5/30/2016

SARJAVINKKEJÄ?

IMG_4170

Päätinpä aloittaa tän blogiarkeen paluun kaikista hektisimmällä aiheella ;D Nimittäin, mulla on ongelma! Mähän oon siis maailman surkein sarjojen katselija, minkä moni varmaan jo tiesikin. Syynä tähän on ensinnäkin ollut se, että arki on yleensä niin täyteen buukattua, ettei sarjoille oo tuntunut jäävän aikaa. Toinen taas on se, että mulla on jotenkin kauhean korkea kynnys aloittaa uuden sarjan katsominen ja lisäksi mun on vaikea jäädä niihin koukkuun, kun en koskaan jaksa katsoa ensimmäisiä jaksoja pidemmälle! :D No, nyt kun pääsykoerupeama on takana ja kesä edessä, on mulla enemmän vapaa-aikaa ja haluaisinkin ihan älyttömästi alkaa pitkästä aikaa seurailemaan uusia sarjoja. Kysymys kuuluukin: mitä?! 

Mä aikoinaan kyselin teiltä teidän lempparisarjojanne ja sain teiltä ihan sairaan hyviä vinkkejä, joten ajattelin kääntyä tälläkin kertaa teidän puoleenne! :D Mitkä ovat teidän tämän hetken lempparit tai all time favourite- sarjat? Mä oon katsonut vaan muutamista sarjoista kaikki tuottarit tai useamman kuin muutaman jakson, joten lähes mitä vaan sarjaa saa suositella niin Netflixistä kuin Viaplaystakin! 

Pliis, auttakaa mua! :D 

56 kommenttia:

  1. Netflixistä ainakin mun omia suosikkeja ovat OC, Gossip Girl, Frendit, Moderni perhe ja New Girl :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeii kiitti vinkeistä! Noista monesta oonkin kuullut paljon kehuja ;)

      Poista
  2. Shameless!! Katot pari jaksoo mun mieliksi ja jos et tykkää nii sit saat lopettaa! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana :DD Ei mutta yks mun kaveri ehdotti just kans tota! Ja vaikutti mun mielestä hauskalta eli varmasti katon ainakin ne pari jaksoo ;)

      Poista
  3. The 100 on ihan ykköslemppari ohjelma jota suosittelen x100! Mut kans Jane the Virgin on tosi hyvä, ja kyllähän muitakin hyviä ohjelmia löytyy mut nää nyt tuli ekaks mieleen :-). Ja molemmat on netflixissä, tosin niistä taitaa olla vaan ekat tuottarit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu jee kiitos! Nää olikin mulle vähän uudempia tuttavuuksia ja ennakkoluulottomuus on tässä tapauksessa luultavasti ainoastaan hyvä asia! ;)

      Poista
  4. Mun all time favourite on tietysti maailman paras sarja eli Game of Thrones, joka löytyy HBO Nordicilta ja siellä saa vielä ekan kuukauden katsoo ilmaseks! :) Neflixissä tykkään Sons of Anarchysta, Orange is the New Blackista ja Suitsista, joka on siis todella hauska lakimiessarja - välillä on saanut nauraa vedet silmissä kun sitä katsoo. Oon vähän samanlainen, oon tosi nirso sarjojen suhteen ja harva pääsee mun lemppareihin, mutta nää on sinne heittämällä päässeet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi, toi Game of Thrones nyt kyllä suuresti houkuttelis, vaikken ees yleensä sen tyylisistä niin kovin innostu, mutta kun on kuullut ihan älyttömästi hehkutusta siitä kuinka hyvä sarja se on! :) Orange is the New Blackin aloittaminen on ollut varmaan ikuisuuden mielessä, jos nyt sais aikaiseksi.. Ja Suits on yksi niistä harvoista joita oon seuraillut, ihan paras! ;) Kiitos sulle vinkeistä <3

      Poista
  5. Valtiatar, the originals ja Merlin on ihan huppisarjat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo nää oli mulle ihan uusia nimiä, kiitti vinkeistä! :)

      Poista
  6. Täältä tulee nyt lista mun lempparisarjoista! Ihan ehdoton lemppari on Game of Thrones, siihen jää koukkuun! Sit muita lemppareita on Homeland (Netflix), Criminal Minds (Viaplay) ja Pretty Little Liars.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taas yksi jonka kuulen hehkuttavan Game of Thronesia, ää! :D Myös näistä muista sun ehdottamista oon kuullut hyvää :> Kiitti sulle vinkeistä!

