7/03/2016

THE INCREDIBLE FACE MASK

Mä pääsin MayBeautyn kanssa toteutetun yhteistyön merkeissä testailemaan asiakkaiden kesken suuren suosion saavuttanutta The Incredible Face Mask:ia. Mun iho pääsi kevään stressaamisen ja ailahtelevan ruokavalion jäljiltä aika huonoon kuntoon, enkä oo vieläkään saanut sitä täysin entiseen kuosiinsa, ja senpä takia lähdinkin innolla ja sormet ristissä mukaan testailemaan tuotetta.

IMG_4969

Kyseessä on siis mutanaamio, joka syväpuhdistaa ihohuokoset talista ja rasvasta sekä tekee niistä huomattavasti pienemmät jo yhden hoitokerran jälkeen. Tuloksena luvataan mustapäiden sekä kuolleen ihosolukon ja epäpuhtauksien poistamisen lisäksi huomattavasti puhtaampi ja kirkkaampi iho. Mä kärsin paikoittain juurikin epäpuhtauksista sekä ihon rasvaisuudesta, eli tuun varmasti käyttämään tuotetta myös myöhemmin ihokriisien iskiessä. Tuote on myös erittäin ajankohtainen etenkin näin kesällä, sillä koska tää edellä mainitun mukaisesti poistaa kuollutta ihosolukkoa ja epäpuhtauksia, saa sen myötä pitkäkestoisemman rusketuksen käyttäessään naamiota ennen auringonottoa!

IMG_4978

Miten tää sitten käytännössä toimii? Ideahan on yksinkertainen! Levitetään maski (ensimmäisessä kuvassa näkyvä sivellin oli huippukätevä apuväline) haluamilleen kohdilla, annetaan vaikuttaa ja kuoritaan pois. Kyseessähän on siis peel off- naamio, eli iholta kuorittava versio. Mun kohdalla maskin irrottaminen hieman kipristeli ihoa, eli jos iho on herkkä tai kipukynnys matala, kannattaa levittää pieni kerros kasvorasvaa tai hunajaa naamion alle. Näin kuorimisvaiheesta tulee paljon mukavampi! :) Tässä kuvassa siis tilanne ennen, kuin aloin levittää maskia.

IMG_4980

Tadaa! Maskin annetaan vaikuttaa n. 30-45 minuuttia, sen aikana se kovettuu ns. kalvoksi. 

IMG_4981

Ja tässä lopputulos! Kuorimisen jälkeen kuolleet ihosolut ja epäpuhtaudet ovat tarttuneet naamioon. Mä en itse näitä kyseisiä kuvia verratessa mitään eroa huomannut, mutta peiliin katsoessa ja ihoa tunnustellessa sen kyllä ehdottomasti huomasi. Iho oli aluksi arka ja punoitti hieman, mutta punoituksen tasoituttua kasvot näyttivät heti paljon freesimmiltä ja kirkkaammilta ja iho tuntui paljon sileämmältä. Lähtee siis ehdottomasti uudestaankin käyttöön tämä maski ja voin sitä teille rehellisyyden nimissä suositella!

Jos innostuitte, niin lähtekää ihmeessä testaamaan. Nyt onkin oiva tilaisuus kokeilla, sillä saatte 30% alennusta koodilla sofimask. Alennuskoodin saa automaattisesti käyttöön käymällä tilaamassa tuotteen täältä

Ihania hemmotteluhetkiä 

8 kommenttia:

  1. Mikä pituus sulla on ripsis ja missä käyt laittaas? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hair&Beautyssa täällä Kankaanpäässä :) Ja pisimmät on 17!

      Poista
  2. Tollasta ois kyllä mielenkiintoista kokeilla! Jotain samantyyppistä oon joskus testannu, oiskohan ne ollu nivean tai lumenen? Tiedä sitä, taitaa löytyä vieläkin osa pöydän laatikosta.. :D

    Lähinnä sen takia piti tulla kommenttia laittamaan, että pääsen kehumaan sun pisamia! Aivan ihanat!! *sydänsilmäemoji* Mullekin tulee aina kesäsin pisamia näkyviin, nekin on vaa taas pääsy haalistumaan, kiitos näiden tosi "aurinkoisten" kesäpäivien...

    Karita

    ps. Mukavaa heinäkuuta, nauti nyt kovasti kesästä ja nää kavereita niin paljon, ku mahdollista, vaikka kaikenlaista muutakin hommaa varmasti nyt riittää opiskelupaikan varmistumisen johdosta! :) Mä oon ainaki vieläkin välillä ihan täpinöissäni täällä, ja tuntuu että elämä vaan hymyilee. Vuokra-asunnonkin sain hommattua, niin nyt ei hetkeen stressaa mikään ja voi vaan täysin nauttia elämästä. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hei tilaa ihmeessä ja kokeile! Mulla on kyllä pysynyt iho tosi hyvässä kunnossa jo pelkästään yhden kerran käyttämisen jälkeen (:

      Hahah, kiitti! :> Ihme muuten että on edes tonkin verran erotettavia pisamia, tuntuu etteivät kasvot oo saaneet aurinkoa nimeksikään.. ;D

      Ja hei samoin sulle! <3 Oot kyllä ihan oikeessa, nyt pitää nauttia! ;) Voi vitsi miten huippua, että oot saanut jo kämpän hommattua! Asunnon hankkiminen tosiaan kyllä tuottaa vähän stressiä kieltämättä, hitsi kun sais sen pois päiväjärjestyksestä.. Ainakin tällä hetkellä vapaapäivät näyttää olevan niin harvassa että taitaa mennä melkein elokuun puolelle.. kääk :D No mutta, ei saa antaa senkään nyt häiritä liikaa vaan nimenomaan nauttia siitä elämästä! Kivoja kesäpäiviä <3

      Poista
  3. Mulla olis oikeustieteelliseen liittyen pari kysymystä, mitkä lukion aineet on susta tärkeimpiä oikista ajetellen? Mitä tuloksia ite sait yokirjotuksista? Onko sisäänpääsy oikeesti niin 'mahdotonta' ku siitä sanotaan? Ps superisti onnea sisäänpääsystä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm! Ei kai sillä loppujen lopuksi niin kauheesti oo väliä, ainakin mulle oikista ajatellen lukiosta tärkein käteen jäänyt juttu oli taito opiskella. Mut mä sanoisin että äidinkieli, kielet (ruotsi!) ja jos nyt reaaleista pitäis sanoa niin varmaan yhteiskuntaoppia lukemalla nyt ees vähän pääsee kärylle, voisko oikis olla oma juttu. Mä kirjotin äikästä, ruotsista ja lyhyestä matikasta E:n, psykasta M:n, biologiasta C:n ja pitkästä enkusta B:n. Sisäänpääsy ei oo tietenkään mahdotonta (muistan noi kauhutarinat!), kuten mun kohdalla voi hyvin huomata! :D Mut ihan helvetillistä työtä ja tahtoa se vaatii. Vaikka mä oon monta vuotta tiennyt varmaksi, että oikis olis mun juttu, niin kyllä kevään aikana tuli käytyä ihan kaikki mahdolliset tunteet läpi aina siihen luovutanko- fiilikseen asti.

      Poista
  4. Millä kameralla oot ottanut nää kuvat? :)

    VastaaPoista