4/02/2017

AIKUISTEN KAVERIKIRJA

Nimeni on... Sofi Jemina Lehtinen

Jotkut tosin kutsuvat minua... Sohkuksi, Soffeksi, Sohoviksi.. Tosi harvoin musta kylläkään käytetään mitään lempinimiä, yleensä oon vaan Sofi. :)

Oon syntynyt... vuonna 1996! 

Pienenä olin varma, että minusta tulee... lastenlääkäri. 

Kolme parasta piirrettä minussa on... avoimuus, luotettavuus, aktiivisuus. 

IMG_0308

Lähitulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu... Hoitaa opinnot kunnialla, kartuttaa työkokemusta, luoda ja ylläpitää ihmissuhteita, matkustella, kokea uusia asioita ja löytää tasapaino kaikkien elämän osa-alueiden välillä. 

Suosikkikaupunkini on... Suomessa Helsinki, muualla maailmalla New York ja Pariisi ovat olleet ihanimmat paikat joissa oon käynyt! 

Suosikkibiisini tällä hetkellä on... Kuunnelluimpia viime aikoina ehkä ALMA - Chasing Highs, Clean Bandit ft. Zara Larsson - Symphony, Ed Sheeran - Galway Girl, Haloo Helsinki! - Rakasta mua nyt, The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This 

Suosikkiravintolani ja -ruokani siellä on... Oon testaillut viime aikoina oikeastaan aina eri ruokapaikkoja, niin en osaa vastata tähän! :) 

Suosikkijuomani on... Sitruunavesi, Novelle Plus Sinkki+E tai Mango-Guava

IMG_0307


Suosikkisarjani just nyt on... Siis mä en oo pitkään aikaan ehtinyt etsiä ja aloittaa Viaplaysta tai Netflixistä uusia sarjoja (kesää odotellessa! ), mut Yle Areenasta katsoin hiljattain Skamin ja Aupairit Kanadassa, niiden lisäksi telkkarista on tullut seurailtua nyt ainakin Temppareita ja Voice of Finlandia. Ootan myös että Supertähdet ja Vain elämää alkaa taas! :) Mutta hei, Netflix- sarjasuosituksia kesäksi mulle?! 

Suosikkikosmetiikkatuotteeni on tällä hetkellä...  Öh. Oon kaikkiin ihan kyllästynyt :D Mut no, esimerkiksi Diorin poskipunasta oon kyllä aina tykännyt kovin! Carmexin huulirasva on ihan must, ja Lumenen huulipuna+ rajauskynä on jokapäiväinen vakkarikombo myös. 

Suosikkisovellus puhelimessani on... Snapchat, Instagram, Jodel, WhatsApp ja Outlook 

Mitä pakkaat mukaan lomalle? Lompakon, kameran, puhelimen laturin, passin, naistenlehtiä, iPadin, kuulokkeet, kirjoja, tarvittavat vaatteet ja kengät, koruja, kosmetiikkajutut, fööni ja suoristusrauta 

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? Jättelen tavaroita mihin sattuu :D Yleensä mut bongaisi varmaan tekemästä koulujuttuja, koska ne on ainoita rauhallisia hetkiä kun tuo toinen puolisko ei ole vieressä hölisemässä ;D Tai sitten teen blogijuttuja sun muita tyttöhömppäjuttuja.

IMG_0306

Viimeisin sisustusostoksesi? Kynttilöitä. 

Viimeisin WhatsApp-viesti? "Ei hitto :D No toivottavasti ei :D" 

Paras tapa tuhlata 50 euroa? Ruoka, vaatteet tai joku hurvittelupäivä kavereiden kanssa. 

Bravuurini keittiössä? Lähinnä varmaan smoothiet ja salaatit :D Oon mä muutaman ihan hyvän paistoksenkin onnistunut viime aikoina tekaisemaan.

Perjantai-illan herkutteluja varten ostan kaupasta... Irttareita n. 90% perjantai-illoista! Vaihtoehtoisesti 10% voisi olla vaikkapa suklaa, Ben&Jerry's tai tortillavärkit.