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Sekin houkuttelis! Liikaa hyviä vaihtoehtoja! :D

      Poista
  8. The fosters, gossip girl, PLL, OITNB, suits mitä näitä onkaan! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei toi the fosters oli ihan uus, pitää tsekata! Muita noista on joskus tullut katseltua vaihtelevalla menestyksellä ja aina oon aatellut, että pitäis nyt jatkaa siitä mihin on joskus aikoinaan jäänyt.. :D Ja Suits <3

      Poista
  9. Pretty Little Liars on ainaki tosi hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekat kaudet onkin joskus tulut katsottua mutta viimeiset odottavat vielä katsojaansa! ;)

      Poista
  10. Itse sain viikonlopun aikana katsottua Gossip Girlit loppuun, ja siirryin katsomaan Pakoa (Prison break) ja nyt oon niiin koukussa!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi pako kyllä kieltämättä vähän kutkuttelis.. ;D

      Poista
  11. 90210, OC, new girl on mun lemppareita! Plus tottakai vamppyyripäiväkirjat =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kaikki onkin sellasia, mitä oon monesti miettinyt aloittavani! Kiitti siis suosituksista ;)

      Poista
  12. Downton Abbey on huippu! Hyvää draamaa ja yllättäviä juonenkäänteitä. Sijoittuu 1900-luvun alkupuoliskolle ja seurataan aatelissuvun ja heidän palvelijoiden elämää. Suosittelen katsomaan ainakin pari ensimmäistä jaksoa, että pääsee kunnolla jyvälle. Itse jäin aika nopeasti koukkuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tätä on moni mun lähipiiristä seurannut! Mua ei jotenkin ensisilmäyksellä napannut, mut nyt pitäis vaan varata sille oma aikansa ja katsoa ne ensimmäiset jaksot niin varmasti mäkin jäisin koukkuun! ;D

      Poista
  13. The big bang theory on mun ehdoton lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taas mulle ihan tuntematon nimi, kiitti sulle, pitää tsekata! :>

      Poista
  14. Frendit! Jos omistaa yhtä mustan huumoritajun niin siinä on paras klassikko sarja. Niin hauska viihdyttävä ja varsinkin koukuttava :D en tiiä ootko kahtonu mutta iso suositus sille! Ja jaksot kestää n 30 min niin voi kahtoo muutaman peräkkäin sillon tällön. Oi että siinä on hyvä sarja :"D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ees käsitä, että miten voin olla niin jälkeenjäänyt näiden sarjojen kanssa, etten oo edes Frendejä katsonut!! :D Se kun on kuitenkin aika klassikko niin kuin totesitkin. No, ehkä munkin vielä joskus tulee se katsottua ;D

      Poista
  15. How to get away with murder on hyvä!! Jäin koukkuun heti ekassa jaksossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä oon teidän suositusten perusteella aatellu testata ihan tässä lähipäivinä! Kiitos siis vinkistä ;)

      Poista
  16. How I Met Your Mother!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä katoin joskus lentokoneessa yhden jakson, ja vaikutti kyllä hauskalta! :)

      Poista
  17. Miä en tiiä näkeekö tätä sarjaa netistä, kun itse omistan kaikki yhdeksän kautta dvd-bokseina.... Mutta miä suosittelen One Tree Hill -sarjaa :) Ei oo todellakaan mikään uus sarja, mut miusta aivan paras :D Sellanen aika perus "teinisarja", mut kylläpähä sen vaan jaksaa kattoo uudestaan ja uudestaan vielä melkei 30-vuotiaanaki :D Ekat 1-4 kautta on High School -aikaa ja kaudet 5-9 "aikuisuutta". Suosittelen!

    Ja muita hyviä Pretty Little Liars, Homeland, Dexter, Blacklist, Quoantico

    -Laura-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä kuulostaa ihan sairaan hauskalta toi :) Ja kiitos noista muistakin vinkeistä!

