3/27/2016

SPRING SHOPPING 1/2

Helouu! 
Mitenkäs siellä ruutujen toisella puolen on pääsiäinen sujunut? :) Mun kohdalla pari ekaa päivää pitkäperjantaista lähtien oli pyhitetty ystäville, hauskanpidolle ja rentoutumiselle, ja nää kaks pyhäpäivää sen sijaan töille. Huomenna koittaakin viimeinen työvuoro ennen kesää, käiks! Sen jälkeen tiedossa pari päivää hölläilyä ennen loppuviikosta alkavaa valmennuskurssia.

Mut hei, long time no shopping post! Syy on yksinkertainen: olin monta kuukautta totaalisessa shoppailulakossa, sillä halusin vähän säästää ja toisaalta odotella kevätshoppailuja. Talvi on välivuoden takia tullut vietettyä lähinnä vaan treeni- tai työvaatteissa, joten eipä oo onneksi kauheeta shoppailuhinkua tullut! :D Oon tän vuoden aikana päässyt eroon oikeastaan kaikista vanhoista ja käyttämättömistä vaatteista, joten tästä on suunta vain ylöspäin. Nyt yritän lähteä pikkuhiljaa rakentamaan omantyylistä vaatekaappia ns. "puhtaalta pöydältä".
Tossa pari viikkoa sitten päätin, että nyt saa shoppailulakko luvan loppua, ja eksyin selailemaan nettikauppoja. Zalandosta on monipuolisuutensa vuoksi tullut yksi ehdottomista lemppareista, ja aattelinkin tässä postauksessa esitellä teille sieltä ostoskoriin klikatut uutukaiset! Pakko tosin hiukan kritisoida, että jäi ensimmäistä kertaa hieman huono maku kyseisestä verkkokaupasta, sillä sain kaksi tuotetta täysin väärässä koossa. Inhottaa lähteä palauttelemaan ja tilailemaan uudestaan, eikä siinä vaiheessa kauheesti mitkään hyvitysalennuskoodit lohduta, kun niitä on netti muutenkin pullollaan.. No, joka tapauksessa sain uusia ihanuuksia kaapin täytteeksi. Tein tästä postauksesta kaksiosaisen (vaikka toinen osa puuttuu vielä kokonaan ;D), koska oon monta kuukautta sitten päättänyt myös Helsinkiin päästyäni sallia itselleni pienet kevätshoppailut, eli tuutte siis mitä todennäköisimmin näkemään vielä toisen osan ihan tässä lähitulevaisuudessa! ;) 

IMG_3026
Alusvaatteet - Björn Borg 

En yleensä täällä kauheesti alusvaatteita esittele, mutta näiden kohdalla on tehtävä poikkeus! Eikö oo ihanat? ;) Mä oon hirmu mukavuudenhaluinen ihminen, joten muhun kolahtaa nykyään niiden perus pitsihepenien kaverina vähän tälläset sporttisemmatkin alusvaatteet. Noi on aivan supermukavat päällä, suosittelen x 100! 

IMG_3036_Fotor_Collage_Fotor Juoksutakki - Nike // Farkut - Topshop 

Mun edellinen muutaman vuoden ikäinen tuulitakki kinnaa vähän sieltä sun täältä, joten päätin hankkia kevääksi sille seuraajan. Kyseessä on siis Niken juoksutakki, toivotaan että tää tois hieman uutta motivaatiota myös siihen ikuiseen inhokki urheilumuotoon eli lenkkeilyyn! :D (Aihetta sivuten, olisko teillä vinkkejä millä mä saisin itseni lähtemään salin sijaan välillä sinne lenkkipolullekin?)

Tilasin myös parit kappaleet mun luottofarkkuja, Topshopin mallistosta löytyviä Joni- farkkuja. Jos farkkuihin vois rakastua, niin nää olis kaikki mun omia kullannuppuja! Tosiaan näistä tilasin nuo siniset sekä mustat, ja mustat tulivat 24- tuumaisten sijaan kymmenen tuumaa suurempana. Hetken mä aluksi katoin farkut paketista nostaessani, että mitäköhän ihmettä mä oon sekoillut, mut eipä ollutkaan tällä kertaa meikäläisessä vika.. :D Noh, oikeeta kokoa odotellessa. 