19 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos ihana :) Mä tykästyin etenkin tohon ekaan!

      Poista
  2. Heei, tää oli kiva postaus! :) Voin hyvin samaistua kohtaan "Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe?" siinä mielessä, että täällä omassa pikku Turun kämpässä tavarat jää huomattavasti helpommin levälleen, kuin kotikotona. :D Pääpiirteittäin kuitenkin perussiistinä tätäkin kämppää tulee pidettyä.
    Ai että, pakko varmaan ens viikonlopuksi hakea irttareita! Irttareissa on parasta, kun saa koota setin vaan niistä parhaista lemppareita. :p Lisäks mua rupes kyllä kovasti kiinnostamaan nuo tokavikassa kysymyksessä mainitsemasi paistokset - jos mahollista, ois kiva saada reseptiä. :)

    Karita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla <3 Hahah, no jep.. Kerran mua suorastaan nolotti, kun olin kiireessä jättänyt kaikki tavarat aiiivan hujan hajan kun luulin, että Elias tulee vasta myöhään illalla töiden jälkeen kotiin, mutta se tulikin koulun ja töiden välissä käymään... :D Irttarit <3 Mun suurin pahe..
      Ja joo, mä voisin niitäkin tehdä taas uudestaan vaikka sitten kun joskus tässä saisin taas tehtyä ruokapäiväkirjan! :)

      Poista
  3. Designated Survivor Netflixistä!! Ihan sairaan koukuttava!

    VastaaPoista
  4. Sun motivoimana rupesin tavoittelemaan unelmaani - matkaa kohti oikista. Minkälaista on ollut ja uskotko sen olevan ala, jolla viihtyy vuosikymmenet vai kyllästyykö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan super mahtavaa kuulla! Ensimmäinen vuosi on mennyt lähinnä opiskelijaelämään totutellessa, mutta nyt tähän alkaa tottua ja oon kyllä kokenut elämäni huikeimpia hetkiä! :) Kertaakaan en oo katunut alavalintaa, ja uskon, että tähän alaan ei ainakaan ihan heti kyllästy, kun työllistymismahdollisuuksia on niin monentyyppisiä.

      Poista
  5. Hauska postausidea! Kiinnostelisi myös kämpänesittelypostaus sun uudesta Vaasan asunnosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla <3 Seuraavassa postauksessa jaan ainakin muutaman kuvan kämpästä! (:

      Poista
  6. Heippa! Olet ilmeisesti ollut pitkässä suhteessa poikaystäväsi kanssa? :) minä myös. Mikä on teidän pitkän suhteen salaisuus? Olisi myös kiva tietää, että oletteko koskaan meinanneet erota? Onko teillä ollut suuria riitoja?

    Mukavaa viikkoa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka :) Joo! En kyllä oikeastaan osaa sanoa, mikä olisi meidän suhteen salaisuus, varmaan vaan sovitaan toisillemme! :) Ei olla kyllä koskaan meinattu erota, paitsi silloin kun seiskaluokalla erottiin hetkeksi ;D Isompiakin riitoja on tottakai ollut, mutta aika harvoin onneksi nykyään tulee riideltyä.

      Poista
    2. Niin ja mukavaa viikkoa sulle myös :>

      Poista
  7. Mitä mieltä oot Helsingin pääsykoekirjoista tänä vuonna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska sattuma siinä mielessä, että itse tulen koko loppukevään lukemaan EU-oikeutta sekä perhe- ja jäämistöoikeutta ;D Osakeyhtiöoikeudesta en osaa kyllä sanoa oikein juuta enkä jaata..

      Mitäs sä oot mieltä? :)

      Poista
    2. Haha eikä mikä sattuma! Aika hurjasti sivuja oli ainakin :)

      Poista
  8. Voisitko tehdä taas niitä ruokapäiväkirjoja kuvien kera? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hei mä teen jossain vaiheessa kevättä heti kun mulla vähän elämä tässä rauhoittuu, että ehdin oikeasti kunnolla kokkailemaankin jotain! ;D

      Poista
  9. Kuinka pitkä ooot? :P

    VastaaPoista