      Poista
  18. Pako on ihan paras ja Glee on aika jees kans :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pako on ollut kyllä selkeesti yksi suosituimmista! Gleetä oon katsonut aina silloin tällöin satunnaisesti, pitäis kyllä aloittaa seuraamaan alusta ihan järjestyksessä :>

      Poista
  19. Revenge on ehdottomasti paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu, ihan uus tuttavuus! Pitää käydä tsiigaamassa :>

      Poista
  20. How to get away with murder, todella koukuttava ja mielenkiintoinen tapa "edetä jaksoissa" tai se kerronta on mielestäni erilainen ja siksi juuri kiinnostava :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kuulostaa kyllä tosi kiinnostavalta, kiitos! :)

      Poista
  21. All time favourite on Greyn Anatomia, varsinki just ne tyyliin 1-5 kaudet on kyllä juonenkäänteitä, draamaa ja hyvää huumoria täynnä! Sitten toinen just toi How to get away with murder, sit ku siihen pääsee sisälle niin joka jaksossa kyllä tulee jotain uusia käänteitä jotka saa sykkeen nousemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Grey on ollut tähän mennessä kyllä mun ehdoton lempparisarja tai se, mihin oon ollut eniten koukussa! :) Sydäntä särkee vieläkin, kun se lähti hetkeksi Viaplaysta enkä saanut vielä kovinkaan montaa tuottaria katsottua. No, paluuta odotellessa.. ;) Ja toi jälkimmäinen on vaikuttanut teidän suosittelujen perusteella katsomisen arvoiselta, taidan laittaa heti seuraavaksi ekan jakson pyörimään!

      Poista
  22. How to get away with murder on ihan ookoo! Black list on toinen hyvä. Noin on tollasia nappeja mitä voi poikaystävän kanssa kattoo 🙂 ja hmmm muita lemppareita, devious maids täykkäreiden tekijöiltä on tosi hyvä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä meinasinkin kirjoittaa tekstiin, että ois tosi jees jos vois katsoa poikaystävän kanssa! Kiitos siis sulle ajatusten lukemisesta ;D Pitää tsekata noi kaikki!

      Poista
  23. How i met your mother ja frendit, hauskoja eikä tarvii seurata liian tarkasti juonenkäänteitä 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo, toi on varmasti totta, tai tollanen kuva mullakin on kyseisistä sarjoista, että ne on sellasta rentoa katseltavaa! :)

      Poista
  24. Iso iso kiitos vielä kaikille yhteisesti, sain älyttömän määrän uusia sarjavinkkejä!! <3

    VastaaPoista
  25. Paljon samoja suosittelen kun täällä on, esim. Glee, Frendit, How to Get Away with Murder... Mut sit noiden lisäksi ehdottomasti vielä BBC:N Sherlock!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liputan kans Sherlockin puolesta, aivan mahtava!!

      Poista
    2. Jeeii kiitos vinkeistä! :) Yks mun kavereista vannoo muistaakseni kanssa Sherlockin nimeen!

      Poista
  26. Mun on pakko vielä kommentoida, koska en ainakaan huomannut kenenkään maininneen yhtä sarjaa, joka on mun lempparini! Eli siis suosittelen koko sydämestäni Supernatural-nimistä sarjaa! Niin mielettömän hyvä ja koukuttava, kannattaa vilkaista ja antaa mahdollisuus :D

    En sen pahemmin seuraa mitään sarjoja, mutta Criminal Minds on myös todella hyvä! Suosittelisin myös South Parkia (joka on myös yksi mun lemppareistani), mutta aika moni on sanonut, ettei ymmärrä ko. ohjelman tarkoitusta... :D Noh, itsekin ainakin tykkään ja suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii tottakai, mitä enemmän suosituksia, sen parempi!! ;) Kiitos hyvistä ja erilaisist vinkeistä! :)

      Poista
  27. Mun ehdottomat lempparit Suits, Revenge ja How to get away with murder! Viimesimmän katoin kokonaan parissa päivässä, hups :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, Suits on munkin lemppari! :> Revengeen pitää käydä tutustumassa ja tosta viimeisestä oon kuullut teiltä näissä kommenteissa niin paljon hyvää, et se on pakko kyllä katsoa heti pikimmiten! ;D

      Poista