IMG_3028
Tennarit - Nike Roshe One Moire 

Tää taitaakin olla samalla vähän kuin joku mun ultimatelemppari postaus.. :D Niken Roshet vuosi sitten ostettuani ne ovat olleet mun jalassa valehtelematta lähes joka päivä, ja krhm... sen kyllä huomaa! Olikin aika hankkia niille yltä päältä rispaantuneille yksilöille korvikkeet, tällä kertaa ihan inan eri sävyssä, mutta kuitenkin käytännöllisessä sellaisessa. Multa löytyy kaksi paria valkoisiakin tennareita kevättä odottamassa, mut ne kun ei valitettavasti oo mitään "säällä kuin säällä"- kenkiä niin yhdet tummat yksilöt kevääksi oli ihan must! 

IMG_3036_Fotor_Collage1_Fotor Toppi - Calvin Klein // Aurinkolasit - Ray Ban 

Björn Borgien lisäksi ostin myös pari Calvin Kleinin alusvaatesettiä, noiden uudempien materiaali on iiiiihanan silkkinen verrattuna mun vanhoihin Calvineihin. Ai niin, ja mä joka oon aina ollut tosi skeptinen bralettemallisia rintsikoita kohtaan, ostin Calvinilta myös elämäni ekat sellaiset (jotka ei nyt päässeet kuvaan), mutta oon ihan in love niihin! 

Ray Ban Round Gold Rose- aurinkolasit sen sijaan ovat olleet jo pitkäaikainen haave. Päätin jo useampi kuukausi sitten, että sallin kevään tullen itseni hankkia ne, ja nyt oon onnellinen mun makuun täydellisten arskojen omistaja! 

IMG_3027
Treenipaita ja -trikoot - Nike 

Ja eipä ne ultimatelempparit näköjään vieläkään loppuneet.. Ostin viime vuonna mustana noi Nike Pron trikoot, jotka osoittautuivat kuukausien saatossa epäilyksistä huolimatta yksiksi ehdottomasti parhaista treenitrikoista, joita oon koskaan omistanut! Nyt nappasin alennuksen tullen samanlaiset sinisensävyisenä ja kaveriksi mätsäävä paita. En oo vielä ehtinyt tota komboa testata in action, mut viimestään ylihuomenna on pakko vetästä noi päälle treenaamaan lähtiessä ;) 

Kolahtiko joku näistä teihin? :)
Nyt kipinkapin peiton alle ja valmistautumaan uuteen viikkoon viime päivien univelat karistamalla! Kauniita unia ja palaillaan taas pian ihanat 

12 kommenttia:

  1. ymmärrän että olet ollut lakossa mutta eikö yhtään kauhistuta kun shoppailuihin on mennyt pyöreästi lähemmäs tuhat euroa?;DD :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, no ei nyt sentään ihan kyllä tuhannesta eurosta puhuta, mulla oli onneksi vieläpä useampi alennuskoodi ja lahjakortti käytössä ;D Mut joo kyllähän se rahanmeno aina kauhistuttaa.. Oon onneksi kuitenkin loppukesästä asti tehnyt töitä ja etenkin silloin alkuvuonna 60-tuntista viikkoa painaessa päätin, että siitä selvittyäni saan palkkapäivän tullen hemmotella itseäni kunnolla ;)

      Poista
  2. Mulla on kans noi nike pro housut ja on kyllä hyvät jalassa!:) muutenkin ihania ostoksia! Koska teet vastauspostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :) Ja kiva kuulla :> Yritän saada sen ulos tällä tai viimeistään ens viikolla!

      Poista
  3. Noi aurinkolasit on ihanat!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. mistä ostit noi aurinkolasit ? :-)

    VastaaPoista
  5. Mistä toi niken juoksutakki on ostettu?? jos mitenkään pystyt linkkaamaan sitä tai muuta, itsellä ollut etsinnässä just_tollanen takki oman vanhan tilalle!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä löytyy: https://www.zalando.fi/nike-performance-juoksutakki-black-n1241f00z-q11.html :)

      Poista
  6. Aivan aivan ihania! Tuli kauher shoppailu himo :) saisko sun päältä kuvan noista housuista? Siellä änäytti olevan mustia missä reiät polvisda, oon sellasia himoinnut :)) ei oo vaan löytynyy sopivia. Onks noi super mukavat ja joustavat? Rakastan sun blogia, ihania kuvia ja aina jotain erilaista! Kivaa viikkoa sulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :> Mulla tulee kans tosi usein shoppailuhimo, kun luen ostosesittelyjä ;D En usko että pystyn nyt ainakaan ihan heti ottamaan asukuvia, mut noi on siis todellakin supermukavat ja joustavat! Ihan mun lempparit :> Ihana kuulla, kiitos kivasta kommentista <3 Kivaa viikkoa myös sulle ihanuus! :)

      Poista