aneten synttäreistä, joita juhlittiin kotiin paluumme jälkeisenä viikonloppuna. Teemana oli punainen, joten päälle valikoitui ainoa punainen juhlavaatteeni, Bikbokista ostettu hame! 25.  Oli kyllä hauska ja onnistunut ilta - tai no, voisko se edes epäonnistua, jos tarjoilutkin on tuota luokkaa? ;)
january10
26. Spinniohjaaja valmiina tulevaan tuntiin! 27. Viikko sitten lauantaiaamuna käytiin testailemassa tanssitunti Sh'bamia. 28. Ja myöhemmin samana iltana Eliaksen serkun 18-vuotiskekkereissä. Vietettiinkin oikeastaan Annin ja Helmiinan kanssa kunnon tyttöjenilta, kun pojat päätti myöhemmin vielä lähteä Kankaanpään huimaa yöelämää katsastamaan. 29. Seuraavana aamuna käppäiltiin rääppijäisiin, kun juhlaemäntä oli varannut "vähän" liikaa karkkia.. ;D

Sellainen kuu oli tammikuu. Ensimmäiset pari viikkoa, jotka vietettiin reissussa, oli ehdottomasti ihan koko tähänastisen elämäni parhaimmistoa. Toinen puolisko kuusta taasen oli ehkä vähän vähemmän onnistunut. Toki oli noita muutamia kivoja häppeninkejä, mut olin jotenkin koko loppukuun ajan vähän väsynyt enkä huolehtinut mielestäni tarpeeksi henkisestä tai fyysisestä hyvinvoinnistani. Työrumban myötä sama meno on jatkunut oikeestaan vielä tänkin viikon, joten päätinkin nyt ottaa loppu helmikuun tavoitteeksi saada takaisin sen saman hyvän olon, jota oon onnistunut ylläpitämään viimeisen puolen vuodenkin ajan. So, wish me luck! ;)

1. minkälaista työtä teet? paiskit ainakin jäätäviä tuntimääriä! :-D

1. mä oon miettiny ihan samaa! :D

2. Oon töissä kahvila-ravintolassa! :) Avattiin juuri remontin jäljiltä uudestaan, niin remppahommien takia mulla oli niin paljon tunteja viime viikolla :>