12/23/2016

TILANNEPÄIVITYSTÄ

IMG_7688 IMG_7687

Ajattelin tulla pikaisesti päivittelemään vähän mun kuulumisia, ja sitä, missä nyt oikeestaan ees mennään. Mun blogia säännöllisesti seuranneet ovat varmaankin pistäneet merkille, että kulunut syksy on ollut blogin suhteen melko hiljainen. Kyse ei ole siitä, että kiinnostus bloggaamista kohtaan olisi hiipunut, päinvastoin. Mulla on ollut kamala ikävä tänne, ja tuntuu kuin iso pala uupuisi. Suurin syy harventuneeseen postaustahtiin on ollut yksinkertaisesti muuttunut elämäntilanne ja arkirytmi. Mun arki on opintojen aloittamisen jälkeen ollut niin hektistä, että omaa aikaa on jäänyt tosi vähän, ja sen takia blogijutut ovat olleet ne, mistä oon tietoisesti karsinut.
Oon onnellinen, että oon onnistunut löytämään alan, joka ainakin tällä hetkellä tuntuu tosi omalta, ja sen löytämisen myötä oon kuluneena syksynä päässyt kokemaan niin paljon uusia ja mahtavia juttuja, etten olisi koskaan uskonut. Näiden lisäksi oon kuitenkin viimeisten kuukausien aikana käynyt omassa päässäni läpi myös melkoisen tunteiden kirjon, ajatellut asioita enemmän kuin koskaan, etsinyt itseäni ja pohtinut tulevaisuutta niin lyhyemmällä kuin pidemmälläkin tähtäimellä. Pohdiskelemani asiat ovat aluksi ajatuksen, ja nyt myöhemmin ihan käytännön tasolla, vieneet kaiken mun ylimääräisen energian ja ajan, mikä on heijastunut tänne bloginkin puolelle. Vaikka tää on ollut liioittelematta ylivoimaisesti mun koko elämäni paras syksy, niin tietyiltä osin se on ollut samalla myös tosi raskas. Aktiivisena somettajana ja bloggaajana on tuntunut vähän vaikealta, etten ole saanut avattua näitä ajatuksiani avoimesti, koska jo pelkän oman pään selvittäminen on vienyt niin paljon aikaa, etten oo siihen vielä pysynyt, tai edes ehtinyt asettumaan aloilleni tuodakseni ajatuksiani julkisesti ilmi. Tää nyt ehkä kuulostaa siltä, kuin jotain kamalaa olisi tapahtunut, mutta näin ei onneksi ole asian laita. Kaikki on nyt järjestyksessä, ja mun on tarkoitus kertoa lisää kuulumisia ensi vuoden alussa, kun saan ihan kaikessa rauhassa koottua ajatukseni sanoiksi! :)  

Me lähdetään tänään perheen ja sukulaisten voimin kahdeksi viikoksi Thaimaahan lomalle, ja vaikka osa musta olosuhteet huomioiden haluaisi ottaa tietokoneen mukaan, niin toinen osa onneksi pakottaa jättämään sen tuttuun tapaan kotiin, ja unohtamaan hetkeksi kaiken ylimääräisen. Pakko sanoa, että oon varmaan enemmän loman tarpeessa kuin koskaan! :D Odotankin siis todella innolla tulevaa pariviikkoista, ja aion nauttia täysin rinnoin. Sen jälkeen oon toivottavasti saanut haalittua positiivista energiaa koko tulevaa vuotta varten! ;)

Toivottavasti te hei ootte vielä siellä, kyllä me pian taas nähdään 

PS. Kuvituksena pari mun ihan lempparilemppariotosta tältä syksyltä Lauttasaaren auringonlaskusta 

6 kommenttia:

  1. Rakas ihminen... ThaimaaHAN, ei ThaimaaSEEN, koska Thai-maa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos korjauksesta, mulla käy aina Thaimaan kanssa tämä sama moka! :D

      Poista
  2. Mä olen yksi niistä hiljaisista lukijoista, jotka eivät aina (syystä tai toisesta) jätä joka hetki kommenttia, mutta nyt ajattelin, että voisin tehdäkin niin. Ihan ymmärrettävää, ettei sulla ole ollut aikaa blogille, kyllä ne opinnot ovat kuitenkin etusijalla ainakin minun mielestäni. Ja onhan se turhauttavaa, jos blogi ja ylipäänsä bloggaaminen roikkuvat koko ajan mielessä aivan kuin tämä olisi jokin velvollisuus Suomen kansalaisena, koska sitä se tuskin on. On tärkeää kirjoittaa silloin, kun itsestään siltä tuntuu, ettei bloggaaminen ala tuntua liian väkisinväännetyltä :>

    Tosi paljon tsemppiä opintojen (vaikka ne taitavatkin olla nyt pienellä tauolla joululoman ajan?) ja kaiken muunkin kanssa ja oikein hyvää matkaa! Toivottavasti Thaimaan lämpö ja maisemat antaisivat sulle sitä toivottua positiivista energiaa! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, että päätit pitkästä aikaa jättää kommentin. :) Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta, mutta tuli kyllä todella hyvä mieli silloin kun tämän kommentin luin <3 Kiitos paljon sulle ymmärryksestä ja tsempeistä, ja oikein ihanaa kevättä! <3 (:

      Poista
  3. Kiva kuulla sun kuulumisia edes lyhyesti! Itse oon lukijana tiedostanut niin sun kuin muutaman muunkin bloggaajan kohdalla elämäntilanteen ja arkirytmin muutoksen ja pitänyt itsestäänselvänä ettei postauksia välttämättä tule enää samaan tahtiin. Hyvä että pidät asiat tärkeysjärjestyksessä ja muista pitää omaa aikaa hektisen arjenkin keskellä! Älä meidän lukijoiden takia tunne stressiä blogia kohtaan <3 Rauhallista Joulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mielettömän ihana kommentti :) Kiitos sulle todella paljon <3

      Poista